Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissojen aihe vapaa

Vierailija
23.11.2017 |

Minut viedään tänään leikattavaksi. Purenko, raavinko vai tyydynkö vain sähisemään?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun valtakuntani on suuren uhan alla! Kuulin tänä aamuna orjieni keskustelleen keittiössä jostakin "sukulaisista" ja "syntymäpäiväjuhlista" (mitä lie ne tarkoittavat?), ja nämä sanat herättivät sekä vaistoni että pelkoni. Tämän keskustelun takia päätin olla valppaana tämän päivän kaiken varalta, jos joku aikoo uhata hallitsemani valtakuntani turvallisuutta. Päivä sujui rauhallisesti, mutta illalla orjieni tultua töistä he kantoivat siivouskomerosta järkyttävän kokoiset ilmaa imevät härvelit ja eri muotoisia pulloja, joissa oli erikoisen väristä vettä. Olen tällä hetkellä linnoittautunut sänkyni alle ja kuulen hirveän kuuloista ulinaa olohuoneesta. Kakallekkaan en uskalla nyt mennä, koska silloin minun pitäisi mennä olohuoneen läpi jotta pääsisin veskissä käymään. Miten pystyn pelastamaan valtakuntani tuholta? En halua että hajuni lähtevät tekstiileistä :(

Vierailija
42/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette saaneet aikaiseksi tällä viikolla? Itse olen jatkanut painovoimakokeitani. Objektit joita olen työnnellyt tassullani päätyvät pääasiassa lattialle. Jotkut särkyvät, toiset eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ole vielä rupsahtanut, vaikka olen ollu jo yli kymmenen vuotta täysikasvuinen ja lempiharrastukseni lähinnä makaaminen vieläpä hyvin epäergonomisissa asennoissa?

Vierailija
44/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko enää luottaa palvelusväkeeni? Olen mielestäni kohdellut heitä hyvin - ja mitä siitä saa palkaksi? Tänään minut vangittiin kuljetuslaatikkoon, laitettiin autoon ja vietiin paikkaan, jossa joku täti venytteli ja paineli minua, katsoi suuhun, kopeloi peräpäätä (ettäs kehtasi!) ja pisti piikin niskaan. Sitten takaisin laatikkoon ja lisää autoilua.

Toivat sentään minut takaisin valtakuntaani, mutta miten tästä eteenpäin? Kenkään pissaaminen ei taida nyt riittää.

Vierailija
45/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytin juuri kuutoset, eikä se kolli ole käynyt kertaankaan edes katsomassa.

Mitä, onko sun pennuilla vaan yksi isä? Naapurin Vaikku kun sai pentuja,  oli ainakin kolmea rotukissaa niissä pennuissa! On se kyllä sellanen...aina kun se pääsee karkuun palvelijoiltaan!

Vierailija
46/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette saaneet aikaiseksi tällä viikolla? Itse olen jatkanut painovoimakokeitani. Objektit joita olen työnnellyt tassullani päätyvät pääasiassa lattialle. Jotkut särkyvät, toiset eivät.

Olen syönyt vihreitä lehtiä, kun kaksijalkaiset ovat poissa. Onko teillä hyvänmakuisia  lehtiä ikkunalaudalla?

Vierailija
47/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks nuo ihmiset availee jääkaappia eikä anna sieltä mulle katkarapuja eikä jäätelöä vaikka minä näen ne paketit siellä!!!!  /////

Minä opettelin avaamaan jääkaapin! Tosin en minä pakasteosastoa saanut auki, mutta jääkaapissa oli joskus ihan hyvää metvurstia tai palvilihaa! Ihmiset luulivat ensin itse jättäneensä oven auki :))). Ikävä kyllä  toinen heistä yllätti minut itse teossa ja myös kynnenjäljet jääkaapin tiiviisteessä kavalsivat minut!

He sitten keksivät taas minulle esteen, eli jääkaapin edessä on aina tuoli. Enhän minä nyt sitä jaksa siirtää. Joskus olisi koirastakin hyötyä...mutta ei, parempi kun niitä epäsiistejä otuksia ei tässä taloudessa ole!

Vierailija
48/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on ollut lunta ja se tarkoittaa että puu tulee kohta sisään. Siinä on hauska kiipeillä ja olla piilossa. Kiiltävät pallot vähän häiritsee menoa, tiputan niitä alas. Ja se nauha on aika sitkeätä, sitä pitää kunnolla jyrsiä. Joskus puu kaatuu, ulkona on sentään kestävempiä puita.

Vierailija
49/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt vihreitä lehtiä, kun kaksijalkaiset ovat poissa. Onko teillä hyvänmakuisia  lehtiä ikkunalaudalla?

On! Varsinkin vähän myrkylliset lehdet on jännän makuisia. Joskus kyllä oksennan syötyäni niitä, mutta silti on aina kokeiltava uudelleen. Ihminen hermostui kun oksensin sellaisen vanhanaikaisen matkatelkkarin päältä! Omituinen henkilö, enhän edes oksentanut ruutua pitkin vaan sivulle...

Vierailija
50/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän huoltojoukot ovat laittaneet jonkun rönsyliljan ikkunan eteen , sitä on kiva natustella samalla kun vahtii liian röyhkeitä pikkulintuja pihalla. Yritin myös pääsiäiskaktusta maistella , ei oikein ollut hyvä suutuntuma siinä.

Vierailija
51/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis taas iso karvapallo tulossa. Kellään vinkkiä, mihin sen oksentaisi? Orjien sänky tai sohva on liian tavanomaista.

Vierailija
52/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vakiopaikka tietyssä nojatuolissa . Joku typerä vieras istui siihen. Vihdoin kun se lähti haistelin tuolia , ei se enää  haissut minulle , nykyisin olen sohvalla tai lattialla. Haihtuukohan sen vieraan haju koskaan. Typerä ihminen eikö se haistanut , että olin ominut sen tuolin itselleni.

Vierailija
53/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilttikollin mahdollista päästä narttujen kanssa tekemisiin vai haluatteko todellakin vain niitä jännäkatteja?

Vierailija
54/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä enää harmita, vaikka toiset jännäkissat vie kaikki naaraat. Emäntäni vei minut yksi päivä klinikalle, missä otin makoisat nokoset. Herättyäni tunsin muuttuneeni kilttikissaksi, ja nykyisin vain rentoudun sisällä  ja katselen ikkunasta maailman menoa.

Vierailija
55/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! Varsinkin vähän myrkylliset lehdet on jännän makuisia. Joskus kyllä oksennan syötyäni niitä, mutta silti on aina kokeiltava uudelleen. Ihminen hermostui kun oksensin sellaisen vanhanaikaisen matkatelkkarin päältä! Omituinen henkilö, enhän edes oksentanut ruutua pitkin vaan sivulle...

Onneksi telkkari oli siinä eikä tullut omille tassuille.  Pois vaan heti oksupoksun läheltä takajalkoja ravistellen, toivoen pikaista siivousta. Ei jaksais haistella ihmisten siivoamattomia paikkoja.

Vierailija
56/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä enää harmita, vaikka toiset jännäkissat vie kaikki naaraat. Emäntäni vei minut yksi päivä klinikalle, missä otin makoisat nokoset. Herättyäni tunsin muuttuneeni kilttikissaksi, ja nykyisin vain rentoudun sisällä  ja katselen ikkunasta maailman menoa.

Varmaan naukaiset hiljaa kun mietit kuinka jännäkollin karvainen takapää nousee ja laskee nartunselässä?

Vierailija
57/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona on ollut lunta ja se tarkoittaa että puu tulee kohta sisään. Siinä on hauska kiipeillä ja olla piilossa. Kiiltävät pallot vähän häiritsee menoa, tiputan niitä alas. Ja se nauha on aika sitkeätä, sitä pitää kunnolla jyrsiä. Joskus puu kaatuu, ulkona on sentään kestävempiä puita.

Taas minulle tuputetaan raakaa lihaa! Yritän kyllä jahdata sitä lihanpalaa pitkin lattiaa, mutta eihän se mihinkään liiku. Yök, mikseivät keitä seitiä??

Puuhun on kiva kiivetä, keskellä yötä varsinkin! Herättää koko porukka siihen puun kaatumiseen! Tykkäsin syödä sellasia pitkiä ohuita nauhoja, juuri sopivia pureskeltaviksi. Mutta taas ihminen siirsi ne sitten voivotellen liian ylös..:( Mitään ei voi kuulema laittaa kun revin kaikki, kukat ja koristeet!

Kerran ihmiset olivat poissa liian kauan, joten ajattelin tehdä jotain kivaa. Kirjahylly oli täynnä jänniä uusia tavaroita, ja pääsinhän minä sinne alahyllyltä. Pudotin yhden hyvin kevyen tavaran ja hyppäsin perässä alas,ja  kannoin sen vessaan. Sitten poistin  kynsilläni sellaisen kolosen kannen (sen teen usein,  jos siellä vaikka olisi vettä) yritin saada sen jännän tavaran sinne koloon, mutta jotenkin se ei vaan osunut. Kun ihmiset palasivat, heillä oli hauskaa. Olen kuullut jälkeenpäin, että he epäilivät minua saatananpalvojaksi, koska olin kuulema kuskannut jonkun enkelin vessaan ja yrittänyt hukuttaa sen!  Hiireni kanssa onnistuin paremmin, se on pieni ja sitä on kiva uittaa vedessä! No hei, se on LEIKKIhiiri :)

Vierailija
58/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvät ja vartalolleni sopivat ulkoilu valjaat. Loppukesästä olin pihalla ne ylläni ja orava tuli niin kiusallisen lähelle, tempaisin perään , valjaista irtosi kiinnitysosa.  Pääsin oravan perään, se mokoma kiipesi huvin oksaiseen ja tiheään pansaaseen, jäin juurelle odottamaaan.Sitten se mies asuinkumppani löysi minut ja kantoi kotiin. Sanoi liiman pettäneen valjaista. Saman tien ajoi ostamaan uudet hiukan erilaiset .Ommellut , ei liimatut. Ongelma on se etten pidä näistä uusista ollenkaan. Kaadun aina suorilta jaloiltani ja olen aivan tönkkö. Pliis tuokaa vanhat valjaat takaisin.

Vierailija
59/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis taas iso karvapallo tulossa. Kellään vinkkiä, mihin sen oksentaisi? Orjien sänky tai sohva on liian tavanomaista.

Meillä on sellainen valkoinen matto, jossa on pitkiä karvoja. Siinä on hyvä puljautella karvapallot pois, kun voi perään ruopia karvoja päälle. Kunpa teillekin tulisi karvamatto, zemppiä!

Vierailija
60/117 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla ulkona emännän kanssa ja karkasin metsään. No, sitten siellä metsässä leikin ja tulin kotiin. Emäntä ruokki minua ja vaikka tarjosin rotan hänelle, niin se vaan yökkäsi ja otti kaapista jotain "herkullisempaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi