Miehellä illalla pikkujoulut. Harmi vain, että sairastun kohta eikä hän pääse lähtemään.
Ei minullakaan ole pikkujouluja, kun olen kotiäitinä ja työtömänä. Miksi sitten toinen saisi mennä mutta toinen ei?
Mies ei illalla lähde ja se on varma.
Kommentit (132)
Mä luulen ettei ap:n mies ehkä käy oikeesti ees töissä. Se käy 8 tuntia naimassa joka päivä.
Ikävä kyllä näitä sekopäitä on oikeasti olemassa. Kaverini vaimo ei päästä häntä koskaan mihinkään ainakaan minun kanssani. En ole jaksanut enää vuosiin edes yrittää pyytää, kun kaveriltakin tuntuu innostus kadonneen, kun tietää minkä tappelun takana lähteminen olisi. Silloin kyllä lähti innoissaan, kun vaimo oli kavereidensa kanssa festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha, esitin miehelleni sairastuneeni ja sanoin, että ei ole reilua jos hän nyt lähtisi. Valehtelin ripulista ja kuumeesta ja kovasta vatsakivusta. Epäilin itse umpilisäkettä. Sanoin, että hänen pitää jäädä ja olla valmiina viemään minut sairaalaan.
Ei kuulkaa harmita lainkaan hänen puolestaan.
-ap
Aattele mistä kaikesta se mahtaa sulle valehdella 😄
Käykö salilla? Onko innostunut tavallista pidemmistä treeneistä? Oikeasti miehesi käy parittelemassa ja treenit selittävät punoituksen ja hikisyyden.
Hahhah. Ei käy salilla. Eikä tässä ole mustasukkaisuudesta kyse. On vain epäreilua että minulla ei ole samanlaista mahdollisuutta pikkujouluihin.
Ihanaa kun mies käy tässä sängyn vierellä säännöllisesti kysymässä vointia. Kohta olo helpottuu mutta sitten on liian myöhäistä hänen lähteä mihinkään. Hihihihihi-ap
Haitanneeko tuo mitään. Maanantaina miehesi pääsee lounastunnilla naimaan oikein kunnolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä näitä sekopäitä on oikeasti olemassa. Kaverini vaimo ei päästä häntä koskaan mihinkään ainakaan minun kanssani. En ole jaksanut enää vuosiin edes yrittää pyytää, kun kaveriltakin tuntuu innostus kadonneen, kun tietää minkä tappelun takana lähteminen olisi. Silloin kyllä lähti innoissaan, kun vaimo oli kavereidensa kanssa festareilla.
Kaikkia miehiä ei oiikeasti kannata päästää yksin bilettämään. Tietyillä miestyypeillä on aina naiset kyljessä vaikkei suuremmin edes yritä, sitten on pettäjätyypit erikseen. Tavallinen joukkoon sulautuva mies joka ei ole petturi on ihan turvallista päästää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha, esitin miehelleni sairastuneeni ja sanoin, että ei ole reilua jos hän nyt lähtisi. Valehtelin ripulista ja kuumeesta ja kovasta vatsakivusta. Epäilin itse umpilisäkettä. Sanoin, että hänen pitää jäädä ja olla valmiina viemään minut sairaalaan.
-ap
Käykö salilla? Onko innostunut tavallista pidemmistä treeneistä? Oikeasti miehesi käy parittelemassa ja treenit selittävät punoituksen ja hikisyyden.
Hahhah. Ei käy salilla. Eikä tässä ole mustasukkaisuudesta kyse. On vain epäreilua että minulla ei ole samanlaista mahdollisuutta pikkujouluihin.
Ihanaa kun mies käy tässä sängyn vierellä säännöllisesti kysymässä vointia. Kohta olo helpottuu mutta sitten on liian myöhäistä hänen lähteä mihinkään. Hihihihihi-ap
Haitanneeko tuo mitään. Maanantaina miehesi pääsee lounastunnilla naimaan oikein kunnolla. :D
Eipä ehdi käydä kotosalla mutta sitten illemmalla kyllä pääsee mun peiton alle.
;)
Nyt juuri soittelee kavereilleen, ettei taida päästäkään kun minä olen tosi kipeänä
Tsiisus.Mies maksaa elämisesi eikä saa edes yhtä vapaa iltaa vuodessa.
Mitä hemmettiä? Sä et oo kyllä ihan viisas.
Eikö ap:llä ole yhtään kaveri- tai harrasteporukkaa, joiden kanssa olisi pikkujoulut? Minkälaisissa piireissä hän oikein pyörii?
Itse en mene työpaikan pikkujouluihin tänä vuonna, koska ne pidetään melko kaukana eli kotiinpaluu olisi hankalaa ja kallista. Silti on kolmet pikkujoulut (kaveriporukan, kuoron ja naapureiden), joihin olen menossa.
Laitapa miehellesi linkki tähän keskusteluun.
"Tietyillä miestyypeillä on aina naiset kyljessä vaikkei suuremmin edes yritä"
Nyt äkkiä tuntomerkit tästä miestyypistä kehiin, että ehtii ennen pikkujouluja kopioimaan käytöksen.
Ps. Harvinaista, että joku (nainen?) tunnustaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia miehiä ei oiikeasti kannata päästää yksin bilettämään. Tietyillä miestyypeillä on aina naiset kyljessä vaikkei suuremmin edes yritä, sitten on pettäjätyypit erikseen. Tavallinen joukkoon sulautuva mies joka ei ole petturi on ihan turvallista päästää
Miksi sitten seurustella tuollaisen miehen kanssa jos se ei ole sinulle ok?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin maksaa? Olen kotiäitinä ja työttömyyspäivärahalla.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
"Tietyillä miestyypeillä on aina naiset kyljessä vaikkei suuremmin edes yritä"
Nyt äkkiä tuntomerkit tästä miestyypistä kehiin, että ehtii ennen pikkujouluja kopioimaan käytöksen.
Ps. Harvinaista, että joku (nainen?) tunnustaa tämän.
Pitkä, urheilullisen lihaksikas (ei bodari), jotain omaa persoonallista särmää, kohtelias, koulutettu ja fiksut jutut. En haluaisi päästää mihinkään
Ihailen monipuolisuuttasi Kaffebulla, hyvä aloitus.hauska.
Mies on selvästi nyreissään kun pikkujouluihin meno estyi, mutta huolehtii minusta kovasti. Toi juuri kylmän kääreen kun pyysin sitä. Olin muka pahoillani kun näin kävi.
Nyt alkaa ihmeparantuminen vähitellen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Eli maksat puolet vuokrasta/lainasta, ruoasta, sähkölaskusta ja vakuutuksista työttömyyspäivärahallasi. Ehkä teillä on myös auto, jonka kustannuksista maksat puolet. Mieshän ei elätä sinua, vaan sinun työttömyyspäivärahalla maksetaan edellisyen lisäksi puolet myös lasten vaatteista, harrastuksista jne.
Se on hyvä, sillä jos miehesi kyllästyy kyttäykseen, hän voi ottaa eron ja silloin sinä pärjäätkin mainiosti, koska mies ei ole tähänkään asti tukenut sinua rahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos olet noin kateellinen mikset mene töihin ja juhliin tai soita kavereilla ja sovi tyttöjen iltaa? Sairasta. Manipuloit varmaan lapsiasikin samalla tavalla ja yhtäkkiä sulla on 40-vuotias peräkammarin poika joka ei syyllisyyden tunteesta ikinä muuttanut pois kotoa.
Olisiko niin, että ap:lla ei ole miestä eikä saatika miehen pikkujouluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Eli maksat puolet vuokrasta/lainasta, ruoasta, sähkölaskusta ja vakuutuksista työttömyyspäivärahallasi. Ehkä teillä on myös auto, jonka kustannuksista maksat puolet. Mieshän ei elätä sinua, vaan sinun työttömyyspäivärahalla maksetaan edellisyen lisäksi puolet myös lasten vaatteista, harrastuksista jne.
Se on hyvä, sillä jos miehesi kyllästyy kyttäykseen, hän voi ottaa eron ja silloin sinä pärjäätkin mainiosti, koska mies ei ole tähänkään asti tukenut sinua rahallisesti.
Maksatko itse tasan puolet kaikesta? Tuskinpa. Minulla on säästöjä perinnöstä ja työttömyyspäiväraha. Maksan oman elämiseni enkä ole miehen elättinä kuten sinä. Miehellä on auto mutta minä en sitä käytä kun minulla ei ole ajokorttia.
-Ap
Ihanaa kun mies käy tässä sängyn vierellä säännöllisesti kysymässä vointia. Kohta olo helpottuu mutta sitten on liian myöhäistä hänen lähteä mihinkään. Hihihihihi
-ap