Tiedätkö millaisista naisista/tytöistä poikasi tykkää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilijoista, sellaisista loikkijoista.
Katse on liimaantunut tyttöjen pikkuruisiin housuihin.
Kuten mullakin.
Sulla liimaantuu katse, tuolla kundilla jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilijoista, sellaisista loikkijoista.
Fatima Diame taitaa olla poikien ykkössuosikki nyt. Tosin se ruotsalainen jonka nimeä en nyt muista on suosittu myös.
Fatima on kyllä todella kaunis nainen ihan joka paikasta vaikka onkin saanut julkisuutta enemmän peräpeilinsä takia. Sagnia on lähinnä vaan pelkkä herkkupeppu joka ei muutoin ole kummoinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa olla kuulemma max 170 senttiä (poika on itse 188), kasvojen pitää olla kauniit ja ihon, ei tatuointeja, ei liikaa meikkiä, ei värjättyä tukkaa, hiukset vähintään olkapäille asti. Mieluiten lukiolainen, amistytöt on kuulemma elämänkoululaisia ja polttavat kaikki. Ja muotoja pitää olla, perseetön ei käy.
Nämä kaikki pojan omasta suusta ja kriteerit täyttävä tyttöystävä on.
Poikani on kirjoittanut nämä iphoneen.
Välitunneilla se kulkee silmä kovana etsimässä kriteerit täyttävää tyttöä.
Tuli taas eilen opettajalta Wilma viesti.
Poikani kuulemma häiritsee tyttöjä.
Mitähän tässä voisi tehdä?
Vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa olla kuulemma max 170 senttiä (poika on itse 188), kasvojen pitää olla kauniit ja ihon, ei tatuointeja, ei liikaa meikkiä, ei värjättyä tukkaa, hiukset vähintään olkapäille asti. Mieluiten lukiolainen, amistytöt on kuulemma elämänkoululaisia ja polttavat kaikki. Ja muotoja pitää olla, perseetön ei käy.
Nämä kaikki pojan omasta suusta ja kriteerit täyttävä tyttöystävä on.
Ja sitten heräsit ja nostit 158cm kroppasi sängystä.
Poikani pitää älykkäistä, varakkaista ja kauniista naisista. Onneksi siskonsa kaveripiiristä löytyy monta sopivaa ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävien perusteella on tullut joku käsitys. Näyttää pitävän vaaleista, söpöistä ja mukavista.
Ja lihavista.
Niin kuin äitinsäkin on.
Tytöt olleet ihan hyväkroppaisia. Ja tosiaan eivät luonteensa ja olemuksensa puolesta muistuta pojan äitiä. Se poika on itse enemmän äitinsä oloinen. Tyyliin tumma ja tulinen.
Ja lihavista.
Niin kuin äitinsäkin on.