Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissojen aihe vapaa

Vierailija
23.11.2017 |

Minut viedään tänään leikattavaksi. Purenko, raavinko vai tyydynkö vain sähisemään?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelusväki suosii yhtä kissaa yli muiden, mitä tehdä? Tänne tuli sellainen alle poulivuotias Kisu, joka on kuulemma kokenut kovia. On se kiva ja tykkään hoitaa sitä, mutta henkilökunta ja kaikki vieraat kiinnittävät huomionsa vain siihen. Saan ruokaa, mutta silityksiä tosi vähän nykyään. Yritän puskea ja mennä syliin, mutta mut hätistellään vain pois. Mitä se tarkoittaa, että on kokenut kovia? Kuulemma se on löytynyt jostain. Onko se pakko mennä kaikki löydetyt tavarat ja eläimet ottamaan? Saakohan siltä jotain tauteja? Oon kyllä pessyt sen kun se ei oikein itse osaa ja näyttänyt miten käydään laatikolla.

Vierailija
102/117 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oon Tero, 2 v. muhkea ja komea kolli. Harrastan syömistä, vaeltamista, tappelemista ja kuumia misuja tietysti. Ota yhteyttä, jos oot puutteessa! Varma vastaus kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkeerasin taas tänään ruhoni keskelle keittiön pöytää ja aloin siinä sitten antaumuksella pestä keskittyneesti alapäätäni. Muita samaa harrastavia paikalla?

No pakkohan se on jos siltä tuntuu! En ymmärrä kun kerran naisihmiseni ja hänen poikasensa (jota en koskaan pure, naista kylläkin, mitäs leikittää minua) olivat syömässä ja hyppäsin siihen pöydälle, koska onhan minun nähtävä ulos. Aloin ihan viattomasti kiskoa takapäätäni etutassujen avulla pitkin pöytää  - niin ihmeellistä huutoa alkoi naisihminen pitämään, että muka jotain rajaa? Ja minut poistettiin pöytdältä :( Murjotin tästä monta päivää, harkitsin karkaamistakin, mutta sitten sain taivaallista keitettyä seitiä...

Vierailija
104/117 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mau, onko täällä muita rotukissoja kuin minä? Minä olen venäjänsininen ja voitin muutama vuosi sitten pari kauneuspalkintoa!

Ihmiseni on varsin mielenkiintoinen! Hänellä on minulle ties kuinka monta lempinimeä! Lempparini on kuitenkin harmaa pantteri!

Vierailija
105/117 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MRRRRAUUHHH!!!! Ruokaa! Heti! Minä olen rotuvalio siamilainen! Ja minulla on myös palkintoja, tosin ikä näkyy jo nykyään ulkonäössä, ihmisen iässä olen kuulema 78-vuotias!  ihmismummoni kutsuu minua Amberssonskaksi, ikävä kyllä!!!

Joko sitä ruokaa tulee??! Vai oliko se ruoka-aika jo....?  MRRRRAAAUUHHH!!!

Vierailija
106/117 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MRRRRAUUHHH!!!! Ruokaa! Heti! Minä olen rotuvalio siamilainen! Ja minulla on myös palkintoja, tosin ikä näkyy jo nykyään ulkonäössä, ihmisen iässä olen kuulema 78-vuotias!  ihmismummoni kutsuu minua Amberssonskaksi, ikävä kyllä!!!

Joko sitä ruokaa tulee??! Vai oliko se ruoka-aika jo....?  MRRRRAAAUUHHH!!!

Minä täytän tammikuussa 10! T. Harmaa pantteri.

Vierailija
107/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään karvainen, iso nukkuma-alusta. Pysyy melko stabiilina öisin. Päivisin saattaa räksyttää ja kuolata, huomioidaan hinnassa. Osaa avata oven perinteisestä ovenkahvasta. Vain nouto. t. miau

Vierailija
108/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mykkäkoulua. Oikeasti sähisen kiukusta! Palvelijan kollikissa hiippaili aamuyöstä hiirenraadolta haisevana kotiin. Väitti olleensa jossain pikkujouluissa. Pyh, varmasti vaan kiertämässä kylillä nuorempia mirrejä vikittelemässä. Tultuaan oksensi villakangasmatolle ja yritti tulla palvelijan sänkyyn nukkumaan. Ajoin sen pois. Nukkukoon lattialla pahvilaatikossa, mokomakin haisunäätä.

Vierailija
109/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mouuuu, oon leikattu peräkammarin poika, kaikki uusi ja ei niin tuttu pelottaa. On mulla yksi erikoispiirre: kenkäfetissi. Eteisessä käyn kengät aina haistelemassa ja makoilen niiden vieressä. Lumen jämät käyn nuolemassa. Pikkasen pullukka oon ja kova nukkumaan. Tykkään katella pihan lintuja ja oravia. Kesäisin jopa pyydystän päästäisiä, mutta talvi ei oo mun juttu.

Vierailija
110/117 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkeerasin taas tänään ruhoni keskelle keittiön pöytää ja aloin siinä sitten antaumuksella pestä keskittyneesti alapäätäni. Muita samaa harrastavia paikalla?

Tänään sain taas sanallista sapiskaa. Huushollin naisihminen alkoi ihan siteerata Raamattua (Saarnaajan kirjan kolmas luku) ja opasti että "Kaikella on aikansa". Tämän puheen hän piti nyt illalla yksityisluentona minulle ja ilmeisesti messuamisen idea oli se, että takapuoleni pesulle oli väärä ajoitus ja paikka aiemmin päivällä. Siis hänen mielestään. Itse en nähnyt toiminnassani mitään saarnaamisen aihetta, sillä mahduin vallan hyvin keskelle sitä kahvipöydän sunnuntain kattausta. En kaatanut yhtään kahvikuppia tai pullavatia ja mikä parasta, niin se pöydän vieressä seisova vieraillulla ollut anoppikin hiljeni edes hetkeksi. Tai itse asiassa anopille tuli kiire siinä sitten omaan kotiinsa ja jätti kahvittelutkin väliin. Minä sain puolestani ruveta köllimään keskelle sänkyä ja puhtain pepuinkin vielä. Nyt voin ottaa nokoset, sillä tuo Raamattu on aika painavaa sanaa.

Vierailija
111/117 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ihmiset ovat sitä mieltä , että juon liian vähän. Pesevät vesikuppiani ja vaihtavat vettä siihen usein. Eivät ymmärrä miten juokseva vesi maistuisi paremmalle suoraan hanasta, tai tiskipöydällä likoava astia njam siinä on kunnon juomaa. Kuulin yhdeltä varikselta kuinka  muutaman talon päässä joku onnellinen kissa on saanut juoma-automaatin , kyllä siitä kelpaisi ryystää. Miten teillä nämä vesiasiat hoituu?

Mene orjasi viereen, kun se avaa vesihanan ja tunge pääsi hanan alle. Kaverini, joka on jo lähtenyt kissojen taivaaseen, opetti orjansa tajuamaan, juokseva vesi on parempaa. Sitten vanhempana se ei enää jaksanut kiivetä altaalle, mutta ratkaisi asian niin, että meni seisomaan yläkerran vesikepon viereen ja alkoi huutaa kovalla äänellä. Naisorja juoksi äkkiä laittamaan puhdasta vettä. Itse en ole vielä kokeillut tätä, mutta kunhan vanhenen, teen varmasti samoin.

Vierailija
112/117 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle miksi en saa muka juoda akvaariosta ja pestä siinä tassujani? Olen hieno nainen ja tassuni kaipaavat pesua. Akvaario on niin suuri, että voisin hyvin huuhtoa kissanhiekan tassuistani ja voisin myöskin juoda sieltä.

Onko teillä muilla myöskin tämmöisiä ongelmia? Epäilen, että kollini pettää minua. Hän viettää paljon aikaa nuoremman poikakissan seurassa ja kerran näin kun hän touhusi innokkaasti nukkuvan ihmisen jalan kanssa. Toisen kissan vielä kestän, mutta ihmisiinsekaantumista en.

Rouva Kaktus

Vierailija
113/117 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala se näkkärileipä-äijä vai mikä se euroehdokas oli, kun oli ollut mukana kissoja teilaamassa.

Vierailija
114/117 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syömässä siilille tarkoitetut ruuat, kjäh kjäh!

Vierailija
115/117 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossani asuvia ihmisorjia ärsyttää, kun osaan aavistaa punkki/mato/tms lääkkeiden annon etukäteen, vaikken vielä edes näe koko lääkettä ihmisen kädessä. Tiedän, mitä tuleman pitää, kun he kutsuvat minua ylimairealla äänellä lässyttäen. Silloin menen ison ruokapöydän alle, täsmälleen keskikohtaan niin, etteivät he ylety minuun. Jos yrittävät, livahdan karkuun ja luimistelen huonekalujen alla niin kauan, että lääkitsemisyritys unohdetaan kokonaan. Eivät ole vielä koskaan onnistuneet tehtävässään... tai siis en ainakaan tunnusta!

Vierailija
116/117 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään omistajani koneelta seuraavan uutisen:

Tällainen on SDP:n Näkkäläjärven tuomio: Osallistui kissan tappamiseen lapiolla, kaveriporukka jätti viestin oveen: ”Tapettiin sun katit”

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b69e7dfb-c588-40c3-b515-385e93ab7…

Mitä tekisitte tällaiselle "ihmiselle"?

Vierailija
117/117 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nais-ihmiselläni oli kerran joku vieras, viipyi koko yön enkä mahtunut edes sänkyyn!

Ihmiseni heräsi aamulla ja huomasi vieraan kengän vieressä lätäkön, no en saanut ihan täyttä osumaa siihen kenkään, vaan vähän meni ohi. Ihmeellistä, että ihminen meni vaan vessaan se kenkä mukanaan - mitä lienee siellä tehnyt. Minua ei päästetty mukaan!

Aika ovela temppu , jos ja kun siihen tunkeilijan kenkään puhdistusyrityksistä huolimatta jäi vähän pisaroita , kulkee se viesti ja uutisesi kauas muillekin nuuskittavaksi , melkein kuin kissoja av- palsta.

Meilläkin emännällä oli vieras eikä kunnioittanut mun rajojani.

Tein sen kenkiin isot hädät ja ajatelkaa oli jo tuonut verokorttinsakin meille!

Hajusta tunnistin sen, siihen pöydälle suoraan verokortinpäälle tein ison lätäkön joten eiköhän usko ja ymmärrä lohtee lätkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän