Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten nirsous on todistettu jälleen yliopistotutkimuksella

Vierailija
24.11.2017 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005461782.html

Väestöliiton parisuhde psykologi Anna Salmi siteerasi Lontoon ja Rooman yliopistoissa tehtyä tutkimusta liittyen tinderiin joiden mukaan miehet saavat matchin 0.6% todennäköisyydellä ja naiset 10%

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo naisten nirsous rajoittuu lähinnä nettipalveluihin. Siinä missä kaltaiseni tavismies ei saa tinderissä tai nettipalveluissa kuin jämänaisia, niin live elämässä kyllä pääsee ihan omantasoisten kanssa treffeille. Livenä sitä saman kurssin/harrasteryhmän Tavis-Tiinaa ei ole kymmentä muuta miestä liehittelemässä. 

Miksi palstalla sitten aina väitetään jokaisen tavisnaisen ympärillä pyörivän kymmenittäin komeita miehiä itseään tyrkyttämässä?

Ei sanota koskaan missään. Laita linkki yhteenkin väitteeseen tai pidä pääs kiinni.

Vierailija
62/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukuni naiset ovat kaikki saaneet lapsia yli 40-kymppisinä, jos ei ole ollut varmaa ehkäisyä. Lapset ovat terveitä ja älykkäitä, jopa 2  kuuden ällän ylioppilaita. Omat lapsenlapset ovat myös syntyneet osa yli 41- vuotiaalle äidille, siis luomuna. Niin,   e lämä voi yllättää: minun mummoni sai yhden vuoden aikana 2 lasta, eikä ne olleet kaksosia. Toinen niistä on minun äitini. Itse olin raskaana jo 18- vuotiaana.  Ei lapset pilaa elämää, kyllä sen voi itse pilata ihan ilman lapsiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seuran vaihtoa suosittelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kaikki kelpaa, mutta miehille kelpaa kuka vaan.

Minua ärsyttää, suututtaa, inhottaa ja loukkaa tuo väite. En ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle.

Oletko tarjonnut itseäsi kenellekään?

Olen. Minua on haukuttu, naurettu, uhattu vetää turpaan ja tappaa.

Minkälaisissa piireissä olet oikein liikkunut?

Ihan tavallisissa piireissä. Miehet suhtautuvat meihin alemmantason naisiin aggressiivisesti arkitilanteissakin. Joskus olen kävellyt kaupasta kotiin, olen ollut hyvällä tuulella ja hymyillyt itsekseni. Vastaantuleva mies on hyvin vihaisesti ärähtänyt "Mitä sinä siinä virnuilet!" On ilmeisesti luullut minun hymyilevän hänelle.

Jotkut miehet, mutta eivät varmasti kaikki, kyllä naisetkin osaavat tuon ilkeän puolen, siis jotkut naiset.

Jos naiset ovat yhtä ilkeitä, niin miksi en ole koskaan tavannut ilkeätä naista? Kaikki ilkeät ihmiset ovat miehiä.

Vierailija
64/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005461782.html

Väestöliiton parisuhde psykologi Anna Salmi siteerasi Lontoon ja Rooman yliopistoissa tehtyä tutkimusta liittyen tinderiin joiden mukaan miehet saavat matchin 0.6% todennäköisyydellä ja naiset 10%

Jokaisella on oikeus olla nirso  ja haluta se itselleen parhaiten sopiva kumppani.

Vierailija
65/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla nirso. Kannattaakin itseasiassa olla vähän kranttu kun valitsee itselleen puolisoa. Ei ole mitään järkeä valita jotain puolivillaista noin tärkeässä asiassa. 

Tämä filosofia toimi silloin kun valittavissa oli ne muutamat ihmiset lähipiiristä

Eikö silloin pitäisi pikemminkin olla joustava valinnoissaan, jos valittavana on vain muutama ihminen lähipiiristä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi