Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä äiti tai mummo: Mitä haluaisit joululahjaksi?

Vierailija
26.11.2017 |

Palstalta saa jatkuvasti kuulla kun äidit ja mummot marisee siitä kun kukaan ei heitä muista ja toiset kertovat taas omista äideistään ja anopeistaan että heille ei mikään kelpaa. Itse haluaisin kovasti muistaa sekä äitiäni että mummoani nyt jouluna, mutta he ovat niin hankalia lahjottavia.

Olen nuori aikuinen ja elämäntilanteessani en voi kauheasti rahaa käyttää eikä ole edes lapsia että voisi antaa jotain ”lapsilta” tai lapsiin liittyvää. Mitä ihmettä keksisin? Mitä äiti ja mummoihmiset yleensä haluavat lapsiltaan/lapsenlapsiltaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni 17v on luvannut maalata taulun jota olen jo vuoden kinunnut. On tosi lahjakas. Yllätykseksi jää millainen 💕

Vierailija
42/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavaralahjoja, kiitos! Sen sijaan lippu teatteriin tai lahjakortti ravintolaan olisi mieluinen lahja. Opiskelijalta hyvä lahja oli kutsu leffaan ja kuoharilasilliben ennen näytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täälläkin kun AP jo viestissään mainitsee, ettei rahaa ole hirveästi ja ihmiset kirjoittelee kalevala koruista.

Itse ajattelin tänä vuona antaa jotain hyvänlaatuista kahvia, jonkin kivan keksirasian jonka sisällä on jotain parempilaatuisia keksejä. 

Just mulle sopivia lahjoja, kahvia ja peltrasiallinen keksejä. Nam! Myös valokuvat vaikka valmiissa kehyksessä on kiva ja halpa.

Vierailija
44/44 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti taikka mummo, vaan aloittajan kaltainen "nuori". Äitini saa joka vuosi lahjaksi paketillisen finlandia-kuulia ja mummolle olen ostanut esim Brunbergin lakua ja sudokulehden. Olen myös joskus leiponut pienen piparkakkutalon joulupöytään.

Kaikki antamani lahjat ovat olleet toivottuja ja pidettyjä. Tässä tapauksessa lahjan saajat eivät saa siis mitään turhaa kaappiin pölyttymään. (Tietty mun antamat lahjat eivät tällaisenaan sovi kaikille äideille ja mummoille, esim aika harva taitaa välittää marmeladista ja sudokujen väsäämisestä... mutta mun mummolle ja äidille ne on ihan lempparit)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä