Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä illalla pikkujoulut. Harmi vain, että sairastun kohta eikä hän pääse lähtemään.

Vierailija
25.11.2017 |

Ei minullakaan ole pikkujouluja, kun olen kotiäitinä ja työtömänä. Miksi sitten toinen saisi mennä mutta toinen ei?
Mies ei illalla lähde ja se on varma.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorempana mustasukkainen mieheni menoista. Onneksi kasvoin aikuiseksi ja tajusin, että jos pettää niin sit pettää. Ei se kyttääminen sitä estä.

Nyt tilanne on hieman erilainen kun avoimessa suhteessa olemme. Miehellä on tulevana perjantaina isot firman pikkujoulut toisella paikkakunnalla ja oikein toivon, että hän saisi poskihoitoa. Ei ole minulta pois ja eipähän itse tarvitse kyseiseen toimeen ryhtyä kun en siitä niin pidä.

Vierailija
122/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut? Pakollinen paha meillä. Vieläkö jotkut työntekijät todellakin odottavat pikkujouluja? Mieheni kanssa esimiehen ominaisuudessa joudumme pakosta ottamaan näihin osaa ja kuuntelemaan koko illan humalaisten höpötyksiä. Ja eih... ei tulisi mieleenkään pettää lökäpöksyjen kanssa. Meillä nähdään unta siitä, että pikkujouluajankin voisi viettää oman perheen ja lasten kanssa. Sitä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi miespuolinen ystävä ei koskaan kertonut etukäteen vaimolleen pikkujouluista. Sanoi , että kuuntelee räksytystä mieluummin kaksi viikkoa jälkikäteen kuin kaksi viikkoa ennen JA jälkeen.

Ei tulisi mieleenkään estää omaa miestäni menemästä juhliin, jos suhde ei sitä kestä, ei vika ole juhlissa vaan ihan muualla.

Tätä käytin itsekin, ilmoitus päivää ennen korkeintaan. Näin saa vähennettyä räksytyspäiviä.

Vierailija
124/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaan kipeänä ensi vuonnakin pikkujouluaikaan. Samoin on hänellä aina "pää kipeä saunan jälkeen".

Kenkää tuommoiselle vaimolle. Veikkaan, että saa pian sairastella ihan itsekseen....

Vierailija
125/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi miespuolinen ystävä ei koskaan kertonut etukäteen vaimolleen pikkujouluista. Sanoi , että kuuntelee räksytystä mieluummin kaksi viikkoa jälkikäteen kuin kaksi viikkoa ennen JA jälkeen.

Ei tulisi mieleenkään estää omaa miestäni menemästä juhliin, jos suhde ei sitä kestä, ei vika ole juhlissa vaan ihan muualla.

Tätä käytin itsekin, ilmoitus päivää ennen korkeintaan. Näin saa vähennettyä räksytyspäiviä.

Minä myös, paitsi että marttyyrimurjottaja oli mies.

Vierailija
126/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on varmaan kipeänä ensi vuonnakin pikkujouluaikaan. Samoin on hänellä aina "pää kipeä saunan jälkeen".

Kenkää tuommoiselle vaimolle. Veikkaan, että saa pian sairastella ihan itsekseen....

Miehelle kenkää niin naisen päänsärky katoaa... lopullisesti. Ja eiku parempaa miestä kehiin...

Vierailija
127/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorempana mustasukkainen mieheni menoista. Onneksi kasvoin aikuiseksi ja tajusin, että jos pettää niin sit pettää. Ei se kyttääminen sitä estä.

Nyt tilanne on hieman erilainen kun avoimessa suhteessa olemme. Miehellä on tulevana perjantaina isot firman pikkujoulut toisella paikkakunnalla ja oikein toivon, että hän saisi poskihoitoa. Ei ole minulta pois ja eipähän itse tarvitse kyseiseen toimeen ryhtyä kun en siitä niin pidä.

Toivotaan vielä samalla, että poskihoitoa antaa herpeksen omaava henkilö.

Vierailija
128/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pikkujoulut pääse närästämään, kun mies ei ikinä ole halunnut osallistua niihin, samoin en minäkään. Vietetään ihan keskenämme kotona ”pikkujoulut” ulkoillen ja herkutellen, ehkä pikkasen viiniä.

Vierailija
129/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastimme seksiä äsken ja tästä päivästä eteenpäin alan kehittämään tarinaa raskaudesta joka tietenkin tulee päättymään keskenmenoon. Silloin varmaan mies lopettaa harrastuksensa ja jää kotiin iltaisin pitämään huolta masentuneesta rakkaastaan. Ihana suunnitelma. Masennusta tulee helpottamaan joku ihana ulkomaanmatka jonka hän maksaa. Hih, näin se vaan menee

Aidosti! Tämä on niin surkea provo, että pakko vastata kun kirjoittelet itsesi pussiin ja kiemurtelet siellä. ;D

Sulla on kamalasti perintörahoja, mutta vaivaudut vetämään kamalaa showta viikkokausia saadaksesi olla miehesi kanssa myös silloin kun hän muutoin menisi harrastukseensa ja maksaakseen sut ulkomaille! :) Kun pääsisit perintörahoillasi ihanalle lemmenlomalle vahvistamaan suhdettanne entisestään tai ihan yksin.

Mites se mies töistä yhtäkkiä lomaa saa?

Kolmanneksi: tuo aika minkä käytät teatteriisi, etsisit jo itsellesi sen työpaikan niistä 25:stä tuhannesta ja varmaan saisit sen kun laittaisit asiaan yhtä paljon energiaa.

Sairasta olisi edes haluta olla noin paljon yhdessä. Tulisin hulluksi jos omaa aikaa ei ois edes silloin kun mies harrastaa, vaikka miten ihana on.

Neljänneksi: jatka vaan aikas noita aiheuttamalla noita suhteenne "vastoinkäymisiä" rutkasti niin ero tulee väistämättä. Moni suhde kariutuu jos toinen sairastelee/sairastuu puhettakaan, että on vielä työtön.

Mene hoitoon. Kerro miehelles, että olet oikeasti todella sairas ja tarttet tukea, mutta se pipi on sun päässä.

Moido! :)

Vierailija
130/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toivot tällaista?

Vierailija
131/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toivot tällaista?

Mietin samaa. Mies saa luvan huolehtia ehkäisystä. Sukupuolitaudit ja ei-toivotut raskaudet on erittäin kielletty. - alkuperäisen kommentin kirjoittaja

Vierailija
132/132 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet oikeassa!