Mies, testaa riskisi jäädä ilman naista!
Testiin saa kehittää parannusahdotuksia, jos tulee jotain mieleen! Ehkä myöhemmin teen vastaavan kyselyn naisille :)
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- todella lyhyt -30
2. Vartalo:
- raamikas +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -20
3. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -10
4. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- korkea -10
5. Ammatti ja koulutus
- erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) +50
- korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) +20
- tavallinen 0
- matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
- työtön/syrjäytynyt -30
6. Tavoitteet
- olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home +20
- tavallinen ja työ ja elämä ovat hyviä 0
- olen vähään tyytyväinen -10
7. Luonne
- sosiaalisesti taitava porukan naurattaja +20
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- epäsosiaalinen -20
8. Seksikumppanien määrä
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 10 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- olen täysin kokematon -50
9. Seksuaaliset mieltymykset
- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat +10
- minä vien, nainen vikisee +5
- molemmat vievät vuorotellen 0
- haluan että nainen vie -30
10. Käsitykseni tasa-arvosta
- uskon tasa-arvoon, mutta haluan ottaa miehen paikan suhteessa +10
- olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun maalla +5
- tasa-arvo all the way -5
- olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun kaupungissa -5
- kyllähän nainenkin voi olla se joka tienaa, ei ole miesten töitä -10
Maksimipisteet 200. Mitä enemmän pisteitä, sitä pienempi riski jäädä ilman naista. Mitä enemmän miinuspisteitä, sitä huonommalta näyttää.
(testi on luonnollisesti tallennettu koneelle, sltä varalta että ketju äänestetään poistettavaksi, heh)
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Olenko lyhyt vai tosi lyhyt kun olen 171 cm?
Lyhyt.
Joku 165 ois todella lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet pyöreä nolla ja silti tällainen tavallinen läskipää meni viime kesänä naimisiin ihmeellisen ja upean naisen kanssa :D
0 ei tarkoita luuseria, vaan juurikin tavallista keskivertomiestä.
Tällaista miestä voisi kuvata seuraavalla tavalla:
- omaa melko hyvät mahdollisuudet löytää aviopuoliso, kunhan on valmis hyväksymään ettei nainen ole missi/malli, eikä myöskään kovin timmissä kunnossa. Hyvin todennäköisesti nainen löytyy joskus 25-35v tienoilla, kun naiset ovat juosseet juoksunsa ja eläneet elämää
- ei pärjää seksimarkkinoilla. Ei saisi irtosuhteita kuin moukan tuurilla, tai sitten tyytymällä pubiruusuihin. Seksitreffipalstoilla ei tulisi valituksi petollisen vähän pyöreän perheenäidin jännittäväksi salarakastajaksi, puhumattakaan timmistä seksiseuraa hakevasta naisesta
- kerää hyvin vähän huomiota naisilta livenä, jää porukan tarinankertoja-alfan varjoon
- joutuu Tinderissä klikkailemaan suuren joukon naisia harvalla seulalla ennen kuin mätsejä, viestejä ja treffejä alkaa tulla (jos tulee sittenkään)
- taso ei riitä viemään naiselta jalkoja alta, joutuu siis tutustumaan hitaammin
- pitää naisen saamista voittona tai peräti onnenpotkuna, jota on odotettu pitkään. vrt. YTM jolle laadukkaan naisen saaminen on itsestäänselvyys, kyse on lähinnä siitä haluaako ytmi seurustella, ja onko nainen "täydellinen"
+55 tuli. Sillä on saanut tällainen normi duunari kauniita naisia läpi tähänastisen elämän.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mun mies olisi ton mukaan miinuksella. En vain ole samaa mieltä noista pisteytyksistä, esimerkiksi minusta suuri kumppanimäärä ei ole positiivista.
Joo, sama juttu. En kyllä haluaisi olla miehen 51. kaato...
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko selittää pisteytystä kohdissa 8, 9 ja 10? Miksi yli 50 seksikumppanista, eläimellisestä BDSM-seksistä ja naisten hienovaraisesta alistamisesta saa noin korkeat pisteet?
8. Koska kaatamalla paljon naisia oppii väistämättä jotain naisten lukemisesta ja pokaustekniikoista. Rentous, itsevarmuus ja määrätietoisuus naisen seurassa lisääntyvät.
9. Kysynnän ja tarjonnan laki. Naisista 95% on alistuvia, miehistä vain 40% dominoivia. Siksi dominoivista miehistä on eniten pulaa. Naisten yleisimmät seksuaaliset fantasiat liittyvät alistetuksi tulemiseen.
10. Naiset saattavat haluta tasa-arvoa (=etuoikeuksia) työpaikalla, mutta kotona halutaan että Mies on Mies.Selvä, ja kerrotko nyt vielä, kuinka laaja kokemus sinulla itselläsi on naisista? Montako pitkää parisuhdetta, siis avo-/avioliittoa sinulla on takanasi ja montako lyhyempää? Paljonko sinulla on ollut seksikumppaneita?
Seksikumppaneita on ollut alle 10. Tosin, yksi näistä on ns. panosuhde, mitä voi pitää hyvänä saavutuksena kun ottaa huomioon että olen 167cm ja markkina-arvoni perustuu ensisijaisesti varallisuuteen. Avioliittoa/avoliittoa ei taustalla ole. Sellaisen saaminen tietysti olisi helpompaa kuin panosuhteen, jos rima olisi samalla korkeudella (luonnollisesti ei ole).
Kuten olen aikaisemmin ilmaissut, seksimarkkinoilla vaatimukset ovat paljon kovemmat kuin suhdemarkkinoilla. n. 70% miehistä pääsee mukaan perhekuvioon, kun taas vain pieni osa miehistä saa seksiä pelkän haluttavuuden perusteella, sitoutumatta naisiin.Todisteena tästä on Suuri Suomalainen Seksitutkimus, jonka mukaan mediaaninaisella on tuplasti enemmän seksikumppaneita kuin mediaanimiehellä, eron selittyessä miesten yliedustuksella 50+ seksikumppanin kategoriassa.
...mikä samalla todistaa että 50+ seksikumppanin miehet ovat halutuimpia miehiä lähes kaikkien naisten keskuudessa.
Kiitos vastauksesta, arvelinkin ettei sinulla ole juurikaan ensikäden kokemusta naisten sielunelämästä. Jotkut kohdat testissäsi nimittäin viestivät erittäin vahvasti sitä, mitä naisista kokematon mies voisi kuvitella naisten toivovan ja haluavan.
Esimerkiksi tässä oletuksessa, että seksimarkkinoilla naisten vaatimukset olisivat kovemmat kuin parisuhdemarkkinoilla, menet metsään niin että rysähtää. Mutta koska jaksat tuota samaa harhaa toistella siitä huolimatta, että kerta toisensa jälkeen naiset ovat yrittäneet korjata käsityksesi, ei liene maksa vaivaa enää siihen lähteä. Sinulle on selvästi tärkeämpää luulla olevasi oikeassa kuin kuunnella niitä oikeita asiantuntijoita, eli naisia itseään.
Kuten olen sanonut ennenkin: teot ratkaisevat, ei sanat. Nainen on kuin äänestäjä joka kertoo olevansa Hillaryn kannattaja, mutta antaa äänensä Trumpille.
Tosiasiat:
- n. 70% miehistä saa jossain vaiheessa parisuhteen. n. 10-20% miehistä saa säännöllistä seksiä sinkkuina, jos/kun sitä haluavat. Jos vaatimukset aviopuolisolle olisivat kovemmat, lähes kaikki sinkkumiehet irtosuhteilisivat tai panosuhteilisivat ilman pakkoselibaattijaksoja, mutta vain harva saisi aviopuolison
- 50+ seksikumppanin miehet ovat suosituimpia ja mitä enemmän seksikumppaneita -> sitä helpompaa niitä on saada lisää. Jos näin ei olisi, seksikokemuksen lisääntyessä peli muuttuisi vaikeammaksi jokaisen kaadon myötä
-45
Aika hyvin pitää testi paikkansa naismenestykseni osalta. Minulla on ollut vain yksi seksikumppani, nykyinen puolisoni. Jos ero tulisi, niin varmaan yksin saisin olla lopun elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies olisi ton mukaan miinuksella. En vain ole samaa mieltä noista pisteytyksistä, esimerkiksi minusta suuri kumppanimäärä ei ole positiivista.
Eikä se edellinen halunnut olla miehen 50. kaato
Tai 49. kaato
Mutta silti se mies onnistui kaatamaan yli 50 naista. Kahdella tuntemallani pelimiehellä kaatoja on yli 200, eikä kummallakaan ollut vaikeuksia löytää vaimoa.
Teot ratkaisevat, ei sanat.
"Tapasin kivan miehen, en tiennyt että..."
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se edellinen halunnut olla miehen 50. kaato
Tai 49. kaato
Mutta silti se mies onnistui kaatamaan yli 50 naista. Kahdella tuntemallani pelimiehellä kaatoja on yli 200, eikä kummallakaan ollut vaikeuksia löytää vaimoa.
Teot ratkaisevat, ei sanat.
"Tapasin kivan miehen, en tiennyt että..."
No ehkä ne vaimotkin on olleet jotain kyläpyöriä... Mulla ei itselläkään ollut kuin yksi kumppani ollut ennen aviomiestäni, eli hän on minulle toinen, ensimmäinen oli n. 8 vuotta mun avopuoliso. Vaikka aviopuolisollani ei ollut ollut kovin pitkiä suhteita, eikä edes seksikumppaneita kuin ehkä kolme, minua silti vähän häiritsi nekin kolme, mutta ajattelin että luojan kiitos kuitenkin niinkin vähän kun oli sentään yli kolmekymppinen mies kyseessä.
No kuten sanoin että sama juttu kuin sillä edellisellä että mun miehellä menee miinukselle ennemmin kuin plussalle nuo pisteet, eli on normaali mies. En itsekään saisi kovin hyviä pisteitä naisten vastaavasta pisteytyksestä, vaikka olen kunnon ihminen, fiksu ja huumorintajuinen. Olen vain ikävä kyllä ylipainoinen, siitähän tulee ainakin tuhat miinuspistettä, ja silmälasit ja lyhyet hiukset, vieläpä kirkkaalla värillä värjätyt, enkä pukeudu "tyylikkäästi" vaan värikkäästi mukaviin vaatteisiin.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko selittää pisteytystä kohdissa 8, 9 ja 10? Miksi yli 50 seksikumppanista, eläimellisestä BDSM-seksistä ja naisten hienovaraisesta alistamisesta saa noin korkeat pisteet?
8. Koska kaatamalla paljon naisia oppii väistämättä jotain naisten lukemisesta ja pokaustekniikoista. Rentous, itsevarmuus ja määrätietoisuus naisen seurassa lisääntyvät.
9. Kysynnän ja tarjonnan laki. Naisista 95% on alistuvia, miehistä vain 40% dominoivia. Siksi dominoivista miehistä on eniten pulaa. Naisten yleisimmät seksuaaliset fantasiat liittyvät alistetuksi tulemiseen.
10. Naiset saattavat haluta tasa-arvoa (=etuoikeuksia) työpaikalla, mutta kotona halutaan että Mies on Mies.
Yli 50 eri seksikumppania viittaa runsaaseen irtosuhteiden määrään, mikä puolestaan viittaa sitoutumishaluttomuuteen/-kyvyttömyyteen. Tämä ei siis välttämättä parisuhdemarkkinoilla ole lainkaan etu miehillekään.
Seksifantasiat ovat eri asia kuin niiden toteuttaminen.
Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia toiselle sukupuolelle vaan yhtäläistä vastuun jakamista. Ja tämän merkitys korostuu pitkässä suhteessa kun yhteen sovitettavana on ansiotyöt, kotityöt, lastenhoito ja sekä lasten että vanhempien menot ja harrastukset. Se että mies on mies, ei sulje pois sitä, että hän on myös tasavertainen kumppani ja näkee vaimonsa sellaisena.
Hyvä että talletit tämän testin. Palaa siihen uudestaan sitten kun sinulla on oikeaa kokemusta parisuhteesta ja perhe-elämästä naisen kanssa. Voi olla, että laatisit testin joiltain osin toisin paremman tietämyksen turvin.
Mun mies sais -90 pistettä. Minä olin meidän tavatessa 26-vuotias nätti ja timmi työssä käyvä maisteri, mies opiskeli amiksessa. Tarjontaa oli kyllä miehistä, mutta tämä vetosi tupakoinnistaan huolimatta.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10. Naiset saattavat haluta tasa-arvoa (=etuoikeuksia) työpaikalla, mutta kotona halutaan että Mies on Mies.Selvä, ja kerrotko nyt vielä, kuinka laaja kokemus sinulla itselläsi on naisista? Montako pitkää parisuhdetta, siis avo-/avioliittoa sinulla on takanasi ja montako lyhyempää? Paljonko sinulla on ollut seksikumppaneita?
Seksikumppaneita on ollut alle 10. Tosin, yksi näistä on ns. panosuhde, mitä voi pitää hyvänä saavutuksena kun ottaa huomioon että olen 167cm ja markkina-arvoni perustuu ensisijaisesti varallisuuteen. Avioliittoa/avoliittoa ei taustalla ole. Sellaisen saaminen tietysti olisi helpompaa kuin panosuhteen, jos rima olisi samalla korkeudella (luonnollisesti ei ole).
Kuten olen aikaisemmin ilmaissut, seksimarkkinoilla vaatimukset ovat paljon kovemmat kuin suhdemarkkinoilla. n. 70% miehistä pääsee mukaan perhekuvioon, kun taas vain pieni osa miehistä saa seksiä pelkän haluttavuuden perusteella, sitoutumatta naisiin.Todisteena tästä on Suuri Suomalainen Seksitutkimus, jonka mukaan mediaaninaisella on tuplasti enemmän seksikumppaneita kuin mediaanimiehellä, eron selittyessä miesten yliedustuksella 50+ seksikumppanin kategoriassa.
...mikä samalla todistaa että 50+ seksikumppanin miehet ovat halutuimpia miehiä lähes kaikkien naisten keskuudessa.
Kiitos vastauksesta, arvelinkin ettei sinulla ole juurikaan ensikäden kokemusta naisten sielunelämästä. Jotkut kohdat testissäsi nimittäin viestivät erittäin vahvasti sitä, mitä naisista kokematon mies voisi kuvitella naisten toivovan ja haluavan.
Esimerkiksi tässä oletuksessa, että seksimarkkinoilla naisten vaatimukset olisivat kovemmat kuin parisuhdemarkkinoilla, menet metsään niin että rysähtää. Mutta koska jaksat tuota samaa harhaa toistella siitä huolimatta, että kerta toisensa jälkeen naiset ovat yrittäneet korjata käsityksesi, ei liene maksa vaivaa enää siihen lähteä. Sinulle on selvästi tärkeämpää luulla olevasi oikeassa kuin kuunnella niitä oikeita asiantuntijoita, eli naisia itseään.
Kuten olen sanonut ennenkin: teot ratkaisevat, ei sanat. Nainen on kuin äänestäjä joka kertoo olevansa Hillaryn kannattaja, mutta antaa äänensä Trumpille.
Tosiasiat:- n. 70% miehistä saa jossain vaiheessa parisuhteen. n. 10-20% miehistä saa säännöllistä seksiä sinkkuina, jos/kun sitä haluavat. Jos vaatimukset aviopuolisolle olisivat kovemmat, lähes kaikki sinkkumiehet irtosuhteilisivat tai panosuhteilisivat ilman pakkoselibaattijaksoja, mutta vain harva saisi aviopuolison
- 50+ seksikumppanin miehet ovat suosituimpia ja mitä enemmän seksikumppaneita -> sitä helpompaa niitä on saada lisää. Jos näin ei olisi, seksikokemuksen lisääntyessä peli muuttuisi vaikeammaksi jokaisen kaadon myötä
Mihin tutkimukseen viittaat tässä 70% miehistä saa parisuhteen jutussa? Haluaisin tietää mitä siinä kerrotaan naisten vaatimustasosta miesten suhteen kun verrataan irtosuhteita ja parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh ne pelkät seksisuhteet naisilla on sellaisten miesten kanssa, joita ei kehtaa kotiin tuoda. Hävettäviähän ne on eikä miesten kannattaisi kuvitella niistä enempää..
Jos kerran näin on, miksi seksisuhteita harrastetaan eri miesten kanssa kuin ne joiden kanssa pariudutaan?
Miksi se mies joka kelpaa perheenisäksi, ei kelpaa seksisuhteeseen joka perustuu 100% seksuaaliseen haluttavuuteen?
Todistit juuri että kliseet haluttavista alfamiehistä ja luotettavista betamiehistä pitävät paikkansa.
0, mutta silti on ja on ollut naisia ollut riesaksi asti. Taitaa joku testissä mättää.
12121212 kirjoitti:
Testiin saa kehittää parannusahdotuksia, jos tulee jotain mieleen! Ehkä myöhemmin teen vastaavan kyselyn naisille :)
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- todella lyhyt -302. Vartalo:
- raamikas +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -203. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -104. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- korkea -105. Ammatti ja koulutus
- erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) +50
- korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) +20
- tavallinen 0
- matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
- työtön/syrjäytynyt -30Tästä olen eri mieltä. Miksi ihminen joka tekee tavallista työtä saa miinuspisteitä? Eikä työtönkään ole sama asia kuin luuseri tai syrjäytynyt, vaan voi viettää todella aktiivista elämää ja olla korkeakoulutettu tai pitkän uran töyöelämässä tehnnyt.
6. Tavoitteet
- olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home +20
- tavallinen ja työ ja elämä ovat hyviä 0
- olen vähään tyytyväinen -107. Luonne
- sosiaalisesti taitava porukan naurattaja +20
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- epäsosiaalinen -20Tähän luonnekohtaan laittaisin huuomorintajun, jos saat naisen nauramaan, olet voittaja, ihan sama nauraako koko porukka.
8. Seksikumppanien määrä
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 10 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- olen täysin kokematon -50Yli 50 on kyllä -100 pistettä, paras on alle 5.
9. Seksuaaliset mieltymykset
- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat +10
- minä vien, nainen vikisee +5
- molemmat vievät vuorotellen 0
- haluan että nainen vie -30Tuo eka on kyllä kauhee, kuka tuollaista oikeasti haluaa?
10. Käsitykseni tasa-arvosta
- uskon tasa-arvoon, mutta haluan ottaa miehen paikan suhteessa +10
- olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun maalla +5
- tasa-arvo all the way -5
- olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun kaupungissa -5
- kyllähän nainenkin voi olla se joka tienaa, ei ole miesten töitä -10Miksi sovinismi on maalla hyvä asia?
Maksimipisteet 200. Mitä enemmän pisteitä, sitä pienempi riski jäädä ilman naista. Mitä enemmän miinuspisteitä, sitä huonommalta näyttää.
(testi on luonnollisesti tallennettu koneelle, sltä varalta että ketju äänestetään poistettavaksi, heh)
Tästä puuttu paljon asioita, esim. haluaako mies lapsia, tuleeko lasten kanssa toimeen, haluaako hoitaa omia lapsiaan, pitääkö muutenkin perheestään huolen?
Onko harrastukset "normaaleja" vai viekö harrastus 20h viikossa, eli työn ja nukkumisen jälkeen ei jää juurikaan aikaa puolisolle tai perheelle.
Muutenkin se onko elämänarvot kohdillaan, esim. haluaako suojella luontoa vai onko vaan rahan perässä juokseva juppi joka myy vaikka isoäitinsä kun saa muutaman roposen.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiat:- n. 70% miehistä saa jossain vaiheessa parisuhteen. n. 10-20% miehistä saa säännöllistä seksiä sinkkuina, jos/kun sitä haluavat. Jos vaatimukset aviopuolisolle olisivat kovemmat, lähes kaikki sinkkumiehet irtosuhteilisivat tai panosuhteilisivat ilman pakkoselibaattijaksoja, mutta vain harva saisi aviopuolison
- 50+ seksikumppanin miehet ovat suosituimpia ja mitä enemmän seksikumppaneita -> sitä helpompaa niitä on saada lisää. Jos näin ei olisi, seksikokemuksen lisääntyessä peli muuttuisi vaikeammaksi jokaisen kaadon myötäMihin tutkimukseen viittaat tässä 70% miehistä saa parisuhteen jutussa? Haluaisin tietää mitä siinä kerrotaan naisten vaatimustasosta miesten suhteen kun verrataan irtosuhteita ja parisuhteita.
Eikö se ole itsestäänselvyys että kun on kyse vaan seksistä, katsotaan vain ulkonäköä, luonteella ei ole väliä koska irtosuhteissa ei kysytä aina edes nimeä, ja jos kysytään ei kerrota oikeaa nimeä, koska ei ole tarkoitus viettää yhdessä loppua elämää. Kai miehetkin sentään miettivät vaimossa myös luonnetta eikä vaan ulkonäköä tai sitä että suostuuko se seksiin?
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 50+ seksikumppanin miehet ovat suosituimpia ja mitä enemmän seksikumppaneita -> sitä helpompaa niitä on saada lisää. Jos näin ei olisi, seksikokemuksen lisääntyessä peli muuttuisi vaikeammaksi jokaisen kaadon myötäMihin tutkimukseen viittaat tässä 70% miehistä saa parisuhteen jutussa? Haluaisin tietää mitä siinä kerrotaan naisten vaatimustasosta miesten suhteen kun verrataan irtosuhteita ja parisuhteita.
On täysin merkityksetöntä mitä naiset kertovat vaatimustasosta.
Teot ratkaisevat. Tosiasia:
Mediaaninaisella on tuplasti enemmän seksikumppaneita kuin mediaanimiehellä, mutta miehillä on yliedustus 50+ seksikumppanin kategoriassa
Ero voi selittyä _ainoastaan_ irtosuhteilla ja panosuhteilla, joissa kohtaavat mediaaninaiset ja 50+ seksikumppanin miehet. Suhteissa seksi jakautuu 50-50, yllättäen.
Taas kerran, jos vaatimustaso seksisuhteissa olisi _matalampi_, mediaanimies ei olisi tilanteessa jossa seksin saaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin mediaaninaisella joka harrastaa seksisuhteilua enemmän kuin mediaanimies.
Köysi kai sitä kävisi mielessä, jos miehenä olisi Sipilä ja pitäisi alkaa väittelemään jostain. Onneksi hän löysi naisen omista piireistään. Uskovaiset, kun ovat tunnetusti pahempia persoja rahalle ja statukselle kuin normaalit ihmiset.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh ne pelkät seksisuhteet naisilla on sellaisten miesten kanssa, joita ei kehtaa kotiin tuoda. Hävettäviähän ne on eikä miesten kannattaisi kuvitella niistä enempää..
Jos kerran näin on, miksi seksisuhteita harrastetaan eri miesten kanssa kuin ne joiden kanssa pariudutaan?
Miksi se mies joka kelpaa perheenisäksi, ei kelpaa seksisuhteeseen joka perustuu 100% seksuaaliseen haluttavuuteen?
Todistit juuri että kliseet haluttavista alfamiehistä ja luotettavista betamiehistä pitävät paikkansa.
Kaikki ihmiset eivät harrasta irtosuhteita. Aika suuri osa vieläpä. Hyvässä parisuhteessa on monta eri puolta, mutta tärkein on seksuaalisuuden yhteensopivuus. Ja se että puoliso on rehellinen ja luotettava.
En ottaisi miestä jolla yli 10 seksisuhdetta n. keski-ikäisenä.