Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä illalla pikkujoulut. Harmi vain, että sairastun kohta eikä hän pääse lähtemään.

Vierailija
25.11.2017 |

Ei minullakaan ole pikkujouluja, kun olen kotiäitinä ja työtömänä. Miksi sitten toinen saisi mennä mutta toinen ei?
Mies ei illalla lähde ja se on varma.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus.Mies maksaa elämisesi eikä saa edes yhtä vapaa iltaa vuodessa.

Miten niin maksaa? Olen kotiäitinä ja työttömyyspäivärahalla.

-Ap

Eli maksat puolet vuokrasta/lainasta, ruoasta, sähkölaskusta ja vakuutuksista työttömyyspäivärahallasi. Ehkä teillä on myös auto, jonka kustannuksista maksat puolet. Mieshän ei elätä sinua, vaan sinun työttömyyspäivärahalla maksetaan edellisyen lisäksi puolet myös lasten vaatteista, harrastuksista jne.

Se on hyvä, sillä jos miehesi kyllästyy kyttäykseen, hän voi ottaa eron ja silloin sinä pärjäätkin mainiosti, koska mies ei ole tähänkään asti tukenut sinua rahallisesti.

En ole Ap mutta miten helkkarissa luulet, että kukaan mies mitään eron jälkeen muutenkaan makselisi tai tukisi? Ja jos ei ole avioehtoa niin eron tullen Ap saa kaikesta puolet. Ja vaikka ap ei maksaisi kaikesta ihan tasan puolta niin ei se tarkoita että mies maksaa kaiken. Oletko joku hullu? Älä vastaa sillä olet sinä

Vierailija
62/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Vaikersin peiton alta anteeksipyyntöä kun hänen pikkujoulut meni tänäkin vuonna mönkään niin sanoi vain, että ei näille mitään voi ja kertoi rakastavansa minua.

Lällällää teille arvostelijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Minä teeskentelin olevani sairas, että ei tarvitsisi mennä firman pikkujouluihin.

Vierailija
64/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha, esitin miehelleni sairastuneeni ja sanoin, että ei ole reilua jos hän nyt lähtisi. Valehtelin ripulista ja kuumeesta ja kovasta vatsakivusta. Epäilin itse umpilisäkettä. Sanoin, että hänen pitää jäädä ja olla valmiina viemään minut sairaalaan.

Ei kuulkaa harmita lainkaan hänen puolestaan.

-ap

Aattele mistä kaikesta se mahtaa sulle valehdella 😄

Käykö salilla? Onko innostunut tavallista pidemmistä treeneistä? Oikeasti miehesi käy parittelemassa ja treenit selittävät punoituksen ja hikisyyden.

Hahhah. Ei käy salilla. Eikä tässä ole mustasukkaisuudesta kyse. On vain epäreilua että minulla ei ole samanlaista mahdollisuutta pikkujouluihin.

Ihanaa kun mies käy tässä sängyn vierellä säännöllisesti kysymässä vointia. Kohta olo helpottuu mutta sitten on liian myöhäistä hänen lähteä mihinkään. Hihihihihi

Jos olet noin kateellinen mikset mene töihin ja juhliin tai soita kavereilla ja sovi tyttöjen iltaa? Sairasta. Manipuloit varmaan lapsiasikin samalla tavalla ja yhtäkkiä sulla on 40-vuotias peräkammarin poika joka ei syyllisyyden tunteesta ikinä muuttanut pois kotoa.

Näytä minulle se työpaikka niin menen vaikka jo huomenna.

Vierailija
65/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hirveää elää tuon aloittajan elämän kaltaista valhe-elämää. Puistattaa ajatuskin.

Vierailija
66/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt on selvä provo :D

Vierailija
67/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole pikkujouluja, kun olen kotiäitinä ja työtömänä. Miksi sitten toinen saisi mennä mutta toinen ei?

Ap on malliesimerkki henkisesti  sairaasta ihmisestä.

Vierailija
68/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hanki itsellesi työpaikka ja tadaa, ensi vuonna sinäkin voit mennä työpaikan pikkujouluihin!

Teitä kokoomuslaisia on sitten aina paljon täällä palstalla. Eikö teidän pitäisi olla töissä, eikä Vauva-palstalla norkoilemassa ja syöttämässä "elämänviisauksianne"?

Vierailija
69/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain osan.... olen 65v nainen ja sanoisin että ap vedättää tämän huonon provon kanssa!

1/0

Vierailija
70/132 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan valehtelit entisen työpaikan pomollesikin aina olevasi kipeä ja sen takia oletkin työttömänä? Ei vaan pysty ymmärtämään tällaista käytöstä.

Vierailija
71/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan valehtelit entisen työpaikan pomollesikin aina olevasi kipeä ja sen takia oletkin työttömänä? Ei vaan pysty ymmärtämään tällaista käytöstä.

En ollut kertaakaan sairas edellisessä työpaikassa. Se oli määräaikainen projektityö.

En minäkään varmasti ymmärrä kaikkea mitä sinä teet.

Nyt keitän rakkaalleni aamukahvit ja tekaisen pari voileipää myös.

Ap

Vierailija
72/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:llä ole yhtään kaveri- tai harrasteporukkaa, joiden kanssa olisi pikkujoulut? Minkälaisissa piireissä hän oikein pyörii?

Itse en mene työpaikan pikkujouluihin tänä vuonna, koska ne pidetään melko kaukana eli kotiinpaluu olisi hankalaa ja kallista. Silti on kolmet pikkujoulut (kaveriporukan, kuoron ja naapureiden), joihin olen menossa.

Mietipä uudelleen, tuollaisella kierolla, ilkeällä ihmisellä ystäviä?! Mihin kukaan tarvitsee viholllisia jos on tuollainen ystävä?

Vierailija
73/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tarina olisi totta, niin tuo mies olisi jotenkin älyllisesti jälkeenjäänyt. Vaimo valehtelee, sairastuu aina juuri pikkujouluiltana ja toinen vaan "rakastaa". Umpityhmiä molemmat.

Vierailija
74/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on selvästi nyreissään kun pikkujouluihin meno estyi, mutta huolehtii minusta kovasti. Toi juuri kylmän kääreen kun pyysin sitä. Olin muka pahoillani kun näin kävi.

Nyt alkaa ihmeparantuminen vähitellen.

-ap

Luulen, että tämä on provo, mutta jos totta, niin todella sairas ihminen olet. 

Vierailija
75/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viimeisilläni raskaana, kotona on 3v taapero ja minulle iski hirveä iskiaskipu jo torstaina ja miehellä pikkujoulut seuraavana päivänä. Mies sanoi perjantaina, että voi jättää kyllä pikkujoulut väliin jos haluan. En todellakaan heppoisin perustein halua evätä toiselta pikkujouluja ja irtiottoa arjesta, joten sanoin että pärjäilen kyllä. Meillä olisi ollut oman työpaikan pikkujoulut samana päivänä ja mies ilmoitti heti, että hän voi kyllä jäädä kotia lapsen kanssa. Sanoin nauraen vain, etten todellakaan ole menossa firman pikkujouluihin:D

Mies laitteli kemuista videon, kun heillä oli tankotanssijoita esiintymässä. Tilanne ei häirinnyt itseäni mitenkään, ei vaikka olen tosiaan viimeisilläni raskaana ja mieheni ei todellakaan ilkeyttään tuota videota laittanut, vaan tietää etten ole moisista moksiskaan:D

Se arki on paljon mukavampaa, jos välillä pääsee tuulettumaan. Itse olen tosin enemmän koti-ihminen, mutta en todellakaan kiellä miestäni tuulettumasta.

Vierailija
76/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henki töitä luuseri. Toivottavasti teillä on avioehto, ettet pääse kuppaamaan miehesi rahoja kun se jättää sinut.

Vierailija
77/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet lisääntyy tuollaisten laiskojen lehmien kanssa? Työttömyys on laiskuutta.

Vierailija
78/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henki töitä luuseri. Toivottavasti teillä on avioehto, ettet pääse kuppaamaan miehesi rahoja kun se jättää sinut.

Haen töitä koko ajan. Olen viimeisen puolen vuoden aikana laittanut 180 hakemusta. Meillä ei ole avioehtoa eikä olla eroamassa.

Minulla on perittyä varallisuutta paljon.

Nyt pyydän miestä pesemään pyykit kun minulla on edelleen hieman huono olo. Menen sänkyyn takaisin. Teinhän hänelle jo aamupalaa

Ap

Vierailija
79/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet lisääntyy tuollaisten laiskojen lehmien kanssa? Työttömyys on laiskuutta.

Jännästi sanottu. Mistähän töitä löytyy kaikille laiskoille työttömille joita on 500 000 ja työpaikkoja 25000. Kerropa minulle niin lähden töihin heti.

Ap tuskin lähtee töihin mutta me muut laiskat työttömät tai ainakin 450 000 laiskaa lähdetään varmasti.

Vierailija
80/132 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo mutta jos ei ole niin ap on sairas ihminen. Jos on "perittyä varallisuutta" niin sehän se on ainoa syy miksi kukaan mies tuollaisen takertujan kanssa haluaisi olla. Eiköhän sillä miehellä ala olemaan niitä ylitöitä tuolla menolla...