Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten nirsous on todistettu jälleen yliopistotutkimuksella

Vierailija
24.11.2017 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005461782.html

Väestöliiton parisuhde psykologi Anna Salmi siteerasi Lontoon ja Rooman yliopistoissa tehtyä tutkimusta liittyen tinderiin joiden mukaan miehet saavat matchin 0.6% todennäköisyydellä ja naiset 10%

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei ole oikeutettu saamaan Tinder-matcheja, seksiä, rakkautta, puolisoa ym. Kukin tavoitelkoon mitä itse parhaaksi näkee, mutta ei toiselta ihmiseltä voi vaatia noita asioita. Jos ei nappaa niin ei nappaa, koskee sekä miehiä että naisia.

kuka nyt on taas vaatinut perustulakiin pykälää oikeudesta seksiin.

Vierailija
42/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa olla nirso. Syy on hyvin yksinkertainen. 20-40v ikäluokassa miehiä on 5% enemmän. Eli kun riviin laitetaan 20 naista, heillä on 21 miestä mistä valita. Joku mies jää väkisinkin ilman. Ei ole reilua juu, mutta näin on luonto asiat järjestänyt. Parinvalinta on miehen näkökulmasta vähän kuin yuolileikki: kun musiikki loppuu, joki jää ilman.

No miksi ne yli 40-vuotiaat naiset eivät kelpaa miehille?

No, jos mies haaveilee yhteisistä lapsista ja perheestä niin yli 40-vuotiaasta naisesta ei paljoa iloa ole. Tai sanotaan nyt vaikka 45-vuotiaasta. Suurin osa ainakin omassa tuttavapiirissä on saanut lapsen alle nelikymppisenä Vain yksi on saanut yli nelikymppisenä. Ja hekin olivat olleet yhdessä yli 10 vuotta eli yhteen oli menty juurikin 20-40v iässä

Miehet eivät haaveile lapsista. Miehet eivät halua lapsia. Niin miehet aina sanovat tälläkin palstalla. Lapsiin vedotaan pelkästään tekosyynä silloin, kun pitää keksiä jokin tekosyy omalle nirsoudelleen.

Tiedän paljon naisia, jotka ovat saaneet lapsen yli 40-vuotiaana.

Miehet, lopettakaa nirsoilu. Yli 40-vuotiaat ovat naisia ihan siinä missä nuoremmatkin.

Kyllä miehet haaveilevat lapsista. Miehillä ei ole vain sallittua kertoa sitä ääneen, ettei vaikuta liian nössöltä. Vähän sama juttu kuin että miehellä ei ole oikein lupa itkeä eikä vaikkapa harrastaa balettia.

Mites tuota, omasta tutavapiiristä, kumpia on enemmän - niitä jotka ovat saaneet lapsia yli 4kymppisenä vai nniä, jotka ovat saaneet alle 4-kymppisenä? Ja kuinka paljon enemmän.

Kyllä maailmasta löytyy kaikenlaisia kuin oikein haetaan. Esim. kaksimetrisiä naisia jne. Mutta niitä on tosi vähän. Sadan ihmisen joukossa ei välttämättä yhtään. Netissä tuppaa keskustelu menemään siihen, että yksikin poikkeus mukamas mirätöi tuhat normaalitapausta. Mutta ei se tosielämässä mene niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin naisena olisin nirso, jos on mahdollisuus saada jossain kohtaa pataan juopolta ukolta, joka käy vieraissa ja kusee alleen joka yö, kun viina on tuhonnut autonomisen hermoston. Itse en ole tällainen mies, mutta näitäkin kuulemma löytyy. Jokainen osaa myös tarvittaessa luoda itsestään todellisuutta siloitellumman kuvan nettiin, joten AINA pitää olla tarkkana.

Miten tämä liittyi Tinderiin?

Vierailija
44/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa olla nirso. Syy on hyvin yksinkertainen. 20-40v ikäluokassa miehiä on 5% enemmän. Eli kun riviin laitetaan 20 naista, heillä on 21 miestä mistä valita. Joku mies jää väkisinkin ilman. Ei ole reilua juu, mutta näin on luonto asiat järjestänyt. Parinvalinta on miehen näkökulmasta vähän kuin yuolileikki: kun musiikki loppuu, joki jää ilman.

No, jos mies haaveilee yhteisistä lapsista ja perheestä niin yli 40-vuotiaasta naisesta ei paljoa iloa ole. Tai sanotaan nyt vaikka 45-vuotiaasta. Suurin osa ainakin omassa tuttavapiirissä on saanut lapsen alle nelikymppisenä Vain yksi on saanut yli nelikymppisenä. Ja hekin olivat olleet yhdessä yli 10 vuotta eli yhteen oli menty juurikin 20-40v iässä

Miehet eivät haaveile lapsista. Miehet eivät halua lapsia. Niin miehet aina sanovat tälläkin palstalla. Lapsiin vedotaan pelkästään tekosyynä silloin, kun pitää keksiä jokin tekosyy omalle nirsoudelleen.

Miehet, lopettakaa nirsoilu. Yli 40-vuotiaat ovat naisia ihan siinä missä nuoremmatkin.

40v naisista on suurempi osuus avo- ja avioliitossa kuin miehistä. Vasta 50-55v tilanne muuttuu miesten hyväksi.  

http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3034928/avo-%20tai%20avioliitossa%20el%…

Vierailija
45/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää jostain jne... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi "alemman" tason naiset ja miehet eivät löydä kumppaniaan on se heidän heikko itsetuntonsa.

"En minä kelpaa kenellekään"...lässyn läätä. Tuota kun hokee tarpeeksi pitkään niin siihen jämähtää ja antaa periksi.

Ainakaan omalla kohdallani ei ole kyse heikosta itsetunnosta. Minulla on hyvä itsetunto. Hyvä itsetunto ei tee ihmisestä seksikästä.

Eli tuo ajattelu on sisäänpäinkääntynyttä, koska ajattelet itse niin, eikö??

Seksikkyys on katsojien silmissä, ei pelkästään yhden katsojan, ymmärrätkö?

Nyt en oikein ymmärrä viestiäsi.

Sen tiedän erittäin hyvin, että seksikkyys on katsojien silmissä. Minä en ole seksikäs.

Tarkoitan että muiden,/jonkun mielestä voit hyvinkin olla vaikka et ole sitä omasta mielestäsi.

Seksikäs tarkoittaa sukupuolista halua herättävää. Olen heteronainen, en tietenkään voi arvioida omaa seksikkyyttäni. Sen arvioivat ulkopuoliset. Olen erittäin epäseksikäs ja vastenmielinen. Omasta mielestäni olen ihan normaalinnäköinen nainen. Pojat ja miehet ovat haukkuneet minua koko elämäni ajan rumaksi. Silti en ole koskaan pitänyt itseäni rumana. Tiedän kuitenkin monia naisia, jotka jatkuvasti haukkuvat omaa ulkonäköään, eivätkä löydä itsestään mitään positiivisia puolia, eivät ulkoisia eivätkä sisäisiä. Mielestäni heillä on huono itsetunto. Miehiä heillä on kuitenkin aina riittänyt.

Vierailija
46/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin naisena olisin nirso, jos on mahdollisuus saada jossain kohtaa pataan juopolta ukolta, joka käy vieraissa ja kusee alleen joka yö, kun viina on tuhonnut autonomisen hermoston. Itse en ole tällainen mies, mutta näitäkin kuulemma löytyy. Jokainen osaa myös tarvittaessa luoda itsestään todellisuutta siloitellumman kuvan nettiin, joten AINA pitää olla tarkkana.

Miten tämä liittyi Tinderiin?

Eikös Tinder ole seuranhakupalvelu netissä??? Sitä vaan, että sieltäkin saattaa löytää jos jonkinlaista seuraa, mikä aluksi viehättää, mutta tilanteet saattavat muuttua ja unelmien prinssistä tuleekin painajaisten piru.

Vierailija
47/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seuran vaihtoa suosittelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kaikki kelpaa, mutta miehille kelpaa kuka vaan.

Minua ärsyttää, suututtaa, inhottaa ja loukkaa tuo väite. En ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle.

Oletko tarjonnut itseäsi kenellekään?

Olen. Minua on haukuttu, naurettu, uhattu vetää turpaan ja tappaa.

Minkälaisissa piireissä olet oikein liikkunut?

Ihan tavallisissa piireissä. Miehet suhtautuvat meihin alemmantason naisiin aggressiivisesti arkitilanteissakin. Joskus olen kävellyt kaupasta kotiin, olen ollut hyvällä tuulella ja hymyillyt itsekseni. Vastaantuleva mies on hyvin vihaisesti ärähtänyt "Mitä sinä siinä virnuilet!" On ilmeisesti luullut minun hymyilevän hänelle.

Jotkut miehet, mutta eivät varmasti kaikki, kyllä naisetkin osaavat tuon ilkeän puolen, siis jotkut naiset.

Vierailija
48/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo naisten nirsous rajoittuu lähinnä nettipalveluihin. Siinä missä kaltaiseni tavismies ei saa tinderissä tai nettipalveluissa kuin jämänaisia, niin live elämässä kyllä pääsee ihan omantasoisten kanssa treffeille. Livenä sitä saman kurssin/harrasteryhmän Tavis-Tiinaa ei ole kymmentä muuta miestä liehittelemässä. 

Miksi palstalla sitten aina väitetään jokaisen tavisnaisen ympärillä pyörivän kymmenittäin komeita miehiä itseään tyrkyttämässä?

Vierailija
49/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nillitätte? Eikö ole lajin naaraspuolisen tehtävä valita paras mahdollinen kumppani.

Vierailija
50/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää jostain jne... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi "alemman" tason naiset ja miehet eivät löydä kumppaniaan on se heidän heikko itsetuntonsa.

"En minä kelpaa kenellekään"...lässyn läätä. Tuota kun hokee tarpeeksi pitkään niin siihen jämähtää ja antaa periksi.

Ainakaan omalla kohdallani ei ole kyse heikosta itsetunnosta. Minulla on hyvä itsetunto. Hyvä itsetunto ei tee ihmisestä seksikästä.

Eli tuo ajattelu on sisäänpäinkääntynyttä, koska ajattelet itse niin, eikö??

Seksikkyys on katsojien silmissä, ei pelkästään yhden katsojan, ymmärrätkö?

Nyt en oikein ymmärrä viestiäsi.

Sen tiedän erittäin hyvin, että seksikkyys on katsojien silmissä. Minä en ole seksikäs.

Tarkoitan että muiden,/jonkun mielestä voit hyvinkin olla vaikka et ole sitä omasta mielestäsi.

Seksikäs tarkoittaa sukupuolista halua herättävää. Olen heteronainen, en tietenkään voi arvioida omaa seksikkyyttäni. Sen arvioivat ulkopuoliset. Olen erittäin epäseksikäs ja vastenmielinen. Omasta mielestäni olen ihan normaalinnäköinen nainen. Pojat ja miehet ovat haukkuneet minua koko elämäni ajan rumaksi. Silti en ole koskaan pitänyt itseäni rumana. Tiedän kuitenkin monia naisia, jotka jatkuvasti haukkuvat omaa ulkonäköään, eivätkä löydä itsestään mitään positiivisia puolia, eivät ulkoisia eivätkä sisäisiä. Mielestäni heillä on huono itsetunto. Miehiä heillä on kuitenkin aina riittänyt.

Eli siis uskot tuohon jaskaan mitä he ovat sinusta sanoneet, varmasti sitä tulee sitten varovaiseksi ja ei luota sitten miespuolisiin ihmisiin. Alitajuisesti saatat jopa antaa älä lähesty signaalia miehille. En tiedä onko näin, mutta luulisin. 

Vierailija
51/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet haaveilevat lapsista. Miehillä ei ole vain sallittua kertoa sitä ääneen, ettei vaikuta liian nössöltä. Vähän sama juttu kuin että miehellä ei ole oikein lupa itkeä eikä vaikkapa harrastaa balettia.

Mites tuota, omasta tutavapiiristä, kumpia on enemmän - niitä jotka ovat saaneet lapsia yli 4kymppisenä vai nniä, jotka ovat saaneet alle 4-kymppisenä? Ja kuinka paljon enemmän.

Kyllä maailmasta löytyy kaikenlaisia kuin oikein haetaan. Esim. kaksimetrisiä naisia jne. Mutta niitä on tosi vähän. Sadan ihmisen joukossa ei välttämättä yhtään. Netissä tuppaa keskustelu menemään siihen, että yksikin poikkeus mukamas mirätöi tuhat normaalitapausta. Mutta ei se tosielämässä mene niin.

Ai siitäkö se johtuukin, kun palstalla on paljon miehiä, jotka katuvat lapsiaan. Kyllä miehille on sallittua tai oikeastaan pitää vaatia sanomaan, haluaako lapsia vai ei. Katsos, jos nainen on väärässä uskossa, niin parisuhde karahtaa kiville heti, kun nainen tajuaa miehen valehdelleen hänelle.

Jos mies ei halua lapsia, niin nelikymppisen miehen on ihan turha etsiä niitä hedelmällisessä iässä olevia naisia. Ei 45-vuotias nainen eroa 40-vuotiaasta.

Vierailija
52/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo naisten nirsous rajoittuu lähinnä nettipalveluihin. Siinä missä kaltaiseni tavismies ei saa tinderissä tai nettipalveluissa kuin jämänaisia, niin live elämässä kyllä pääsee ihan omantasoisten kanssa treffeille. Livenä sitä saman kurssin/harrasteryhmän Tavis-Tiinaa ei ole kymmentä muuta miestä liehittelemässä. 

Miksi palstalla sitten aina väitetään jokaisen tavisnaisen ympärillä pyörivän kymmenittäin komeita miehiä itseään tyrkyttämässä?

Koska se on totuus. Ihan samanlailla naista piirittää livenä miehet. Jokut naiset ei vaan halua ymmärtää sitä. Ja mitä väliä sillä jos ei pyörisikään

Heillä on silti mahdollisuus saada miehiä ympätilleen 10x helpommin kuin toistepäin miehenä

Vierailija
53/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaavat.

Vierailija
54/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nillitätte? Eikö ole lajin naaraspuolisen tehtävä valita paras mahdollinen kumppani.

Naisten mieleen ovat väkivaltaiset ja rujonaamaisrt amikset, eivät oikeasti tasokkaat miehet.

Vierailija
55/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla nirso. Kannattaakin itseasiassa olla vähän kranttu kun valitsee itselleen puolisoa. Ei ole mitään järkeä valita jotain puolivillaista noin tärkeässä asiassa. 

Tämä filosofia toimi silloin kun valittavissa oli ne muutamat ihmiset lähipiiristä

Vierailija
56/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaaksi tulevalla 40-vuotiaalla on jopa prosentin todennäköisyys saada Downin oireyhtymäinen lapsi; tämä on lisäksi vain yksi mahdollisista kehitysvammoista. Raskaaksi tulevat 40-vuotiaat pitäisi tuomita vähintään lapsen törkeää pahoinpitelyä vastaavaan vankeusrangaistukseen.

Vierailija
57/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä tavallisetkin naiset saa seuraa. Itse olen keski-ikäinen, ylipainoinen ja rupsahtanut ja aina on panoseuraa löytynyt kun olen sellaista halunnut. Ja ihanaa, kun ei tarvi jaksaa mennä edes baariin sitä hakemaan.

Sinä olet ylipainoinen ja rupsahtanut vain omassa päässäsi. Muut ihmiset näkevät totuuden, eli sen että olet hoikka ja ikäiseksesi poikkeuksellisen hyvin säilynyt.

Jos oikeasti olisit ylipainoinen ja rupsahtanut, et saisi seuraa tinderistä.

Vierailija
58/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse parempi? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla nirso. Kannattaakin itseasiassa olla vähän kranttu kun valitsee itselleen puolisoa. Ei ole mitään järkeä valita jotain puolivillaista noin tärkeässä asiassa. 

Haittaisiko sinua jos joku jättäisi sinut puolivillaisena, että et olekaan kumppanisi mukaan samaa tasoa hänen kanssaan?

Anteeksi mitä?

Vierailija
59/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kaikki kelpaa, mutta miehille kelpaa kuka vaan.

Niin? Eli niin kuin palstaulit ovat sanoneet, vain se miesten parhaimmisto top 5% kelpaa. Ongelma onkin se, että he kelpaavat yhtä aikaa kaikille naisille, joten heillä on vähän kova homma  pyörittelyssään. Haluat olla yksi sulka alfan hatussa?

Vierailija
60/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä tavallisetkin naiset saa seuraa. Itse olen keski-ikäinen, ylipainoinen ja rupsahtanut ja aina on panoseuraa löytynyt kun olen sellaista halunnut. Ja ihanaa, kun ei tarvi jaksaa mennä edes baariin sitä hakemaan.

Sinä olet ylipainoinen ja rupsahtanut vain omassa päässäsi. Muut ihmiset näkevät totuuden, eli sen että olet hoikka ja ikäiseksesi poikkeuksellisen hyvin säilynyt.

Jos oikeasti olisit ylipainoinen ja rupsahtanut, et saisi seuraa tinderistä.

Ylipainoisia miehiä on väestöstä 2/3 ja naisia puolet, joten painon ja vartalon suhteen naiset joutuvat tyytymään itseään huonompaan laatuun. Harmi.

Tämän näkee, kun katselee pareja missä vain. Normaalivartaloisen naisen kanssa kulkee usein lihava mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme