Tiedätkö millaisista naisista/tytöistä poikasi tykkää?
Kommentit (27)
Yleisurheilijoista, sellaisista loikkijoista.
Vierailija kirjoitti:
Fatima Diame taitaa olla poikien ykkössuosikki nyt. Tosin se ruotsalainen jonka nimeä en nyt muista on suosittu myös.
Minulla on aika vahva aavistus siitä keneen luokallaan olevaan tyttöön on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko sinulla aavistustakaan?
Kilpailette samoista teineistä.
Ero on siinä, että sinä olet vaarassa joutua oikeuteen asian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatima Diame taitaa olla poikien ykkössuosikki nyt. Tosin se ruotsalainen jonka nimeä en nyt muista on suosittu myös.
Ei, kyllä se on tuonut oman seuransa tytön näytille.
Joo se on ihan pihkassa isosiskonsa punatukkaiseen kaveriin. 3 vuoden ikäero vaan on taitaa olla ylitsepääsemätön jos poika on 9 ja tyttö 12.
Mulla ei ole lapsia, mutta veljeni tykkää tosi laihoista naisista. Exänsäkin oli suorastaan anorektisen laiha, siis oikeasti lähestulkoon pelkkää luuta ja nahkaa.
9-vuotias poikani sanoo pitävänsä sairaalloisen lihavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika vahva aavistus siitä keneen luokallaan olevaan tyttöön on ihastunut.
Sama täällä. Poika on viidennellä ja aina kun kertoo mitä koulussa on tapahtunut niin juttuun eksyy mukaan eräs neiti A. Ja kovin on aina iloinen kun hänestä puhuu.
Tyttöystävien perusteella on tullut joku käsitys. Näyttää pitävän vaaleista, söpöistä ja mukavista.
Av-pappa runkkailee Fatiman kuville, kun taas av-mamman teinipoika vetelee ihan oikeaa pituushyppääjää.
Priceless.
Poikani on aivan ihastunut Laura Huhtasaareen.
Hän on kaunis ja älykäs, kuten olen aina sanonut.
Pojallani on hyvä maku, ollaan otettu saunan jälkeen bissee ja juteltu miesten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lapsia, mutta veljeni tykkää tosi laihoista naisista. Exänsäkin oli suorastaan anorektisen laiha, siis oikeasti lähestulkoon pelkkää luuta ja nahkaa.
kaappihomo!
👍
Nainen saa olla kuulemma max 170 senttiä (poika on itse 188), kasvojen pitää olla kauniit ja ihon, ei tatuointeja, ei liikaa meikkiä, ei värjättyä tukkaa, hiukset vähintään olkapäille asti. Mieluiten lukiolainen, amistytöt on kuulemma elämänkoululaisia ja polttavat kaikki. Ja muotoja pitää olla, perseetön ei käy.
Nämä kaikki pojan omasta suusta ja kriteerit täyttävä tyttöystävä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtäjistä!
Marja-Liisa Kirvesniemen kuva pilkottaa terveystiedon kirjan välistä.
En sano, että olen huomannut.
Apua, toivottavasti mun anoppi ei ajattele musta näin!😂
Vierailija kirjoitti:
Katse on liimaantunut tyttöjen pikkuruisiin housuihin.
Kuten mullakin.
Tyttöystävien perusteella ihannenainen on isotissinen bimbo.