Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset laittaa suosikkeihin tori.fi mutta eivät osta?

Vierailija
05.03.2025 |

Mikä tarkoitus?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan muistiin juttuja, jotka saattaisin ostaa, mutten ole ihan varma.

Vierailija
2/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. etsin jotain tiettyä, niin selaan Torin läpi ja merkkaan kaikki samanlaiset ja samantapaiset. Käyn ne vasta sitten suosikkikansiosta läpi ja valitsen parhaan. Tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. etsin jotain tiettyä, niin selaan Torin läpi ja merkkaan kaikki samanlaiset ja samantapaiset. Käyn ne vasta sitten suosikkikansiosta läpi ja valitsen parhaan. Tietenkin.

Missä ajassa teet päätöksen??

Vierailija
4/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan suosikkeihin jos olen kiinnostunut, mutta en sillä hinnalla. Eli odotan, jos hinta jossain vaiheessa tipahtaa :) Joskus toki tarjoan myös suoraan. 

Vierailija
5/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan suosikkeihin jos olen kiinnostunut, mutta en sillä hinnalla. Eli odotan, jos hinta jossain vaiheessa tipahtaa :) Joskus toki tarjoan myös suoraan. 

No hinta on jo 5..ilmaiseksi haluat?

Vierailija
6/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa ton, kun on kulkua sinnepäin, mutten viitsi vaivautua kyselemään, koska vartavasten hakeminen nostaa hinnan liian korkeaksi ja sitäpaitsi tällä viikolla ei edes ehtisi hakemaan, kun on muuta menoa. Toi kamina olisi hyvä mökille, mutta minkä sen nyt laitan, kun sinne ei vielä lumien vuoksi pääse. 

Vierailija
7/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävät odottamaan kun hinta laskee.

Vierailija
8/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ostaa ton, kun on kulkua sinnepäin, mutten viitsi vaivautua kyselemään, koska vartavasten hakeminen nostaa hinnan liian korkeaksi ja sitäpaitsi tällä viikolla ei edes ehtisi hakemaan, kun on muuta menoa. Toi kamina olisi hyvä mökille, mutta minkä sen nyt laitan, kun sinne ei vielä lumien vuoksi pääse. 

Kysy postipaketti 

Vierailija
9/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli ostaa, mutten jaksa lähteä hakemaan. Eli ehkä myöhemmin

Vierailija
10/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En o toi sama, mutta joskus en koskaan tai joskus kahden viikon sisään. Riippuu vähän, onko kyseessä sesonkitavara vai vaan kohtuullisen edullinen tuote varastoitavaksi tulevaa käyttöä varten.

Vierailija
11/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Heti. Viikossa. Kuukaudessa. Vuoden päästä.

En myöskään rupea heti sieltä merkkauksia poistelemaan, kun olen jonkun valinnut ja ostanut. Miksi vaivautuisin? Pari kertaa vuodessa sitten kerralla.

Vierailija
12/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jättää ikään kuin muistiin, että jos sattuisi olemaan kulkua sinne päin ja tavara ois vielä myynnissä niin voisi ostaa. 

Tai sitten tuo aiemmin mainitsema, että laittaa muistiin sopivat ja vertailee sitten minkä niistä ostaa. Tai odottaa hinnan laskua. Riippuu tilanteesta. 

Vierailija
13/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan suosikin ja odotan että saan rahaa. Just nyt kyttään yhtä 3e maksavaa paitaa, että voisi olla jees, jos postikulut ois 5e luokkaa ja saan rahaa 15. päivä. Mutta välttämättä ei sitten ole sitä ylimääräistä rahaa tuohonkaan. 

Vierailija
14/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy postipaketti 

Jaa vaikka kaminalle tai jos on sovitettava tuote tai muuten tarkistettava. Tai tuote kympin ja postit vaikka 6;- plus sählääminen pakettien lähettämisen  ja hakemisen kanssa. Yleensä käytän vielä käteistä, koska kun tavara ja raha vaihtaa samalla hetkelä omistajaa, niin ei tule ongelmia omistajuuden kanssa tai luottotappioita.

Vierailija
15/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kiinnostunut tuotteesta, mutta syystä tai toisesta ei halua ostaa sitä ainakaan heti. Syitä on tässä jo lueteltu. Itselle tulee mieleen myös se, että haluaa kysyä esim puolison mielipiteen tai lapsen jos tavara on menossa lapselle. Eikä niitä välttämättä sitten muista poistaa suosikeista kun tarve päättyy. 

Vierailija
16/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt yksi puupöytä katselmuksessa, mutta sillä on liian kova hinta (100 euroa) olisin valmis maksamaan kuluneesta päydästä 40 - 50 euroa. Myyjä itseikin laittanut, että kulumaa ja kosmeettista haittaa on.

Vierailija
17/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tavarasta. Jos on esim. joku lasten vaate, mitä täsmämetsästän, vaikka lisää t-paitoja, voi olla että sun t-paita on kiva ja mun työmatkan varrella, mutta olen valmis maksamaan siitä vain 3€. 

Vierailija
18/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä myyn hetken torissa kunnes laitan vaatteen tai tavaran Sellpyylle. 

Hinta yleensä enemmän kuin torissa pyydetty. Myös retrovaatteet menee hyvin ja sisustustavarat. Mitä vanhempi sen parempi.

Arabia menee myös ulkomaille.

Vierailija
19/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie seurakunta kirpulle. Ostakoot ihmiset sieltä ja myynti menee ruokalahjakortteihin yms.

Vierailija
20/64 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn joskus torissa huonekaluja. 

Jos en saa pyydettyä hintaa, olen pilkkonut saunapuiksi.

Puunhinta on korkealla. 

Viimeksi meni 500 euron iso vaatekaappi. Mitä sitä parilla kympillä myymään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi