Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mieheni lähtevän pikkujouluristeilylle

Vierailija
26.11.2017 |

Aikoo lähteä ensi viikonloppuna työporukassa laivalle ns firman pikkujouluihin. Annoin aikaisemmin luvan mutta nyt kaduttaa. En halua että lähtee sinne. Yöunet on menneet piloille ja paniikki! Voinko vielä kieltää! Pelkään että löytää jonkun hoikemman ja nuoremman lumpun sieltä

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sinisilmäisiä naisia jotka luottavat sokeasti miehiinsä. Valitettavasti moni pettyisi karvaasti jos kaikki paljastuu. Mies on moniavioinen ja parittelee mielellään nuoremman naisen kanssa

Vierailija
142/162 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy sinisilmäisiä naisia jotka luottavat sokeasti miehiinsä. Valitettavasti moni pettyisi karvaasti jos kaikki paljastuu. Mies on moniavioinen ja parittelee mielellään nuoremman naisen kanssa

Varsinkin jos hankala akka on kotona kiusannut koko vuoden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ollut koko viikonlopun Tukholmanristeilyllä työporukan kanssa viettämässä pikkujoulua. Kaikki työkaverit ovat naisia ja mies jakaa hytin yhden kanssa. En ole tippaakaan mustasukkainen.

Ei ole todellista, onnea vaan. Mun ukko ei olis ikää päässyt lähtemään, eikä kyllä olisi mennytkään...sen verta ajattelee myös minua ja mun tunteita.

Vierailija
144/162 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa koko ketjua lukea, mutta te ketkä ette halua miehenne lähtevän johonkin ja pelkäätte sen pettävän niin:

1) olisko aika erota jos ukon pelkää pettävän millon missäkin jonkun lumpun kanssa ? Tuskin kauhean hyvä mies siinä vaiheessa?

2) ku te lähette johonkin ilman miestä ni ajatteletteko koko ajan seksiä tai pettämistä? Jos vastasit tähän kieltävästi niin miksi mies ajattelisi ?

Jos tiedätte miehenne katselevan muita sillä silmällä tai sillä on taipumus esim pettämiseen, niin palaa kohtaan 1.

Vierailija
145/162 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ollut koko viikonlopun Tukholmanristeilyllä työporukan kanssa viettämässä pikkujoulua. Kaikki työkaverit ovat naisia ja mies jakaa hytin yhden kanssa. En ole tippaakaan mustasukkainen.

Ei ole todellista, onnea vaan. Mun ukko ei olis ikää päässyt lähtemään, eikä kyllä olisi mennytkään...sen verta ajattelee myös minua ja mun tunteita.

Ei munkaan lähtisi. Välittää minusta ja ei halua aiheuttaa minulle turhia murheita.

Vierailija
146/162 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä lähtisi eikä mieheni jolta äskein asiasta kysyin

Vierailija
147/162 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on sellainen asia että ihminen ken lähtee pikkujoululaivalle tietää mitä siitä ajatellaan.

Vierailija
148/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan eri lähteekö sinne sinkkumies, varattu tai aviomies ja jokainen mies tekee omat valintansa. Tiedän minkä ratkaisun oma mieheni tekisi hän varmasti tietää mitä minä tekisin vastaavassa tilanteessa.

Jos hän tai minä tehtäisiin erillainen linjanveto niin se ruokkisi myös ehkä toista tekemään samoin.

Vierailija
149/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde siihen kaadu, jos kettu käy silloin tällöin vieraassa kolossa.

Puhutaan maailman muuttumisesta.

Tää on nyt sitte sitä.

Käy sinäkin nainen välillä vieraan kepin nokassa, niin pysyy parisuhde freesinä.

Vierailija
150/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minä ja mun tunteet” entäs ne miehen tunteet? Miltä tuntuu selitellä kavereille että en saanut lupaa.

Miksi miehen pitäisi välittää naisen tunteista kun nainen selvästi ajattelee vain itseään?

Koittakaa nyt tajuta että ei tuo ole mitään oikeaa rakkautta tai välittämistä. Jos se mies pettää niin pettää sama vaikka kuin rajoittaisi.

Mun työporukasss on mies joka ei koskaan pääse mihinkään. Ja jos tulee niin vaimo on kyljessä kiinni koko akan vahtimassa. Häntä pilkataan ja kiusataan tästä jatkuvasti.

Vierailija
151/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ihan mielettömän mustasukkainen johtuen siitä, että aiempi kolmivuotinen parisuhteeni päättyi petetyksi tulemiseen. Olin nykyisessä suhteessa supermustasukkainen ensimmäiset pari-kolme vuotta, muttei käynyt mielessäkään estää miestä menemästä pikkujouluihin laivalle?

Silloin ajattelin vain ettei minulla ole oikeutta estää enkä antaisi itseänikään estettävän. Nyt luotan mieheeni 100% mutta silti ajattelen, että jos hän pettää niin hän pettää, jos ei laivalle pääse niin pettää jossain muualla. Eksäni petti kolmen vartin "iltalenkeillään".

Vierailija
152/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni oli just firman pikkujouluristeilyllä. Kävin hakee hänet satamasta, heti ku hän näki mut, niin suuteli mua ja sanoi, että oli mukava reissu, mutta oli ollut ikävä mua. Joten nyt lopetat tuollaisen lapsellisuuden ja hankit itsetunnon ja olet iloinen, että mies saa välillä mennä tuulettumaan. Sitä paitsi työporukassa keskustellaan ihan eri asioista vapaa-ajalla ( pikkumaistissa) kuin töissä. Pikkujoulut kasvattavat ryhmähenkeä.

Miehesi sai satavarmasti vierasta römpsää ;)

Vierailija
153/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lähdössä ensi viikolla viettämään firman pikkujouluja laivalle. Ei kyllä käynyt mielessäkään kieltää. Tunnen mieheni ja luotan häneen. Molemmat myös reissataan työn puolesta paljon. Niilläkin reissuilla on illanviettoja asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa, joten hulluksihan sitä tulisi, jos jokaista yön yli kestävää matkaa murehtisi.

Vierailija
154/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni oli just firman pikkujouluristeilyllä. Kävin hakee hänet satamasta, heti ku hän näki mut, niin suuteli mua ja sanoi, että oli mukava reissu, mutta oli ollut ikävä mua. Joten nyt lopetat tuollaisen lapsellisuuden ja hankit itsetunnon ja olet iloinen, että mies saa välillä mennä tuulettumaan. Sitä paitsi työporukassa keskustellaan ihan eri asioista vapaa-ajalla ( pikkumaistissa) kuin töissä. Pikkujoulut kasvattavat ryhmähenkeä.

Miehesi sai satavarmasti vierasta römpsää ;)

Valehtelija! Jätä se sika!

Vierailija
155/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut on iha oma juttunsa. Niissä sattuu ja tapahtuu asioita joita kadutaan ja hyssytellään. Jos paikka mahdollistaa vapaan seksin harrastamisen esim hotellihuoneessa tai hytissä ja ei tarvitse mennä kotiin yöksi, kasvaa riskit kymmenkertasiksi. Puhun kokemuksesta. Se on tietty porukka joka näissä tämäntyylisissä pikkujouluissa käy mikä lisää edelleen riskiä.

Itse en menisi koska se loukkaisi puolisoani todella paljon. Tiedän että pääsisin kyllä

Tämä sama porukka on sitä alinta valkoista roskasakkia.

Vierailija
156/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi kertoa ja hyvä maine menisi ja tietty maine kasvaisi

Vierailija
157/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme syksyllä työpaikalla laivapikkujouluista ja tulimme siihen tulokseen ettei lähtijöitä ole ja kukaan ei innostunut pistää käytännössä kahta päivää sellaiseen ja olla yötä ahtaassa hytissä. Ei kiitos! Miespuoliset työkaverit oli tosin heti innoissaan lähdössä -mitä sekin kertoo miehistä ja olisikohan mieli muuttunut kun kotiväki olisi saannut kuulla "hyvästä ideasta"

Vierailija
158/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Minä ja mun tunteet” entäs ne miehen tunteet? Miltä tuntuu selitellä kavereille että en saanut lupaa.

Miksi miehen pitäisi välittää naisen tunteista kun nainen selvästi ajattelee vain itseään?

Koittakaa nyt tajuta että ei tuo ole mitään oikeaa rakkautta tai välittämistä. Jos se mies pettää niin pettää sama vaikka kuin rajoittaisi.

Mun työporukasss on mies joka ei koskaan pääse mihinkään. Ja jos tulee niin vaimo on kyljessä kiinni koko akan vahtimassa. Häntä pilkataan ja kiusataan tästä jatkuvasti.

Miehen olisikin sitten jo korkea aika vaihtaa sivistyneempään työpaikkaan, jossa on fiksumpia työkavereita.

Vierailija
159/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen olisikin sitten jo korkea aika vaihtaa sivistyneempään työpaikkaan, jossa on fiksumpia työkavereita.

Miehellä rakastava ja huolehtiva vaimo. Ainoat törpöt on ne kiusaavat työkaverit. He ovat varmaan kateellisia ja purkavat pahaa oloaan lapsellisella tavalla.

Vierailija
160/162 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi kertoa ja hyvä maine menisi ja tietty maine kasvaisi

Maine meni mutta hauskaa oli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan