Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten nirsous on todistettu jälleen yliopistotutkimuksella

Vierailija
24.11.2017 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005461782.html

Väestöliiton parisuhde psykologi Anna Salmi siteerasi Lontoon ja Rooman yliopistoissa tehtyä tutkimusta liittyen tinderiin joiden mukaan miehet saavat matchin 0.6% todennäköisyydellä ja naiset 10%

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tässä on myös se, että miehet saavat matchin 0,6% todennäköisyydellä. Tunnissa naputtaa helposti sydämen tuhannelle naiselle, joten jos mies ei saa kuutta matchia jokaista tuntia Tinderissä kohden, niin ei ole keskimääräinen mies, vaan keskiarvon alapuolella. Silti tällä palstalla on muutamia (kiltti)miehiä, jotka valittavat etteivät saa koskaan naista vaikka kuvittelevat edustavansa tavismiestä. Todellisuudessa jos ei tinderistäkään saa matchia, niin ei ole mikään tavis, vaan aika paljon sen alapuolella ja vika ei ole siinä että on "liian kiltti" vaan ulkonäkö ei vaan nappaa naisia tai sitten arvoissa ja esittelyteksteissä on jotain pahasti pielessä.

Vierailija
22/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi "alemman" tason naiset ja miehet eivät löydä kumppaniaan on se heidän heikko itsetuntonsa.

"En minä kelpaa kenellekään"...lässyn läätä. Tuota kun hokee tarpeeksi pitkään niin siihen jämähtää ja antaa periksi.

Ainakaan omalla kohdallani ei ole kyse heikosta itsetunnosta. Minulla on hyvä itsetunto. Hyvä itsetunto ei tee ihmisestä seksikästä.

Eli tuo ajattelu on sisäänpäinkääntynyttä, koska ajattelet itse niin, eikö??

Seksikkyys on katsojien silmissä, ei pelkästään yhden katsojan, ymmärrätkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa olla nirso. Syy on hyvin yksinkertainen. 20-40v ikäluokassa miehiä on 5% enemmän. Eli kun riviin laitetaan 20 naista, heillä on 21 miestä mistä valita. Joku mies jää väkisinkin ilman. Ei ole reilua juu, mutta näin on luonto asiat järjestänyt. Parinvalinta on miehen näkökulmasta vähän kuin yuolileikki: kun musiikki loppuu, joki jää ilman.

No miksi ne yli 40-vuotiaat naiset eivät kelpaa miehille?

Vierailija
24/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tykkää jostain jne... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi "alemman" tason naiset ja miehet eivät löydä kumppaniaan on se heidän heikko itsetuntonsa.

"En minä kelpaa kenellekään"...lässyn läätä. Tuota kun hokee tarpeeksi pitkään niin siihen jämähtää ja antaa periksi.

Ainakaan omalla kohdallani ei ole kyse heikosta itsetunnosta. Minulla on hyvä itsetunto. Hyvä itsetunto ei tee ihmisestä seksikästä.

Nyt en oikein ymmärrä viestiäsi.

Sen tiedän erittäin hyvin, että seksikkyys on katsojien silmissä. Minä en ole seksikäs.

Vierailija
25/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se huono itsetunto tule itsestään. 100 torjumisen ja 0 onnistumisen jälkeen voi olla eri asia.

Vierailija
26/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa olla nirso. Syy on hyvin yksinkertainen. 20-40v ikäluokassa miehiä on 5% enemmän. Eli kun riviin laitetaan 20 naista, heillä on 21 miestä mistä valita. Joku mies jää väkisinkin ilman. Ei ole reilua juu, mutta näin on luonto asiat järjestänyt. Parinvalinta on miehen näkökulmasta vähän kuin yuolileikki: kun musiikki loppuu, joki jää ilman.

No, jos mies haaveilee yhteisistä lapsista ja perheestä niin yli 40-vuotiaasta naisesta ei paljoa iloa ole. Tai sanotaan nyt vaikka 45-vuotiaasta. Suurin osa ainakin omassa tuttavapiirissä on saanut lapsen alle nelikymppisenä Vain yksi on saanut yli nelikymppisenä. Ja hekin olivat olleet yhdessä yli 10 vuotta eli yhteen oli menty juurikin 20-40v iässä

Vierailija
27/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voi olla seksikäs ja täys mulkku, joku taas turn off mutta loistava luonne. Luonne ratkaisee myös pajon.

Vierailija
28/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää jostain jne... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oikein ymmärrä viestiäsi.

Sen tiedän erittäin hyvin, että seksikkyys on katsojien silmissä. Minä en ole seksikäs.

Tarkoitan että muiden,/jonkun mielestä voit hyvinkin olla vaikka et ole sitä omasta mielestäsi.

Vierailija
29/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin päin maatamme miehiä on 50% enemmän..

Vierailija
30/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo naisten nirsous rajoittuu lähinnä nettipalveluihin. Siinä missä kaltaiseni tavismies ei saa tinderissä tai nettipalveluissa kuin jämänaisia, niin live elämässä kyllä pääsee ihan omantasoisten kanssa treffeille. Livenä sitä saman kurssin/harrasteryhmän Tavis-Tiinaa ei ole kymmentä muuta miestä liehittelemässä. 

Vierailija
31/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei muulla väliä kunhan pimppi, tissit ja perse löytyy. Ja mitä nätimpi sen parempi, mitä väliä sillä että liikkuuko päässä sitten muuta kuin silmät. 

Vierailija
32/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kaikki kelpaa, mutta miehille kelpaa kuka vaan.

Ei vaan miehille kelpaa 10% ja naisille 0.6%.

Ei, miehille kelpaa kuka tahansa, jolta löytyy pillu. Tämän takia kaikki naiset saavat halutessaan seksiä.

kokonaisena ryhmänä kyllä kelpaa kaikki naiset. Tosin ne joilla ei ole pulaa seksistä sitten karsii huonoimmat pois.

Vierailija
33/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuran vaihtoa suosittelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, suututtaa, inhottaa ja loukkaa tuo väite. En ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle.

Oletko tarjonnut itseäsi kenellekään?

Olen. Minua on haukuttu, naurettu, uhattu vetää turpaan ja tappaa.

Minkälaisissa piireissä olet oikein liikkunut?

Ihan tavallisissa piireissä. Miehet suhtautuvat meihin alemmantason naisiin aggressiivisesti arkitilanteissakin. Joskus olen kävellyt kaupasta kotiin, olen ollut hyvällä tuulella ja hymyillyt itsekseni. Vastaantuleva mies on hyvin vihaisesti ärähtänyt "Mitä sinä siinä virnuilet!" On ilmeisesti luullut minun hymyilevän hänelle.

Vierailija
34/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaan, jos on tarpeeksi nätti. Juuri näin yhden deittiohjelman, jossa miehellä oli ennestään lapsi ja lisääkin oli selvästi halukas saamaan. Mies halusi myös naimisiin.

Nainen taas ei puheidensa mukaan ollut avioliiton kannattaja. Hän myöskään ei nähnyt itseään äitinä, ei lähivuosina, jos koskaan.

Lopussa näiden piti päättää, jatkaakko vai ei. Ajattelin ensin, että mies varmasti sanoo ei, koska niin erilaiset näkemykset tulevaisuudesta.

Mutta mitä vielä. Nainen sanoi ei, mutta mies olisi ollut halukas jatkamaan tapailua.

Tästä heräsi mieleen vakavasti kysymys, että onko ainakin jotkut miehet valmiita muuttamaan todella radikaalisti suunnitelmiaan jos on tarpeeksi kaunis nainen kyseessä?

Nainen taas perusteli tuossa ei -vastauksensa nimenomaan sillä, että oli niin erilaiset näkemykset tulevaisuudesta.

Vierailija
35/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut, mutta minulla on miehelle vain nämä kriteerit: Ei ole alkoholisti, narsisti tai reippaasti ylipainoinen.

Vierailija
36/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin naisena olisin nirso, jos on mahdollisuus saada jossain kohtaa pataan juopolta ukolta, joka käy vieraissa ja kusee alleen joka yö, kun viina on tuhonnut autonomisen hermoston. Itse en ole tällainen mies, mutta näitäkin kuulemma löytyy. Jokainen osaa myös tarvittaessa luoda itsestään todellisuutta siloitellumman kuvan nettiin, joten AINA pitää olla tarkkana.

Vierailija
37/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut, mutta minulla on miehelle vain nämä kriteerit: Ei ole alkoholisti, narsisti tai reippaasti ylipainoinen.

saako olla alkoholisti jos on kuivilla?

Vierailija
38/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä tavallisetkin naiset saa seuraa. Itse olen keski-ikäinen, ylipainoinen ja rupsahtanut ja aina on panoseuraa löytynyt kun olen sellaista halunnut. Ja ihanaa, kun ei tarvi jaksaa mennä edes baariin sitä hakemaan.

Vierailija
39/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole oikeutettu saamaan Tinder-matcheja, seksiä, rakkautta, puolisoa ym. Kukin tavoitelkoon mitä itse parhaaksi näkee, mutta ei toiselta ihmiseltä voi vaatia noita asioita. Jos ei nappaa niin ei nappaa, koskee sekä miehiä että naisia.

Vierailija
40/65 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos mies haaveilee yhteisistä lapsista ja perheestä niin yli 40-vuotiaasta naisesta ei paljoa iloa ole. Tai sanotaan nyt vaikka 45-vuotiaasta. Suurin osa ainakin omassa tuttavapiirissä on saanut lapsen alle nelikymppisenä Vain yksi on saanut yli nelikymppisenä. Ja hekin olivat olleet yhdessä yli 10 vuotta eli yhteen oli menty juurikin 20-40v iässä

Miehet eivät haaveile lapsista. Miehet eivät halua lapsia. Niin miehet aina sanovat tälläkin palstalla. Lapsiin vedotaan pelkästään tekosyynä silloin, kun pitää keksiä jokin tekosyy omalle nirsoudelleen.

Tiedän paljon naisia, jotka ovat saaneet lapsen yli 40-vuotiaana.

Miehet, lopettakaa nirsoilu. Yli 40-vuotiaat ovat naisia ihan siinä missä nuoremmatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä