Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä ärsyttää, kun naiset eivät ymmärrä miten paljon helpompaa heidän elämänsä on

Vierailija
24.11.2017 |

Ja sitten ovat vielä suuna päänä vähättelemässä ja vinkumassa poikien ja miesten ongelmia. Se ärsyttää kaikkein eniten.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset ottavat miehen vaatimuksen DNA-testistä epäluottamuksen osoituksena ja epäilynä pettämisestä. Olipa epäilys sitten aiheellinen tai aiheeton, se johtaa riitoihin ja epäluottamuksen ilmapiiriin parisuhteessa, pahimmassa tapauksessa eroon. Miehellä voi vaihtoehdot olla vähissä: tule jätetyksi tai ole loppuikäsi epävarma isyydestäsi.

No eikö se sitten muka ole epäluottamuksen osoitus? Jos elät epävarmuudessa, niin sehän juuri on sitä epäluottamusta. Ei ole sellaista tilannetta, jossa vaadit testiä, mutta sen ollessakin oikea, saisit rehellisesti sanoa, että luotit koko ajan. Ethän luottanut.

Tavallaan olet kyllä oikeassa. Miehet joutuvat käyttämään epäluottamuksen osoitusta keinonaan saadakseen sataprosenttisen varmuuden isyydestään, koska muita keinoja ei ole. Naiset eivät joudu tuota keinoa käyttämään, koska voivat automaattisesti olla varmoja siitä, että lapsi on oma. Tässä asiassa naisilla on helpompaa.

Mutta vastapainona, miesten harvemmin tarvitsee miettiä sitä, onko vaimo saanut jonkun toisen naisen raskaaksi. 

Mutta sitten kun ero tulee, ei ole enää väliä onko mies laittanut muita naisia raskaaksi vai ei. Se on siitä eteenpäin ex-miehen ja hänelle mahdollisesti raskaana olevien naisten ongelma. Epävarmuus isyydestä sen sijaan säilyy loppuiän, vaikka eroaisikin puolisostaan.

Jos oletus on se, että nainen on pettänyt ja ero tulee kuitenkin, niin mikä ihme sitä miestä estää vaatimasta sitä isyystestiä heti? Mikä ihmeen järki on olla suhteessa, jossa epäilet toista ihan koko ajan? 

Vierailija
82/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme että naiset ovat olleet ennen holhouksen alaisia. Lukekaa nyt vaikka tätäkin keskustelua :D

Ai tässä tuli taas tämä mies, joka ei osaa perustella, miksi toisen väitteet ovat muka tyhmiä. Inttää vain, että "lukekaa nyt". :D juu, kyllä me kuules luetaan, mutta sinun pitäisi sen lisäksi kertoa, mikä niissä on vikana.

Perustelujen esittäminen jo täällä kaikkien nähtävillä olleiden viestien jälkeen kertoisi miehen itsensä holhouksen alaisuuden tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuitenkin tietävät varmuudella, että heidän lapset ovat heidän itsensä eikä kenenkään muun naisen tekemiä kun ovat itse ne synnyttäneet. Naiset myös tietävät, montako lasta ovat saaneet (elleivät ole esim. dementian myötä unohtaneet). Paljon mieluummin kestäisin 9 kk raskautta ja siihen synnytyksen päälle kuin loppuiän kestävän epävarmuuden.

Tästä voi varmistua isyystestillä. Reilu nainen suostuu siihenkin, jos alkaa vastustella niin se on sitten epäilyttävää. Mä olen ainakin miehelleni luvannut, että voidaan ihan hyvin tehdä isyystesti vauvan synnyttyä niin hänen ei tarvitse asiaa sitten koskaan murehtia.

N29

Jos kaikki naiset suhtautuisivat asiaan tuolla tavalla, ongelmaa ei olisi. Valitettavasti monet naiset suhtautuvat pyyntöön isyystestistä raivostumalla, riitelemällä ja syyllistämällä, jotkut jopa eroamalla.

Juu, alettuani kiinnostua miehiin kohdistuvasta epätasa-arvosta olen alkanut huomata, että monet miesten ongelmat vähenisivät, jos useammat naiset olisivat yhtä suoraviivaisia ja miehet huomioivia kuin minäkin.

Vähän niinkuin naisiin kohdistuva syrjintä ei voi lähteä ilman miesten osallistumista tasa-arvotalkoisiin niin kyllä meillä naisillakin on tehtävää, jos haluamme yhteiskunnan kohtelevan miehiäkin tasa-arvoisesti.

Henkilökohtaisesti en edes ymmärrä monien naisten tarvetta väheksyä miehiä ja kohdella heitä julmasti. Kaikilla meillä kuitenkin on esim. se oma rakas isä, monella myös rakkaita veljiä, puoliso ja poikalapsia, joillain - kuten minulla - myös rakkaita miespuolisia pitkäaikaisia ystäviä. En minä halua, että tämä yhteiskunta, naiset tai toiset miehet kohtelevat heitä epäoikeudenmukaisesti ja törkeästi sen enempää kuin naisiakaan.

Toki minullakin on monessa suhteessa parantamisen varaa.

Hienoa! Ei lisättävää.

M32

Vierailija
84/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuitenkin tietävät varmuudella, että heidän lapset ovat heidän itsensä eikä kenenkään muun naisen tekemiä kun ovat itse ne synnyttäneet. Naiset myös tietävät, montako lasta ovat saaneet (elleivät ole esim. dementian myötä unohtaneet). Paljon mieluummin kestäisin 9 kk raskautta ja siihen synnytyksen päälle kuin loppuiän kestävän epävarmuuden.

Tästä voi varmistua isyystestillä. Reilu nainen suostuu siihenkin, jos alkaa vastustella niin se on sitten epäilyttävää. Mä olen ainakin miehelleni luvannut, että voidaan ihan hyvin tehdä isyystesti vauvan synnyttyä niin hänen ei tarvitse asiaa sitten koskaan murehtia.

N29

Jos kaikki naiset suhtautuisivat asiaan tuolla tavalla, ongelmaa ei olisi. Valitettavasti monet naiset suhtautuvat pyyntöön isyystestistä raivostumalla, riitelemällä ja syyllistämällä, jotkut jopa eroamalla.

Juu, alettuani kiinnostua miehiin kohdistuvasta epätasa-arvosta olen alkanut huomata, että monet miesten ongelmat vähenisivät, jos useammat naiset olisivat yhtä suoraviivaisia ja miehet huomioivia kuin minäkin.

Vähän niinkuin naisiin kohdistuva syrjintä ei voi lähteä ilman miesten osallistumista tasa-arvotalkoisiin niin kyllä meillä naisillakin on tehtävää, jos haluamme yhteiskunnan kohtelevan miehiäkin tasa-arvoisesti.

Henkilökohtaisesti en edes ymmärrä monien naisten tarvetta väheksyä miehiä ja kohdella heitä julmasti. Kaikilla meillä kuitenkin on esim. se oma rakas isä, monella myös rakkaita veljiä, puoliso ja poikalapsia, joillain - kuten minulla - myös rakkaita miespuolisia pitkäaikaisia ystäviä. En minä halua, että tämä yhteiskunta, naiset tai toiset miehet kohtelevat heitä epäoikeudenmukaisesti ja törkeästi sen enempää kuin naisiakaan.

Toki minullakin on monessa suhteessa parantamisen varaa.

Kyllä. Minullakin on veli, jota kiusattiin koko kouluaika todella rankasti ja sitä oli kamalaa katsoa vierestä ja tänä päivänä toivon, ettei oman poikani tarvitsisi koskaan sellaista kokemaan. Kyllä minun empatiani riittää tähän ihan hyvin. Mutta ikinä ei tulisi mieleenkään tehdä palstalle aloitusta, että naiset eivät ymmärrä, miten kurjaa veljeni elämä oli, kun kiusaajat olivat toisia poikia. 

Vierailija
85/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisit pahimmillaan myös kuoleman? Pysyvän vammautumisen? Keskiverrostikin sukuelintesi repeämät, ompeleet, muuttumisen?

IHan varmasti joo, kun eihän miesten e-pilleriäkään voida tuoda markkinoille, kun siitä tuli joillekin pahaa oloa, mielialanvaihteluita ja aknea... Eli niitä asioita, joista miljoonat naiset kärsii ehkäisyn takia koko ajan.

Vierailija
86/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naisten elämä on muka helpompaa?

Miesvaltaisella alalla on vaikeampi saada töitä naisena, koska joko epäillään ettet pysty samoihin suorituksiin kuin miehet, tai pelätään, että jäädään heti äitiyslomalle ja saikutetaan aina kun lapset ovat sairaita.

Kuukausittaiset kivut, jotka pahimmillaan vie jalat alta ja jotka on pakko kestää ja jos tahtoo lisääntyä, niin raskaus ja synnytys, joista miesten ei tarvitse kärsiä.

N26 vela

Nainen on koko elämänsä turvassa väkivallalta kaikkialla missä liikkuu vain siksi, että on nainen. Tämä on valtava etu jo kouluajoista alkaen. Itse et tietenkään osaa sitä arvostaa, koska olet nainen, etkä osaa edes kuvitella realistisesti joutavasi väkivallan kohteeksi.

Synnyttäminen ja äitien saama erikoiskohtelu vanhempana ovat valtavia etuoikeuksia, eivät taakka.

Niin, naisten vaarallisin paikka onkin se koti, ja jälleen, kenenkäs takia? No miehen tietysti. Miehen vaarallisin paikka on kodin ulkopuolella? Kenen takia? No toisen miehen.

Mitä jos puuttuisitte toistenne toimintaan? Mitä jos osallistuisitte varhaiskasvatukseen ja opetukseen, kasvattaisitte tähän yhteiskuntaan uudenlaisen miesten sukupolven?

Ja jännä kun näistä viesteistä tulee sellainen kuva, että raskaus, synnytys ja pienten lasten äitiys olisi yhtä juhlaa, jossa äiti vaan kukoistaa huomion keskipisteenä. Aika kaukana todellisuudesta, sanon minä. Aivan todella mielelläni olisin antanut kaiken keholleni tapahtuvan miehen kannettavaksi jos olisi ollut mahdollista. Aivan rauhassa olisi saanut paistatella neuvolan huomion keskipisteenä. Voin sanoa, että ei ole hintansa väärti se homma.

Vierailija
87/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää seuraa tekemättä itse aloitetta joten naisten elämä on helpompaa. Piste.

T. Mies

Vierailija
88/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvaltaisella alalla on vaikeampi saada töitä naisena, koska joko epäillään ettet pysty samoihin suorituksiin kuin miehet, tai pelätään, että jäädään heti äitiyslomalle ja saikutetaan aina kun lapset ovat sairaita.

Kuukausittaiset kivut, jotka pahimmillaan vie jalat alta ja jotka on pakko kestää ja jos tahtoo lisääntyä, niin raskaus ja synnytys, joista miesten ei tarvitse kärsiä.

N26 vela

Nainen on koko elämänsä turvassa väkivallalta kaikkialla missä liikkuu vain siksi, että on nainen. Tämä on valtava etu jo kouluajoista alkaen. Itse et tietenkään osaa sitä arvostaa, koska olet nainen, etkä osaa edes kuvitella realistisesti joutavasi väkivallan kohteeksi.

Synnyttäminen ja äitien saama erikoiskohtelu vanhempana ovat valtavia etuoikeuksia, eivät taakka.

Mä en edes tiedä kuinka monta kertaa oon saanut nyrkistä baari-illan jälkeen nakkikiskan jonossa. Niin miehet kuin naisetkin ovat käyneet käsiksi. Sillä erolla, että mä en lyö mua pienempiä, joten naisia en ole lyönyt takaisin.

N26 vela

Vierailija
89/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon, että pääsen elämässä näissä asioissa helpommalla kuin miehet:

- Ei tarvinnut mennä armeijaan, harkitsin kyllä, mutta epäisänmaallisuuttani, laiskuuttani ja auktoriteettivastaisuuttani jätin väliin, miehillä vähän haastavampaa.

- Saan seksiä helpommin, jos en niin piittaa miehen ulkonäöstä tai seksin laadusta. Tosin veikkaan, että mieskin saisi, jos mikä vaan random pubiruusu kelpaisi kertalykittäväksi.

- Voin halutessani käyttää hyväkseni perinteisiä oletuksia tyyliin "mies tarjoaa" ja esim. saada ilmaisia drinkkejä ja selvitä treffeistä maksamalla vaan tyyliin omat meikkini ja vaatteeni, mitä niitä varten käytän.. Tosin ostelen itse drinkkejä miehille, joista pidän. :D

- Raskaammat hommat voi halutessaan teettää miehillä, en kyllä teetä, jos oma haba suinkin riittää

- Ei olisi pakko ymmärtää tekniikasta yhtään mitään, tosin pidän kunnia-asianani ymmärtää autonhuollosta, elektroniikasta, yms. sen, minkä tutut miehetkin suurinpiirtein

- Parisuhteessa voisin heittäytyä miehen elätettäväksi (en kyllä halua, mieluummin vaikka elättäisin itse mieheni, jos olisi muuten semmoinen kumppani, jonka kanssa haluan elämäni jakaa)

- Voin käyttäytyä ja pukeutua sukupuolelleni epätyypillisesti ilman, että sitä pidetään huonona juttuna (miehekäs käytös on usein arvostettua, vaikka sen toteuttaja olisikin nainen, naisellista käytöstä miehiltä katsotaan usein kieroon)

- Saan yhden pano/runkkusession aikana ihania pitkiä orgasmeja useamman

- Seksin aikana voin halutessani lahnata sängyn pohjalla tekemättä mitään (tykkään kyllä enempi olla päällä ja määrätä tahdin, tosin doggykin on kivaa, vaikkei siinäkään tarvitse tehdä mitään)

- Voin valita, kuljenko mekossa ja korkkareissa, vai housuissa ja normikengissä.

- Pienempi määrä alkoholia riittää hyvän kännin saamiseen (säästyy rahaa).

Vierailija
90/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olemisen huonoja puolia:

- Joku tulee varmaan taas ulisemaan, kun käytin sanaa runkata ja olen nainen.

- Ei pääse niin helposti johtaviin asemiin tai tienaamaan, vaikka opiskelisi ja pyrkisi samoihin töihin kuin mitä hyvintienaavat miehet tekevät.

- Seksuaalisesti aktiivisia vuosia vähemmän.

- Isompi osteoporoosiriski, kohtu-, munasarja- ja rintasyöpäriskit.

- Isojen rintojen tuomat selkävaivat sitten vanhana. :P- Synnyttäminen ja siihen liittyvät fyysiset ja henkiset kärsimykset.

- Kuukautiset, nuorempana olivat kivuliaat, ja niihin perkeleen siteisiin palaa rahaa, tahrivat alushousut ja lakanat, jossei sidettä saa joka kerta just tasan oikein. (Toki menkkaveri toimii kans hyvänä liukkarina, jos sattuu himot iskemään ja kumppania ei haittaa.)

- Jos leikkaan hiukset liian lyhyiksi (omaa elämää helpottaakseni), seksin saaminen vaikeutuu.

- Kanssasisarten tavanomaisista käytöstavoista tai keksityistä naismielikuvista/kliseistä johtuen minuunkin liitetään kummia oletuksia.

- Joskus kohtaan vähättelyä sukupuoleni takia. (Toki on totta, etten naisena ole esim. fyysisesti niin vahva kuin keskivertomies, mutta olen mm. seukannut sen verta hintelien jannujen kanssa, että tappelussa pyyhkisin niillä lattian. :D) Naisten ja miesten älykkyydessä ei ole oikeasti oleellisia eroja, naisilla näkee vaan paljon sellaista "opittua tyhmyyttä" esim. tekniikan suhteen.

- Joudun todistelemaan osaamistani enemmän kuin jos olisin mies.

- Joillain miehillä on outo käsitys, että minä hoidan siivoamisen ja ruuan laiton. (Näh, voin ennemmin esim. ajaa sinne mökille, hoitaa puiden pilkkomisen ja saunanlämmityksen, mies hääriköön keittiössä. <3)

- Juhliin tms. hienompiin tilaisuuksiin oletetaan, että meikkaa ja etsii sopivan asun. Miehillä riittää musta puku joka paikkaan, eikä tarvii kompuroida korkkareissa.

- Lonkero maksaa enemmän kuin bisse (en tiedä, onko sukupuoliominaisuus, että on makean perään ja suurin osa bisseistä maistuu "kuselta")

- Bileissä akkaporukalla on yleensä paljon tylsemmät jutut, eikä heitä kiinnosta jutella esim. pelaamisesta tai tekniikasta ja jos lyöttäydyn äijien seuraan niin joku voi suhtautua nuivasti (no siinähän suhtautuu, oma ongelmansa..) ja sit oletetaan, että viihtyisin parhaiten toisten naisten seurassa. :P

Vierailija
91/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26 vela

No syyttömiä me naiset siihen olemme, että miehet haastavat riitaa nakkikioskijonossa. Miten se asian ymmärtäminen teitä auttaisi? 

Vierailija
92/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miten naiset voittavat molemmissa ketjuissa: - on kamalampaa olla nainen ja on kivempaa olla nainen :p

Vierailija
93/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa miten naiset voittavat molemmissa ketjuissa: - on kamalampaa olla nainen ja on kivempaa olla nainen :p

Tottakai. Ja tiedätkö, mistä se johtuu. Yksinkertaisesti siitä, että naiset osaavat ajatella paremmin monesta eri näkökulmasta ja heillä on oikeat perusteet. 

Vierailija
94/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tiivistettynä kaikki oleellinen. Lapset vähän kinastelee.

Vierailija
95/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisivatko arvon alapeukuttajat perustella, mikä tässä listassa oli mielestänne huonoa? Postasin myös naisena olon huonot puolet seuraavaan viestiin, koska eivät mahtuneet palstan teknisten rajoitteiden vuoksi samaan viestiin. Ja kyse siis minun henk.koht. elämästäni ja asenteestani, sori, jos se on erilaista kuin teidän tai mitä te muilta naisilta toivotte.

alfis88 kirjoitti:

Naisena sanon, että pääsen elämässä näissä asioissa helpommalla kuin miehet:

- Ei tarvinnut mennä armeijaan, harkitsin kyllä, mutta epäisänmaallisuuttani, laiskuuttani ja auktoriteettivastaisuuttani jätin väliin, miehillä vähän haastavampaa.

- Saan seksiä helpommin, jos en niin piittaa miehen ulkonäöstä tai seksin laadusta. Tosin veikkaan, että mieskin saisi, jos mikä vaan random pubiruusu kelpaisi kertalykittäväksi.

- Voin halutessani käyttää hyväkseni perinteisiä oletuksia tyyliin "mies tarjoaa" ja esim. saada ilmaisia drinkkejä ja selvitä treffeistä maksamalla vaan tyyliin omat meikkini ja vaatteeni, mitä niitä varten käytän.. Tosin ostelen itse drinkkejä miehille, joista pidän. :D

- Raskaammat hommat voi halutessaan teettää miehillä, en kyllä teetä, jos oma haba suinkin riittää

- Ei olisi pakko ymmärtää tekniikasta yhtään mitään, tosin pidän kunnia-asianani ymmärtää autonhuollosta, elektroniikasta, yms. sen, minkä tutut miehetkin suurinpiirtein

- Parisuhteessa voisin heittäytyä miehen elätettäväksi (en kyllä halua, mieluummin vaikka elättäisin itse mieheni, jos olisi muuten semmoinen kumppani, jonka kanssa haluan elämäni jakaa)

- Voin käyttäytyä ja pukeutua sukupuolelleni epätyypillisesti ilman, että sitä pidetään huonona juttuna (miehekäs käytös on usein arvostettua, vaikka sen toteuttaja olisikin nainen, naisellista käytöstä miehiltä katsotaan usein kieroon)

- Saan yhden pano/runkkusession aikana ihania pitkiä orgasmeja useamman

- Seksin aikana voin halutessani lahnata sängyn pohjalla tekemättä mitään (tykkään kyllä enempi olla päällä ja määrätä tahdin, tosin doggykin on kivaa, vaikkei siinäkään tarvitse tehdä mitään)

- Voin valita, kuljenko mekossa ja korkkareissa, vai housuissa ja normikengissä.

- Pienempi määrä alkoholia riittää hyvän kännin saamiseen (säästyy rahaa).

Vierailija
96/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Ja tiedätkö, mistä se johtuu. Yksinkertaisesti siitä, että naiset osaavat ajatella paremmin monesta eri näkökulmasta ja heillä on oikeat perusteet. 

Naiset ja osaavat ajatella?? Ahah.

Mieleni tekisi esittää yksi lisäkysymys, mutta koska olen herrasmies, niin enpä esitäkään.

Vierailija
97/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olemisen parhaita puolia on se vastuuton syyntakeettomuus. Raha tulee taikaseinästä ja sitä on varaa lapata koko muulle maailmalle.

Saa elää kaksilla tuloilla, miehen ja omillaan. Saa pitää useita miehiä eri käyttötarkoituksiin; Aviomies/maksumies/lastehoitajakaveri, rakastajat seksiin, On hyvä itseluottamus, koska tavisnaista kosiskelee alfatkin. Koulujärjestelmä suosii.. no onhan noita

Tämä.

Vierailija
98/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfis88 kirjoitti:

Millä perusteella naisilla olisi seksuaalisesti aktiivisia vuosia vähemmän kuin miehillä?

Vierailija
99/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on elämä huomattavasti helpompaa, koska onhan se tilastollisestikin todistettua tietoa. Vai väitättekö todella, että syrjäytyneellä on helpompaa? 

Miehellä ei ole suurinta osaa naisten keskuudessa arvoa ilman statusta ja tiettyjä taloudellisia edellytyksiä. Miehet, jotka eivät tähän pääse, usein syrjäytyvät tai jäävät yksinäiksi. Naisilla sen sijaan ei ole niin merkitystä, koska melko harva nainen edes miettii rahaa, kun on itselleen valitsemassa ammattia. Naisen ei tarvitse miettiä, koska hänelle rakkaus on sitä, että mies tienaa hyvin ja luo turvan taloudellisesti. 

Naiset opetetaan pienistä asti pärjäämään itsenäisesti, hän opetetaan puhumaan tunteistaan ja käsittelemään niitä. Naisilla on enemmän ystäviä ja huomattavasti vähemmän paineita menestyä (naiset eivät tämän vuoksi edes hakeudu työelämässä niin aktiivisesti johtaviin asemiin).  Kyllä itse koen hyvin vahvasti sen, kuinka paljon helpomalla naiset pääsee. Se, että he tekevät enemmän kotitöitä (en ymmärrä, miten ne kotityöt tuntuu olevan Suomessa joku maailman isoin ja merkittävin asia, joihon menee kaikki vapaa-aika), mutta suurinta osaa perheitä mies kannattelee sen rakennelman taloudellisesti, mikä on huomattavasti raskaampi vastuu. Olen itsekin nainen ja kannan perhettä taloudellisesti, koska tienaan mieheeni nähden kolminkertaisesti. Olen ainoa ystäväpiirissäni, jossa tilanne on näin. Tiedän monia, joilla mies tienaa vähemmän, mutta ero on harvoin kovin iso. Tiedän lukuisia pareja, joissa mies tienaa huomattavasti enemmän. 

Kotityöt eivät vaadi edes alkeellista aivotyötä. 

Vierailija
100/142 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alfis88 kirjoitti:

Millä perusteella naisilla olisi seksuaalisesti aktiivisia vuosia vähemmän kuin miehillä?

Ainakin naisilta loppuu seksihalut keskimäärin nuorempana kuin miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme