Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissojen aihe vapaa

Vierailija
23.11.2017 |

Minut viedään tänään leikattavaksi. Purenko, raavinko vai tyydynkö vain sähisemään?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut hoitajaltani toista aamiaista. Jätänkö hänet vai pitäisikö tehdä kisuilmo?

Vierailija
82/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko enää luottaa palvelusväkeeni? Olen mielestäni kohdellut heitä hyvin - ja mitä siitä saa palkaksi? Tänään minut vangittiin kuljetuslaatikkoon, laitettiin autoon ja vietiin paikkaan, jossa joku täti venytteli ja paineli minua, katsoi suuhun, kopeloi peräpäätä (ettäs kehtasi!) ja pisti piikin niskaan. Sitten takaisin laatikkoon ja lisää autoilua.

Toivat sentään minut takaisin valtakuntaani, mutta miten tästä eteenpäin? Kenkään pissaaminen ei taida nyt riittää.

Minä täällä taas, hei! Pieleen meni.

Näytin kyllä loukkaantuneelta ja puhisin tyytymättömänä, kun palvelusväki yritti silitellä. Menin ihan yksinäni kovalle tuolille nukkumaan - ja heräsin siihen, että joku rapsuttelee aivan ihanasti leuan alta. No tietty mulla lähti kehruukone käyntiin ja ennen kuin huomasinkaan, nojailin siihen minua rapsuttelevaan palvelusväen edustajaan, leivoin tassuilla käsivartta ja taisin puskeakin. pari kertaa. Onhan noi ihmiset aika hellyttäviä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän lempiohjelma on? Mä seurailen joskus islannin tyyppejä:

http://www.kattarshians.tv/

Vierailija
84/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oujjeah kävin just vääntää kunnon paskat laatikkoon

Emäntä on just heräilemässä ja menee ensteks vessaan!

Vierailija
85/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minkä kukan multiin on helpoin teistä pissata, kun aina ei jaksa vessaan? Mikä on teillä pienin kukkapurkki, mihin olette saaneet tähdättyä?

Vierailija
86/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minkä kukan multiin on helpoin teistä pissata, kun aina ei jaksa vessaan? Mikä on teillä pienin kukkapurkki, mihin olette saaneet tähdättyä?

Oih avasit juuri uudet näkymät . En ole koko ikänäni ( 2,5v.) asioinut muualla kuin laatikollani ja joskus kävelyllä ulkona. 

Vierailija
87/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun tässä emännän sängyllä,oikeastaan tyynyllä on ihana laiskotella. Enkä varmana siirry vaikka emäntä kuinka pyytää.saa kantaa minut muualle....hyvää viikonloppua kaikille mukavuudenhaluisille kissoille 😀

Vierailija
88/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut hoitajaltani toista aamiaista. Jätänkö hänet vai pitäisikö tehdä kisuilmo?

Heti yhteys eläinsuojeluyhdistykseen! Heillä voi olla jokin turvakoti, jossa tapaisit kohtalotovereita ja kenties  saat uuden, kunnollisen hoitajankin!

Vierailija
89/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette saaneet aikaiseksi tällä viikolla? Itse olen jatkanut painovoimakokeitani. Objektit joita olen työnnellyt tassullani päätyvät pääasiassa lattialle. Jotkut särkyvät, toiset eivät.

Olen kerran kokeillut miltä kuulostaa kun kananmunakenno, sellanen isompi mutta ei jättikokoinen, putoaa alas, Vähän se painoi, mutta minulla onkin vahvat tassut.

Ihminen tuli sisarensa kanssa kotiin ja epäili heti minua. Tosin tämä sisar, joka on täys kissahullu, epäili ihmiseni poikaa. Että olis muka ollut humalassa ja pudottanut kennon! Heh, se ei tunne minua se sisko! Sillä on itsellään sellasia laiskoja birmoja, niin lihavia ja isoja, että kun ne hyppää kaapin päältä kuuluu karmea töminä :( Mitään  rajaa siinä syömisessä, miten kissat voi syödä NIIN paljon ja lihoa NIIN kamalasti??

Vai, kiitti munavinkistä, käyn heti laskemassa montako meidän kennossa on. Montako sait tuusannuuskaksi? Otetaanko kisa viikonloppuna? Se voittaa kenen orjat ostaa eniten uusia kananmunia.

Muistaakseni vain yksi hajosi! Huono säkä kyllä...:( Nykyisin munatkin on laitettu pois minun näkyvistäni. Tosin avaan kyllä kaapitkin. Kokeilkaa, millaista on jumittaa astiankuivauskaapissa lautashyllyn takana! Pakkohan sekin on selvittää, vastasin ihmiselleni, joka ei ymmärrä, miksi tungen joka paikkaan. Luulin, että sieltä saattaisi viedä jokin käytävä vaikka ulos. Tosin en viihdy siellä kovin kauaa.  Joskus kun  minut vietiin vetämällä ja kantamalla ulos, sain heti paniikkikohtauksen, kun jostain kuului ihmisten tai autojen ääniä. Lähdin loikkimaan pitkiä loikkia valjaissa ihminen perässä kohti ulko-ovea. Ja tietenkin, kun kauhusta kankeana pääsin sisällä ja valjaat oli riisuttu - aloin heti kiljua ovella, että pääsisin taas ulos :) Olihan se jännää ja siellä olisi voinut olla joku jännänarttukin (tosin en oikein tiedä, mitä narttujen kanssa puuhataan).

Vierailija
90/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan luonani asuvaa miesihmistä. Se saa minut aamulla heti herättyään hyvälle tuulelle ja turisemaan. Kiehnäilen hetken jaloissa ja sitten johdatan sen keittiöön antamaan minulle aamupalan. Siitä naisesta en niinkään välitä, paitsi silloin kun mieheni ei ole kotona, silloin kelpuutan kyllä tissi-ihmiseltäkin huomiota.

Onko muita jotka rakastaa omaa peilikuvaansa? Katselen itseäni joka päivä hurmioituneena, kuinka komea olenkaan. Muiden mielestä näytän kuulemma hölmöltä, kun ihailen itseäni...

Vierailija
91/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tässä emännän sängyllä,oikeastaan tyynyllä on ihana laiskotella. Enkä varmana siirry vaikka emäntä kuinka pyytää.saa kantaa minut muualle....hyvää viikonloppua kaikille mukavuudenhaluisille kissoille 😀

MRAUUUUUUU!!!! KIITOS SAMOIN! (olen puolikuuro 17-v. vanhus, joka ei muista koskaan syöneensä ja siksi karjun aina ruokaa kun olen hereillä)

Vierailija
92/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sitä ja koira tätä. En kestä enää, kun tuota rakkia paapotaan jatkuvasti tässä huushollissa! Meitsi ottaa hatkat.

Vierailija
93/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo punainen pieni piste on, mikä liikkuu aina iltaisin pitkin asuntoani. Kyllä minä vielä sen joku kerta saan kiinni.

Meillä on samanlainen! Onhan sitä kiva katsella, mutten viitsi sen perässä juosta. Jos se tulee tassuetäisyydelle niin sitten voin vähän koskettaa sitä.

Vierailija
94/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan viikset, missä mun pizzaperjantai on? Haluan palan katkarapu-tonnikalapizzaa, kiitos.

Vierailija
95/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pesukoneelle vuorot. Koneessa on sivusta aukeava ovi. Silloin kun minä nukun siellä, ei muilla ole asiaa tunkea sinne mitään rättejä.

Vierailija
96/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmjaaaau. Kylläpäs ramasee näin viikonlopun kynnyksellä. Kulunut viikko on ollut raskas: nukkumista, maukumista, syömistä ja vaanimista. Sää on ollut kurja, mutta olen silti pitänyt kiinni ulkoilurutiineistani ja käynyt istumassa takapihan terassilla päivittäin. Sisällä on kuitenkin parasta, niin lämmintä ja mukavaa, ruokaakin saan ihan kiitettävällä tahdilla. Hellyydenosoituksia tulee hieman liikaa ja olenkin yrittänyt tassullani tästä mainita mutta ei se auta... Saan vaan lisää ihastelua osakseni. Vaikka eihän tuo nyt mikään ihme ole, tiedän olevani jokseenkin näyttävä ilmestys (maailman hienoimmaksikin kehuttu)... No, nyt jatkan iltapuuhiani. Pitänee venytellä kunnolla tänään, jotta yöllinen estejuoksua ja kiipeilyä yhdistävä urheilutuokioni säästää minut turhilta kolotuksilta tulevina päivinä.

97/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palvelusväkini ostaa joka vuosi samoihin aikoihin minulle kiipeilypuun. Se on vihreä ja siinä on paljon erilaisia kiiltäviä palloja. Joka vuosi sitä kokeilen, mutta jostain syystä se on huonosti on tuettu ja aina menee nurin. Sitten palvelusväki katsoo minua tuimasti, vaikka hehän ne ovat ostaneet kehnon kiipeilypuun! 

Vierailija
98/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tassuttelen näppäimistön päällä, niin emäntä tulee nukkumaan.

Vierailija
99/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan luonani asuvaa miesihmistä. Se saa minut aamulla heti herättyään hyvälle tuulelle ja turisemaan. Kiehnäilen hetken jaloissa ja sitten johdatan sen keittiöön antamaan minulle aamupalan. Siitä naisesta en niinkään välitä, paitsi silloin kun mieheni ei ole kotona, silloin kelpuutan kyllä tissi-ihmiseltäkin huomiota.

Onko muita jotka rakastaa omaa peilikuvaansa? Katselen itseäni joka päivä hurmioituneena, kuinka komea olenkaan. Muiden mielestä näytän kuulemma hölmöltä, kun ihailen itseäni...

En pidä itseni katselusta kovin usein , mutta rakastan katsoa naisihmistä peilinkautta. On niin hassua kun se on yhtä aikaa  peilissä ja tuossa ja näkee etu- ja takapuolelta ikään kuin samanaikaisesti. Meillä on myös iltaisin outo liikkuva valo ja toistaiseksi juoksen sen perässä niin , että läkähdyn . Ihmisten pitää nostaa minut välillä syliin , että hengitys ja sydän rauhoittuvat.

Vierailija
100/117 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla ihmisellä oli joku yövieras, joka keihästi sen. Kusin kostoksi sen kenkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän