Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä illalla pikkujoulut. Harmi vain, että sairastun kohta eikä hän pääse lähtemään.

Vierailija
25.11.2017 |

Ei minullakaan ole pikkujouluja, kun olen kotiäitinä ja työtömänä. Miksi sitten toinen saisi mennä mutta toinen ei?
Mies ei illalla lähde ja se on varma.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petä sitä ihan varmuudenvuoks

Mun kaverin naisystävä lähti laivalle muiden tyttöjen kanssa, niin kaverini sanoi että hän menee pokaamaan kaupungilta jonkun panon (ihan varmuudeksi siis), koska omaa muijaa nussii joku ihan varmasti siellä laivalla.

Vierailija
102/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petä sitä ihan varmuudenvuoks

Mun kaverin naisystävä lähti laivalle muiden tyttöjen kanssa, niin kaverini sanoi että hän menee pokaamaan kaupungilta jonkun panon (ihan varmuudeksi siis), koska omaa muijaa nussii joku ihan varmasti siellä laivalla.

Ongelma on vaan siinä, että valtaosalle miehistä se "jonkun panon" pokaaminen on aika mahdoton tehtävä. Muutenhan ei kaikki keskustelut olisi täynnä itkua siitä, miten naiset ei anna seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ap provo, onhan..... ???  

Sääliksi käy miestä, jolla on näin kiero vaimo,  tai sitten miehesi on yksinkertaisesti tyhmä. 

Mutta kukin tyylillään, :)

Vierailija
104/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole provo. Oma tilanteeni on sellainen, että en ole töissä, miehellä todella ison firman pikkujoulut ja päin  vastoin, olen iloinen, että pääsee juhlimaan firman piikkiin. Luottamusta jos ei ole, ei suhde ole oikea. Itse vietän koti-illan, ei tarvitse lähteä juhlimaan samana päivänä kuin mieskin, oma aikakin on laatua jos siitä osaa nauttia :)

Jokainen meistä voi pettää ja joutua petetyksi, valintakysymyksiä ja luonteestakin kiinni. Itseäni ei kiinnosta, vaikka on esim siipan ystävillä (niillä outo käsitys ystvääydestä ja luottamuksesta ) ollut yritystä suuntaani, yök.

Vierailija
105/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies lähti viemään roskapussia. Todellisuudessa lähti Daytonaan katsomaan poikien kanssa kisoja.

Vierailija
106/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet lisääntyy tuollaisten laiskojen lehmien kanssa? Työttömyys on laiskuutta.

Jännästi sanottu. Mistähän töitä löytyy kaikille laiskoille työttömille joita on 500 000 ja työpaikkoja 25000. Kerropa minulle niin lähden töihin heti.

Ap tuskin lähtee töihin mutta me muut laiskat työttömät tai ainakin 450 000 laiskaa lähdetään varmasti.

Suurinta osaa avoimista työpaikoista ei ilmoitella missään.

Vierailija
107/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidankin tästä lähteä käymään ostoksilla ja sitten pyydän mieheni viemään minut lounaalle. Kuinkahan pian voisin alkaa tuntemaan raskauden ensioireita?

Hihihi, siitä leikkiraskaudesta tuleekin kiva show.

:)

Ap

JOS tämä tarina olisi oikeasti totta, olisin sitä mieltä, että ap ei ole tyhmä, vaan pelottava, todella. Ajatusmaailma on niin pimeä ja sairas... hyväksikäyttö, manipulointi, valehtelu...huh. Mutta, mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
108/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä. Ja pikkujoulut puolisolta.

Vierailija
109/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta loppuun omasta päästä keksitty juttu. Joku yksinäinen miesvihaaja siellä kirjoittelee aikansa kuluksi. Liiallinen löylynheitto paljastaa tämän selväksi trollaukseksi. Ei jatkoon, 0/5.

Vierailija
110/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aloittajalla ole miestä.

Haa haa aloittaja on vanhapiika ja kateellinen niille joilla on niin hyvä mies et muillekin kelpais :D

Vierailija
111/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
112/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo + ap on skitso

Vierailija
113/132 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan mieltänyt miestäni menemästä pikkujouluihin. Se on usean kerran ollut jopa Ruåttissa risteilyllä. Aina on takaisin tullut ja vueläpä ilman sukupuolitauteja.

Vierailija
114/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole pikkujouluja, kun olen kotiäitinä ja työtömänä. Miksi sitten toinen saisi mennä mutta toinen ei?

Mies ei illalla lähde ja se on varma.

Oikein sisko!

Jos mahdollista jätä se sika jo ennen pikkujouluja, ennakoi......se kuitenkin siellä liimaantuu johonkin.....

Vierailija
115/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo + ap on skitso

Joo kyllä on mieleltään sairas vaikka olisi provo.

Vierailija
116/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä kauhea hyökkäys ap:ta kohtaan? Mistä lähtien on ollut ok kiusata mielenterveysongelmista kärsiviä? Ei ne ole ap:n syy, ei yhtään sen enempää kuin fyysinen sairaus olisi siitä kärsivän syy. Tietysti tietyillä toimintatavoilla voi edesauttaa ongelmien syntyä.

Itse kehottaisin pari-/yksilöterapiaa teille. Minkä sille voi jos ei ole saanut tervettä kasvatusta? Terapia ja ongelmien havaitseminen olisivat nyt avaimia muutokseen.

Vierailija
117/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Teidän suhteellanne ei kovin ruusuista tulevaisuutta ole. Ymmärrän tunteesi, olin itsekin huonolla itsetunnolla varustettu, mustasukkainen ja kateellinen, kun mulla oli pienet lapset. Se on ymmärrettävää, mutta sun pitäisi mennä terapiaan hakemaan apua. Suhde jossa on paljon kateutta, mustasukkaisuutta, huonoa itsetuntoa ja sen myötä toisen kontrolloimista ja manipuloimista, tulee 100% varmuudella hajoamaan, Ja jos ei hajoa, tulette joka tapauksessa voimaan pahoin ja lapsenne joutuvat elämään kammottavissa oloissa. Sun olosi ei tule paranemaan toisen kontrolloinnilla ja vaatimuksilla, vaan sillä terapialla. Muuten tukehdutte hengiltä siellä liitossanne, ja miehillä on useimmiten tapana lähteä sitten vähän avarasydämisemmän naisen matkaan. Hae sitä apua, ihan lastesi tähden. Kukaan ei omista toista ihmisitä, ei edes sitä kumppania. Rakkaus on vapaaehtoista, aina. 

Vierailija
118/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus.Mies maksaa elämisesi eikä saa edes yhtä vapaa iltaa vuodessa.

Miten niin maksaa? Olen kotiäitinä ja työttömyyspäivärahalla.

-Ap

Kotiäitinä työttömyyspäivärahalla? MIten se on mahdollista? Työttömyyspäivärahalla olet työtön työnhakija, ja sinun pitäisi hakea aktiivisesti töitä. Kotiäitinä taas sinun elämisesi maksaa mies, sinä omista säästöistäsi tai me kaikki kotihoidontuen muodossa. Kaksi eri asiaa. 

Vierailija
119/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet lisääntyy tuollaisten laiskojen lehmien kanssa? Työttömyys on laiskuutta.

Ei pidä paikkaansa. ITse olen joutunut olemaan työttömänä pätkätöideni välissä usein. Olen erittäin aktiivinen kaikessa mahdollisessa ja työmoraalini on korkea. Osa-aikaisesi työttömänä pätkätyöläisenä se itse työ mistä palkka maksetaan on noin 1/3 siitä työstä minä työelämäni ja työllistymiseni eteen teen. Tästä syystä olen lähes burnoutin partaalla, eli on ollut aivan liian raskasta minulle. Saisipa laiskotella vakituisessa työsuhteessa ja saikutella kun sairastaa. Lomailla kun on kesä. 

Vierailija
120/132 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti että tämä on provo mutta valitettavasti näitäkin ihmisiä on ihan oikeassa elämässä. Eräs ystäväni seurustellessaan kielsi mieheltä kaikki ystävien illanistujaiset, jalkapalloporukan saunaillat ja jopa kavereiden kanssa pitsalla käymisen. Sitten ylpeänä kehuskeli minulle, kuinka miehensä ei saa käydä missään ilman häntä. Suhde sitten lopulta päättyi siihen, kun nainen itse petti miestä oman serkkunsa kanssa. Kuulostaa absurdilta omaankin korvaan tämä tarina kyllä...