Naisten nirsous on todistettu jälleen yliopistotutkimuksella
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005461782.html
Väestöliiton parisuhde psykologi Anna Salmi siteerasi Lontoon ja Rooman yliopistoissa tehtyä tutkimusta liittyen tinderiin joiden mukaan miehet saavat matchin 0.6% todennäköisyydellä ja naiset 10%
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kaikki kelpaa, mutta miehille kelpaa kuka vaan.
Ulkonäön suhteen, joo. Siksi onkin hassua, että puhutaan niin usein naisten ulkonäköpaineista, vaikka eihän naisilla mitään ulkonäköpaineita ole. Miehillehän kelpaa kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehille kelpaa 10% ja naisille 0.6%.
En aiemmin ollut tajunnut tätä valinnanvaikeutta, koska en ole ikinä nettideittaillut, mutta sitten nettishoppailun suhteen kävi niin, että oli niin paljon valikoimaa ettei ostanut lopulta mitään. Voi tulla hienompaa ja halvempaakin vastaan.
Saahan sitä olla nirso. Kannattaakin itseasiassa olla vähän kranttu kun valitsee itselleen puolisoa. Ei ole mitään järkeä valita jotain puolivillaista noin tärkeässä asiassa.
Tinderissä on vain ylemmän tason naisia. Alemmantason naisena en mitenkään voisi olla Tinderissä. Tottakai ylemmäntason naiset ovat "nirsoja", kun heille on tarjolla ylemmäntason miehet. Me alemmantason naiset emme ole nirsoja. Emme kelpaa edes alemmantason miehille.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, suututtaa, inhottaa ja loukkaa tuo väite. En ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla nirso. Kannattaakin itseasiassa olla vähän kranttu kun valitsee itselleen puolisoa. Ei ole mitään järkeä valita jotain puolivillaista noin tärkeässä asiassa.
Haittaisiko sinua jos joku jättäisi sinut puolivillaisena, että et olekaan kumppanisi mukaan samaa tasoa hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, suututtaa, inhottaa ja loukkaa tuo väite. En ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle.
Kelvannut? Ei kukaan tule sinua kotoolta hakemaan treffeille jos et itse tee mitään asian hyväksi.
No minkäs sille voi? Naiset on nirsompia kaiken suhteen. Kyllä mä ainakin kauan valkkasin miestä, ennenkuin löysin sen just mulle sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vain ylemmän tason naisia. Alemmantason naisena en mitenkään voisi olla Tinderissä. Tottakai ylemmäntason naiset ovat "nirsoja", kun heille on tarjolla ylemmäntason miehet. Me alemmantason naiset emme ole nirsoja. Emme kelpaa edes alemmantason miehille.
Mistä te tiedätte kelpaatteko vai ette, jos ette kerran edes Tinderissä ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarjonnut itseäsi kenellekään?
Oletko itse parempi? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko sinua jos joku jättäisi sinut puolivillaisena, että et olekaan kumppanisi mukaan samaa tasoa hänen kanssaan?
Lähes jokainen tulee jossain vaiheessa jätetyksi tai torjutuksi. Tietenkin se haittaa, mutta eihän ketään voi väkisin ottaa tai pitää. Sitten täytyy vain jatkaa sen oikean etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Feministimatikkaa. 0.6% ei ole "ei kaikki" eikä 10% ole kuka vaan. Molemmat laskut pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Minua on haukuttu, naurettu, uhattu vetää turpaan ja tappaa.
Syy miksi "alemman" tason naiset ja miehet eivät löydä kumppaniaan on se heidän heikko itsetuntonsa.
"En minä kelpaa kenellekään"...lässyn läätä. Tuota kun hokee tarpeeksi pitkään niin siihen jämähtää ja antaa periksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Minua on haukuttu, naurettu, uhattu vetää turpaan ja tappaa.
Minkälaisissa piireissä olet oikein liikkunut?
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi "alemman" tason naiset ja miehet eivät löydä kumppaniaan on se heidän heikko itsetuntonsa.
"En minä kelpaa kenellekään"...lässyn läätä. Tuota kun hokee tarpeeksi pitkään niin siihen jämähtää ja antaa periksi.
Ainakaan omalla kohdallani ei ole kyse heikosta itsetunnosta. Minulla on hyvä itsetunto. Hyvä itsetunto ei tee ihmisestä seksikästä.
Naisilla on varaa olla nirso. Syy on hyvin yksinkertainen. 20-40v ikäluokassa miehiä on 5% enemmän. Eli kun riviin laitetaan 20 naista, heillä on 21 miestä mistä valita. Joku mies jää väkisinkin ilman. Ei ole reilua juu, mutta näin on luonto asiat järjestänyt. Parinvalinta on miehen näkökulmasta vähän kuin yuolileikki: kun musiikki loppuu, joki jää ilman.