Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on ihanaa kun siinä ei ole enää myrkyllisiä ihmisiä

Vierailija
24.11.2017 |

Ja nyt sitä miettii miksi on edes yrittänyt joskus. Ihana huomata että on mennyt jo kuukausia ilman riitoja tai pahaa mieltä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaamen.

Vierailija
2/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kenkäisin viimeisen myrkyllisen lieron elämästäni heinäkuussa, nyt on jo melkein tajunnut että ei kannata soitella tai viestitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämään ei pääse ilman soveltuvuustestejä.

Vierailija
4/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan harmi että työpaikalla on pakotettu viettämään ikävän ihmisen kanssa samassa huoneessa 8h joka päivä.

Vierailija
5/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämään ei pääse ilman soveltuvuustestejä.

Ei minunkaan, enää.

Vierailija
6/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan harmi että työpaikalla on pakotettu viettämään ikävän ihmisen kanssa samassa huoneessa 8h joka päivä.

No tämä on totta (vaikka itse olenkin niin onnekas että sellaisia ei töissä ole), lisäksi joitain on pakko nähdä (sukulaissuhteet). Mutta itselleni pääasia ettei tällaiset ihmiset enää puutu yksityiselämääni .. AP

Vierailija
7/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan kauheaa. Mulla menis mielenterveys ennen pitkää, tarviin muutenkin tilaa ja rauhaa ympärilleni vaikka olis mukavakin ihminen. Jos on inhottava, niin ei tulis mitään.

Yritä etsiä toinen työpaikka tai saada oma työhuone?

Vierailija
8/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kenkäisin viimeisen myrkyllisen lieron elämästäni heinäkuussa, nyt on jo melkein tajunnut että ei kannata soitella tai viestitellä.

Toivottavasti ei ole sama liero. Minuakin kauan sitten dumpattu liero yrittää vähän väliä takaisin. Viimeksi heinäkuussa oli jostakin niin tolaltaan, että ehdotti hätäpäissään kihlausta :-D

Vierailija
9/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etteivät ne myrkylliset tätä tajua.

Vierailija
10/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla kyse perheenjäsenesta tai jos oli, myrkyllistä ilmaa on ennustettavissa joulun aikoihin.

Vierailija
11/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi etteivät ne myrkylliset tätä tajua.

Oon viettänyt ihan tarpeeksi monta vuotta miettien mitä niidenkin päässä liikkuu joten tässä vaiheessa ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Todennäköisesti heidän tarinassaan asia mennyt juuri toisinpäin, eli onneksi pääsivät minusta eroon :D -AP

Vierailija
12/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, ap.!

Jokainen voi valita vapaa-ajan seuransa, ja sitä valinnanvapautta kannattaa hyödyntää. On surullista katsottavaa, kun jotkut eivät näin tee (ja valittavat kurjuuttaan jatkuvasti sitten muille, jotka turhaan stressaantuvat asiasta, johon eivät voi mitenkään vaikuttaa).

Vierailija
13/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan kauheaa. Mulla menis mielenterveys ennen pitkää, tarviin muutenkin tilaa ja rauhaa ympärilleni vaikka olis mukavakin ihminen. Jos on inhottava, niin ei tulis mitään.

Yritä etsiä toinen työpaikka tai saada oma työhuone?

Olen koko ajan yrittänyt etsiä uutta työtä ja nykyisessäkin työssä kysynyt että olisiko muita työtehtäviä mutta ilman tulosta.

Tämän viikon alussa oli vatsa kipeänä/sekaisin koska olin jotenkin niin ahdistunut huonoista väleistä.

Vierailija
14/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu, ap.!

Jokainen voi valita vapaa-ajan seuransa, ja sitä valinnanvapautta kannattaa hyödyntää. On surullista katsottavaa, kun jotkut eivät näin tee (ja valittavat kurjuuttaan jatkuvasti sitten muille, jotka turhaan stressaantuvat asiasta, johon eivät voi mitenkään vaikuttaa).

Kiitos! Itseasiassa tätäkin olen miettinyt, että mitähän ystävätkin ovat ihan oikeasti ajatelleet kun olen valittanut vuodesta toiseen joistakin "läheisistä", hekin ovat näitä tilanteita monesti saaneet todistaa ja tavallaan pilalle mennyt sen takia heidänkin fiilis siinä.. Joten kevyempi olo on kaikin puolin! -AP

Vierailija
15/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako udella tarkemmin, että mitkä ovat olleet teille "deal brakereita" tällaisten ihmisten kanssa? Itselläni on vaikeaa isojen päätösten tekeminen sukulaisten (tai saati sitten puolison sukulaisten) suhteen. Rajoja osaan kyllä nykyään asettaa, mutta olen miettinyt missä kulkee se raja, ettei enää ole vain tekemisissä.

Vierailija
16/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole sama liero. Minuakin kauan sitten dumpattu liero yrittää vähän väliä takaisin. Viimeksi heinäkuussa oli jostakin niin tolaltaan, että ehdotti hätäpäissään kihlausta :-D

No jos oli, puhui suhteen alussa sinusta koko ajan :D

Vierailija
17/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos on hankkinut ammatin ja työpaikan, jossa voi tehdä etätöitä.

t. Jo 6 vuotta kotona töitä tehnyt

Vierailija
18/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako udella tarkemmin, että mitkä ovat olleet teille "deal brakereita" tällaisten ihmisten kanssa? Itselläni on vaikeaa isojen päätösten tekeminen sukulaisten (tai saati sitten puolison sukulaisten) suhteen. Rajoja osaan kyllä nykyään asettaa, mutta olen miettinyt missä kulkee se raja, ettei enää ole vain tekemisissä.

Kun kuulin toisilta että miten on yritetty manipuloida muitakin minua vastaan. Olivat nämä muutkin sitten onneksi itsekin tajunneet lopulta mistä on kyse. Kyllähän tämän jo osasin arvatakin kun muutkin rupesivat väittämään sellaisia asioita mitkä ei pidä paikkaansa.. Onneksi yleensä tällaiset myrkkyihmiset itse mokaavat asiat. Mutta olin kyllä jo sanonut monta kertaa ennen sitä etten halua olla tekemisissä eli lopulta tähän on päästy vaan siitä ansiosta että ovat itsekin luovuttaneet. Toki niin käy kun on puhunut itsensä muutamaan kertaan pussiin ja on yksin siinä "sodassaan". Tosiasiassahan on valitettavasti se ettei kenestäkään pääse eroon muuten.  Jotkut tosin laittaneet sitten vuoden tai parin päästä viestiä että voitaisiinko nyt lopettaa tämä "tyhmä" vihanpito mutta sellaisiin vain ei mitään vastata. AP

Vierailija
19/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta omalla kohdalla deal breakereita olivat mm.

- jatkuvat oharit (ei tee elettäkään, että tulisi paikalle ajoissa tai ilmoittaisi jos myöhästyy/ei tule, yleensä väitti että puhelimesta saldo/akku loppu tai oli nukkumassa tai on hirveä darra)

- kaiken dramatisointi (koskaan ei ollut mikään hyvin, aina oli jotain valitettavaa ja joka kerta kun puhuttiin, niin kamala itku on-off- poikaystävästä)

- valehtelu (kun sitten myöhemmin kysyy, että miksi on sanonut sellaisia asioita, niin vastauksena "en mä muista että oisin noin sanonut / olin tosi humalassa, sori / en muista, mut ei mulla kyllä varmaan ole ollut syytä valehdella siitä asiasta")

- yleinen lokkeilu (piti olla yöpaikkaa, autokyytiä, piti heittää tupakkaa ja kaljaa, ruoat ja juomat syödään kysymättä kaapista, mutta ei voinut edes astianpesukonetta täyttää siinä samalla kun seisoo sen vieressä mussuttamassa leikkeleitä suoraan paketista)

Oli hyvin kuluttavat 10 vuotta, mutta kun tämän vuoden alussa "katkaisin" tämän toveruuden, niin olo on ollut huomattavasti stressittömämpi!

Vierailija
20/23 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, anoppia olen nähnyt viimeksi jouluna. Kyllä on helpottanut 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän