Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut jo 6 kuukautta sairaalassa masennuksen takia

Vierailija
26.11.2017 |

En jaksa tätä enää. Mikään ei tunnu auttavan, sähköhoitoakin kokeiltiin. En vaan halua enää elää ja suunnittelen aktiivisesti itsemurhaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua elää? Onko ystäviä? Trauma takana?

Vierailija
2/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koiria tai muita lemmikkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset halua elää? Onko ystäviä? Trauma takana?

Mikään ei kiinnosta. Kaikki tuntuu tylsältä ja turhalta. Tulevaisuus ahdistaa. On ystäviä. Ei ole ainakaan mitään hirveän suurta traumaa takana.

Vierailija
4/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

Vierailija
5/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle. Uskon, että tulet kuntoon.

Vierailija
6/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin kanssa on yhteisenä 2 vanhaa koiraa.

Vierailija
7/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella tekeväsi jotain repäisevää, vaikka varata äkkilähdön ulkomaille, uudet maisemat ja erilainen elämäntapa voisivat herättää näkemään elämässä muutakin kuin lähiympäristön. Vaikka tuntuisi raskaalta ajatukselta lähteä, niin pystyisitkö pakottamaan itsesi siihen?

Vierailija
8/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt kuinka surku koiroille tulee, jos eivät näe sua enää?

Vierailija
9/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on masentunut, ollut pitkään. Sai myös sähköshokkihoitoa. Terapiassa ei kyllä ole ollut, en tiedä miksi.

Nyt taas parempi ja aloittelee työntekoakin. On kyllä käynyt reissuilla, pidemmillä ja pidemmälläkin, jostain syystä sellaista jaksaa sentään touhuta. Kotinsa on kaaos, ei jaksa mitään siellä tehdä. On kyllä aina ollut muutenkin sotkuinen.

Itse en ole ainakaan keksinyt muuta kuin, että jostain itsestä se parantumisinto täytyy löytyä. Ei siinä oikein muut pysty auttamaan kuin olemalla vaan läsnä.

Vierailija
10/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja yksi vaihtoehto onkin kuolla vasta koirien kuolemien jälkeen, mutta en tiedä pystynkö elämään siihen asti.

Vierailija
11/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja yksi vaihtoehto onkin kuolla vasta koirien kuolemien jälkeen, mutta en tiedä pystynkö elämään siihen asti.

Ota ainakin se tavoitteeksi

Vierailija
12/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, että sulla on tuo tilanne. Joskus olosi kuitenkin tulee parantumaan, jaksa odottaa siihen asti. Voi olla että siihen menee kuukausia tai vuosia, mutta kuitenkin. Sitä ennen etsi mitä haluat ja ala tehdä sitä jo nyt vaikkei kiinnostaisikaan. Sitten aikanaan kun olosi paranee, on sinun helpompi palata elämään, kun on jotain mihin palata, jotain jonka eteen olet työskennellyt jo siellä mustuudessa. Jaksamista, parempaa on luvassa.

Vierailija
13/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tätä enää. Mikään ei tunnu auttavan, sähköhoitoakin kokeiltiin. En vaan halua enää elää ja suunnittelen aktiivisesti itsemurhaa.

Mä olen ollut yli vuoden neljän seinän sisällä... Ok, hakenut kaupasta ruokaa.... mutta aktiivisesti haluaisin tehdä itsemurhan, mutta ei musta ole hirttäytymään. Köysi roikkuu katosta ja odottaa käyttöä.

Toivon sulle kuitenkin parempaa elämää. 

Oletko nuori? Jos olet, sulla on toivoa vielä. Koita jaksaa. Osastohoito on kyllä vihon viimeistä. Ei mitään tekemistä. Siellä masentuu kahta kauheammin.

Vierailija
14/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Kurjaa, että sulla on tuo tilanne. Joskus olosi kuitenkin tulee parantumaan, jaksa odottaa siihen asti. Voi olla että siihen menee kuukausia tai vuosia, mutta kuitenkin. Sitä ennen etsi mitä haluat ja ala tehdä sitä jo nyt vaikkei kiinnostaisikaan. Sitten aikanaan kun olosi paranee, on sinun helpompi palata elämään, kun on jotain mihin palata, jotain jonka eteen olet työskennellyt jo siellä mustuudessa. Jaksamista, parempaa on luvassa.

Sori mutta ottaa pattiin tuo "kyllä se helpottaa kunhan odotat" ja toiset hehkuttavat onnistumistarinoitaan miten 14-vuotiaana suunnittelivat itsemurhaa ja 20-vuotiaana naimisissa, töissä ja 2 lapsen äiti ja vakuuttelevat "usko pois kyllä se helpottaa <3".

Itse olen odottanut 20 vuotta että olo paranisi. Arvaa vaan miltä tuntuu tuo "kyllä joidenkin kuukausien tai vuosien päästä olo helpottaa"?

Aloittajalle: koita sinnitellä, kuolla ehtii aina ja sitten ollaan ikuisuus kuolleena. Mitään ei varsinaisesti menetä vaikka katselisi maailman menoa vielä jokusen vuoden.

Vierailija
15/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Sori mutta ottaa pattiin tuo "kyllä se helpottaa kunhan odotat" ja toiset hehkuttavat onnistumistarinoitaan miten 14-vuotiaana suunnittelivat itsemurhaa ja 20-vuotiaana naimisissa, töissä ja 2 lapsen äiti ja vakuuttelevat "usko pois kyllä se helpottaa <3".

Itse olen odottanut 20 vuotta että olo paranisi. Arvaa vaan miltä tuntuu tuo "kyllä joidenkin kuukausien tai vuosien päästä olo helpottaa"?

Aloittajalle: koita sinnitellä, kuolla ehtii aina ja sitten ollaan ikuisuus kuolleena. Mitään ei varsinaisesti menetä vaikka katselisi maailman menoa vielä jokusen vuoden.

En missään kohtaa kirjoittanut että jotain superhienoa on luvassa. Mutta se pahin mustuus helpottaa jossain vaiheessa, tai sitten on biologinen ihme.

Vierailija
16/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia lääkkeitä kokeiltu? Oletko ollut terapiassa?

Vierailija
17/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lääkeresistenssiä?

Vierailija
18/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän masennuksen takia ei ketään pidetä sairaalassa kuutta kuukautta.

Ei sellaiseen ole yhteiskunnalla varaa. Eikä kannatakaan. Masennus ei sairaalassa makaamalla häviä.

Vierailija
19/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on varmaa: Sä kuolet

Joten koska tiedät sen niin miksi et eläisi sen aikaa kun pystyt. Toista kertaa et pysty.

Vierailija
20/21 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mun mukaan seurakuntaan, älä sulje pois 'Jumala' vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän