Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi tulla raiskatuksi kaksi kertaa?

Vierailija
10.04.2006 |

(viittaan toiseen ketjuun) Olen syntynyt ja kasvanut Helsingin Kontulassa. Nyt olen 37-vuotias.

Olen nähnyt itsensäpaljastajia porttikongeissa, olen nähnyt siiviilihuumepoliisin työssään ja asunut Kalliossa Hesarilla. Olen tehnyt iltöitä ja kulkenut öisin vaikka missä. Mutta en koskaan elämässäni ole ollut lähelläkään, että minut olisi raiskattu.

Tarkotuksenani ei ole syyllistää ketään, mutta ihan vilpittömästi ihmettelen.

Vai onko minulla jotenkin parempi itsesuojeluvaisto, että olen välttänyt pimeitä kujia, en ole kulkenut oikopolkuja ja missään nimessä en ole koskaan mennyt kenenkään kotiin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen ollut tilanteissa, jossa minut olisi voitu raiskata. Ei sitä kummosta pusikkoa siihen tarvita. Siksi tätä asiaa täällä ihmettelen (Huom. en syyllistä, vaan IHMETTELEN).

Vierailija:

Oletteko mahdolisesti menneet ensitapaamisella johonkin paikkaan, jossahän olisi voinut raiskata. Mä ainakin lähdin ensitapaamisella kuuntelemaan musiikkia mieheni kanssa, ei tullut raiskaus mieleen ja onneksi niin ei käynyt. Mutta huonolla tsägällä olisi voinut. Enhän häntä kovinkaan hyvin tuntenut. AP, käsi sydämellä, etkö itse ole koskaan tehnyt jotenkin noin?

Vierailija
22/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko minulla jotenkin parempi itsesuojeluvaisto, että olen välttänyt pimeitä kujia, en ole kulkenut oikopolkuja ja missään nimessä en ole koskaan mennyt kenenkään kotiin.

-> SYYLLISTÄT, ETTÄ RAISKATUT EIVÄT OLE OSANNEET SUOJELLA ITSEÄÄN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suurin osa ns. puskraiskauksista tapahtuu YÖLLÄ, yksinään kulkevalla, usein humaltuneelle naiselle.

Vierailija
24/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole iloinen siitä!

Vierailija
25/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenkin. Molemmista selvisi puhumalla. Anoppini on lyhyt ja pienikokoinen, joten ehkäpä se on vaikuttanut, että on tullut valituksi uhriksi peräti kahdesti.

Vierailija
26/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ja huonoa. Ole onnellinen, että sinulla on ollut hyvää.

Vierailija
27/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun ei mulle ole sattunut niin ei kellekään muulle ole voinut myöskään"

Vierailija
28/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. mut on myös huumattu kapakassa. menin kuselle jätin kaljan kaverin vartiointiin, ei hoitanut hommaa ja meni taju. Onneksi kello oli vasta kello 20 ja kaveri tajusi, etten voinut olla niin kännissä 2 tuopista ja haki pokeilta apua.

Mutta toisilla vaan on PASKA tuuri.

Vierailija
29/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo huumepoliisi liittyy asiaan siten, että olen kulkenut sörkässä keskellä yötä..... en ole noita toimenpiteitä nähnyt koskaan keskellä päivää.

En ajatellut sitä, että raiskaus olisi tutun tekemä.

Niin, onko kyse vain hyvästä tuurista? Tunnen kaksi raiskattua. Toinen heistä päästi bussissa tapaamansa miehen kotiinsa. Toinen raiskattiin lenkkipolulla.

Vierailija
30/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö: " Ei voikaan! Ne naiset itse haluaa tulla raiskatuiksi! Ne oikein etsimällä etsii sellaisia tilanteita ja paikkoja"

Vierailija
31/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö korostanut, etten halua syyllistää ketään? Älkää nyt hyvät naiset hermostuko.... en väitä, etteikö minua voisi raiskata... totean vain, etten (tietääkseni) ole koskaan ollut lähelläkään tilannetta, jossa sellainen olisi voitu tehdä.

Tuosta koosta: olen 177 cm pitkä. Liekö sillä ollut tekemistä asian kanssa.

Vierailija
32/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuo huumepoliisi liittyy asiaan siten, että olen kulkenut sörkässä keskellä yötä..... en ole noita toimenpiteitä nähnyt koskaan keskellä päivää.

En ajatellut sitä, että raiskaus olisi tutun tekemä.

Niin, onko kyse vain hyvästä tuurista? Tunnen kaksi raiskattua. Toinen heistä päästi bussissa tapaamansa miehen kotiinsa. Toinen raiskattiin lenkkipolulla.

Vierailija
33/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olet ap ylimielinen, se voi tapahtua kuule kenelle vaan. Jos on huono tuuri! Sinulla on ollut hyvä, ole siitä onnellinen!

Vierailija
34/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset oikein hakevat sitä raiskaamista. Että se on naisten oma vika. Että mitäs pukeutuu minihameeseen tai vie miehen kotiinsa?

On varmasti olemassa ns. riskialttiimpaa käyttäytymistä naisen taholta. Silti se ei tarkoita sitä, että raiskaus olisi oikeutettu. Vaikka olisi käyttäytynyt provosoivasti, se ei oikeuta miestä ottamaan naista väkisin.

Vierailija
35/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo uhka miehisyydelle.

Vierailija
36/37 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhrin kauneuden kanssa raiskauksella tuskin on tekemistä siinä mielessä etteikö rumempia raiskattaisi. Raiskaus on vallankäyttöä ja väkivaltaa, ei seksiä. Kauneus voi vaikuttaa ehkä siten, että raiskaaja haluaa nöyryyttää kaunista naista jota ei muuten saisi, ei siten että raiskaaja raiskaisi koska uhri oli niin vastustamaton.

Vierailija
37/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä uutta salasanaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi