Kissojen aihe vapaa
Minut viedään tänään leikattavaksi. Purenko, raavinko vai tyydynkö vain sähisemään?
Kommentit (117)
Tykkäättekö te kokonaisista kaloista? Syön niistä vain sen häntäosan. Muu osa ei maistu, vaikka isäntä ottaisi kalan sisältä pois juttuja.
Kävin emäntäni kanssa eläinlääkärissä ja se typerä lääkäri kuunteli mun sydäntä ja määräsi sydänlääkkeet.Nyt mun emäntä antaa mulle jotain valkosiatabletteja.Otan ne kiltisti mut sit käyn sylkäsee ne olohuoneen sohvan taakse.Niitä on siellä jo vino pino.Onneks mun emäntä ei oo innokas siivoomaan.
Tässä ranskalainen sukulaiseni. On se niin ollakseen ...
Vierailija kirjoitti:
Nais-ihmiselläni oli kerran joku vieras, viipyi koko yön enkä mahtunut edes sänkyyn!
Ihmiseni heräsi aamulla ja huomasi vieraan kengän vieressä lätäkön, no en saanut ihan täyttä osumaa siihen kenkään, vaan vähän meni ohi. Ihmeellistä, että ihminen meni vaan vessaan se kenkä mukanaan - mitä lienee siellä tehnyt. Minua ei päästetty mukaan!
Aika ovela temppu , jos ja kun siihen tunkeilijan kenkään puhdistusyrityksistä huolimatta jäi vähän pisaroita , kulkee se viesti ja uutisesi kauas muillekin nuuskittavaksi , melkein kuin kissoja av- palsta.
Kengät on ihan turhia. Kun emäntä tulee töistä kotiin, kiehnään sitä niin että huomaisi heti tulla antamaan minulle ruokaa. Ei se vaan tajua vieläkään, kun aina jää riisumaan kenkiään. Olen jo pitkään miettinyt, mitäköhän sen päässä liikkuu.
Kumpi teistä on kauniimpi Anna Miauu vai Jenni Hyrrtiainen?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teistä on kauniimpi Anna Miauu vai Jenni Hyrrtiainen?
Ihan söpöjä molemmat. Kaikista kaunein on kuitekin Minna Sulohäntä.
Kehtaisiko pitää ulkoillessa takkia vai onko se ihan vt? Katsooko kollit hitaasti jos kisu on muodikas ?
Ulkomaisilla kissoilla on joskus kynsilakkaa. Joiltakin on kynnet poistettu kokonaaan . Mielipiteitä ?
Olen nukkunut melkein koko päivän palvelijani alusvaatelaatikossa. En kuulemma saisi olla siellä, jostain karvoista se mutisee, mutta en välitä moisista säännöistä. Kerran jaksoin nousta tänään ylös, kun haistoin jotain hyvää.. Uunipellillä oli kalapuikkoja, yritin varastaa yhden, mutten ehtinyt (palvelijan pahus esti), joten menin takaisin nukkumaan. Alusvaatelaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisilla kissoilla on joskus kynsilakkaa. Joiltakin on kynnet poistettu kokonaaan . Mielipiteitä ?
Kisu-Lasun paikka!
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisiko pitää ulkoillessa takkia vai onko se ihan vt? Katsooko kollit hitaasti jos kisu on muodikas ?
Höh, emme mitään ahdistavia takkeja käytä, omaammehan luontaisesti vahvan itsetunnon. Onko ihmiset sua hulluttamassa hömpötyksiin? Älä suostu, sano niille shiiih.
Olen ihastunut naapurin uuteen kolliin. Se on kuulemma joku rescue-kissa. Tarkoittaako se jännäkissaa? Miten livahdan katsomaan sitä? Kun työntekijäni tulevat kotiin, odotan ovenraossa? Sekään ei pääse ulos, mutta näen sitä ikkunasta kun se on niiden ulkotarhassa. Mitenkäs sinne ulkotarhaan pääsee?
Olen emoni ensimmäinen ja sillä kerralla ainut pentu. Eilen kuulin kun ihmiseni puhuivat että emolla on taas pentuja. Ihmisillä oli kuva kännykässä yhdestä , näin se ohimennen oli ihan minun näköiseni vain hieman kasvoissa värieroa. Luulin olevani emolle ainutlaatuinen . Noin vain mennyt kloonaamaan minutkin , isäkin ehkä sama, luultavasti naapurin seikkaileva jännäkissa. Masentaa. Tähän auttaa vain ankanmakuiset namit jos nekään. Noh olen jo isopoika ja pärjään ilman emoakin , toisinaan muistan kuitenkin emoni tuoksun ja aikanaan meitä oli vain emo ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette saaneet aikaiseksi tällä viikolla? Itse olen jatkanut painovoimakokeitani. Objektit joita olen työnnellyt tassullani päätyvät pääasiassa lattialle. Jotkut särkyvät, toiset eivät.
Olen kerran kokeillut miltä kuulostaa kun kananmunakenno, sellanen isompi mutta ei jättikokoinen, putoaa alas, Vähän se painoi, mutta minulla onkin vahvat tassut.
Ihminen tuli sisarensa kanssa kotiin ja epäili heti minua. Tosin tämä sisar, joka on täys kissahullu, epäili ihmiseni poikaa. Että olis muka ollut humalassa ja pudottanut kennon! Heh, se ei tunne minua se sisko! Sillä on itsellään sellasia laiskoja birmoja, niin lihavia ja isoja, että kun ne hyppää kaapin päältä kuuluu karmea töminä :( Mitään rajaa siinä syömisessä, miten kissat voi syödä NIIN paljon ja lihoa NIIN kamalasti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette saaneet aikaiseksi tällä viikolla? Itse olen jatkanut painovoimakokeitani. Objektit joita olen työnnellyt tassullani päätyvät pääasiassa lattialle. Jotkut särkyvät, toiset eivät.
Olen kerran kokeillut miltä kuulostaa kun kananmunakenno, sellanen isompi mutta ei jättikokoinen, putoaa alas, Vähän se painoi, mutta minulla onkin vahvat tassut.
Ihminen tuli sisarensa kanssa kotiin ja epäili heti minua. Tosin tämä sisar, joka on täys kissahullu, epäili ihmiseni poikaa. Että olis muka ollut humalassa ja pudottanut kennon! Heh, se ei tunne minua se sisko! Sillä on itsellään sellasia laiskoja birmoja, niin lihavia ja isoja, että kun ne hyppää kaapin päältä kuuluu karmea töminä :( Mitään rajaa siinä syömisessä, miten kissat voi syödä NIIN paljon ja lihoa NIIN kamalasti??
Vai, kiitti munavinkistä, käyn heti laskemassa montako meidän kennossa on. Montako sait tuusannuuskaksi? Otetaanko kisa viikonloppuna? Se voittaa kenen orjat ostaa eniten uusia kananmunia.
Mjau mjauuu, naukkruuuur. Niaaan-nijaan. Tsäkstkäkkk. Miuniun nau! Nyaaaan!!
=(^-^)=
Kurrrr nängnäng. Miuu nää. Maauuu.
Minäpä se tiputin kokonaisen kukkapurkin hiljakkoin . Purkki säilyi ehjänä , mullat levisi ja hiukan tassulla levitin lisää. Kasvista katkesi monta oksaa, nyt se on toispuoleinen. Ihminen sanoi , ettei minusta ole hortonomiksi. Mitäs laittavat kulkureiteille esteitä.
Nais-ihmiselläni oli kerran joku vieras, viipyi koko yön enkä mahtunut edes sänkyyn!
Ihmiseni heräsi aamulla ja huomasi vieraan kengän vieressä lätäkön, no en saanut ihan täyttä osumaa siihen kenkään, vaan vähän meni ohi. Ihmeellistä, että ihminen meni vaan vessaan se kenkä mukanaan - mitä lienee siellä tehnyt. Minua ei päästetty mukaan!