Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako nuoret seksielämän nykyään jo 13-14v?

Vierailija
23.11.2017 |

Niin aikaisin.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v poikana menetin. Nuolin pillua, panin pilluun kielisuudellessa naisen päällä. 69 tuli myös kokeiltua.

Ei yhtään hullumpi eka kerta. Monet av mammojen kaulaparroista ei osaa vieläkään panna miten minä panin ekan kerran 15v.

Ekan ja viimeisen kerran. Serkkua vieläpä.

Vierailija
82/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että ääripäät ovat tässäkin suhteessa. Osa nuorista aloittaa nykyisin seksin "harrastamisen" hyvinkin nuorena ja osa vastaavasti hyvinkin iäkkäinä.  

Tämä. Meille pidettiin seksivalitusta jo kutosella, koska ilmeisesti joku (jotkut?) oli ehtinyt harrastamaan seksiä jo silloin.

Itse olen edelleen neitsyt nyt 27-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut aloittaa, jotkut ei. Aina löytyy joku joka harrasti seksiä ala-asteella ja joku joka on neitsyt koko ikänsä.

Vierailija
84/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään? Mä olen 1970-luvulla syntynyt, ja siinä iässä useimmat suositut/coolit tytöt aloitti jo silloin kun olin itse tuon ikäinen. Usein niillä oli joku vähän vanhempi vakipoikaystävä vaikka amiksesta tai lukiosta. Itse surin, kun kukaan ei minusta rumasta tytöstä kiinnostunut. Olisin halunnut oman poikaystävän minäkin.

Ja koskaan en ole ollut niin kiimainen kuin 13-14-vuotiaana, päähän ei oikeasti mitään muuta mahtunut kuin fantasiointi seksistä. Ei siis mitään hellistä pusuhetkistä haaveilua vaan ihan raa'asta seksistä. Ja vanhempien lähtiessä käymään jossain, kaikki jotenkuten sopivan muotoinen päätyi oman kivan hetkiini välineiksi :D 

Vierailija
85/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan lapsi vielä 14-vuotiaana ja kiltti perhepoika ja pärjäsin hienosti koulussa, mutta seksin himo oli ihan käsittämätön.

Sain sitten heti 20-vuotiaana. 

Siinä välissä meni jörjetön määrä energiaa haaveilemiseen ja tumputtamiseen.

Jälkikäteen mietin että ei välttämättä tehnyt hyvää. Jospa olis edes välillä päässyt panolle vaikka edes lukioiässä niin olis ollut rauhallisempi ja keskittynyt enemmän asiallisiin asioihin.

Vierailija
86/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni seksin aloitusikä on ennemminkin ollut nosussa kuin laskussa.

Vierailija
87/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vasta 13-14V ?

Vierailija
88/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sitä seisokkia halua jättää kuluttamatta, että näin.

Vierailija
89/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun suuriin ikäluokkiin enkä usko, että olisin ollut ainut, joka oli 13-14-vuotiaana vielä varsin lapsellinen, mitä seksiin tulee. Ei siitä tiedetty juuri mitään. Olin kai15-vuotias, kun näin maassa käytetyn kortsun, mutta en oikein käsittänyt, mihin sitä tarvitaan. Kotona ei tuollaisista asioista puhuttu lainkaan. Ei juuri koulussakaan, mitä nyt ihmisen lisääntymisestä biologiassa. Ope harrasti nopeaa sanelukirjoitusta ja punoitti kuin pioni, neiti-ihminen kun oli. Teemoina eivät olleet seksi ja ehkäisy.

Jälkeenpäin on huvittanut, kun kasvien lisääntyminen opiskeltiin erittäin tarkkaan, mutta ihmisen lisääntyminen ohitettiin nopeasti. Ja kuitenkin loppujen lopuksi on kyse oikeastaan ihan samoista asioista, vaikka termit ovat toiset, eikä kasvien lisääntymisestä väännetä riettaita vitsejä.

Vierailija
90/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ollut mitään ikää milloin kaikki aloittaisi. Keskiarvoa kyllä on tutkittu olevan nykyään 17-18v

Vierailija
91/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? Mä olen 1970-luvulla syntynyt, ja siinä iässä useimmat suositut/coolit tytöt aloitti jo silloin kun olin itse tuon ikäinen. Usein niillä oli joku vähän vanhempi vakipoikaystävä vaikka amiksesta tai lukiosta. Itse surin, kun kukaan ei minusta rumasta tytöstä kiinnostunut. Olisin halunnut oman poikaystävän minäkin.

Ja koskaan en ole ollut niin kiimainen kuin 13-14-vuotiaana, päähän ei oikeasti mitään muuta mahtunut kuin fantasiointi seksistä. Ei siis mitään hellistä pusuhetkistä haaveilua vaan ihan raa'asta seksistä. Ja vanhempien lähtiessä käymään jossain, kaikki jotenkuten sopivan muotoinen päätyi oman kivan hetkiini välineiksi :D 

Nykyään cooleimmilla tytöillä on tyttöystävät

Vierailija
92/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvoivat nuoret ei aloita noin nuorina, mutta aina varmasti löytyy heitä, jotka aloittavat jo noin aikaisin. Eivät ole saaneet kotona tarpeeksi rakkautta, huomiota, hyväksyntää ja huolenpitoa :( Jos asiat on hyvin, ei seksi vielä tuonikäisten elämään normaalisti kuulu. Mielessä pitäisi olla kaverit, koulu, harrastukset ym. 

hahahh siinäpä selittelet itsellesi. Ihan hyvinvoivia kavereita on menettänyt neitsyytensä tuon ikäsenä, joilla koti kunnossa, hyvät arvosanat ja "sivistyneitä" harrastuksia. 

Kuuluuko sinusta seksi oikeasti tuonikäiselle? Silloin on aivan muut kehitysvaiheet ja -tehtävät menossa, ei mikään aika yhdynnöille vielä. Jotain on pielessä, jos lapsi ei rauhassa halua kehittyä aikuiseksi vaan koittaa nopeuttaa sitä. Minusta tuon ikäinen on aivan liian nuori vielä se

Näkemystäsi puoltaa se, että lukioissa on enemmän neitsyitä kuin amiksissa. 

Minusta seksiä voi alkaa harrastaa sitten, kun olisi kykenevä huolehtimaan mahdollisesta jälkikasvusta. 

Vierailija
93/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menetin poikuuteni juuri täytettyäni 16 vuotta, nykyään miehiä ollut noin kolmekymmentä. Määrä voi kuulostaa suurelta, mutta toisaalta kun lukumäärän jakaa neljälle vuodelle, ei vuotta kohden tule kuin 7-8/miestä per vuosi, mikä ei mielestäni ole loppujen lopuksi mikään kovin suuri määrä aktiivista sinkkuelämää elävälle nuorelle.

t. m19

Kuinkas se on, onko koolla merkitystä? Ja joko on sulkijalihas alkanut löystyä?

Näiden repeytyneiden pyllyjen korjauksiin menee yhteiskunnan rahaa, mutta eipä siitä tai vaippa-tarpeesta puhuta, koska on homo-agendalle ikävämpiä asioita. Tony Halme sanoi tatuoinnissaan hyvin, EXIT ONLY oli alaselässä ja nuoli peppuvakoon. Ei ole

Vähänpä sinäkin tiedät vaitiolovelvollisuudesta, joten olet provo

Vierailija
94/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut alottaa, jotkut ei. Jotkut alottaa totaki nuorempina. 

Eiköhän jokapitäjästä kuitenkin vähintään se muutama nuori löydy jolla neitsyys menny enneku 8lk loppuu. 

Monesti sen vie oma isä, vaari tai veli, eikä kyse ole vapaaehtoisuudesta.

Paljon on paskaa hihhelipiireissä ja kylien umpiperillä.

Vierailija
95/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todelallaan. Itse luulin 14-vuotiaana olevani jokin aseksuaali. Ekaa kertaa näitä juttuja aloin miettiä lukio-ikäisenä ja nyt 20-vuotiaana olen ensimmäisessä parisuhteessa.

Vierailija
96/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan lapsi vielä 14-vuotiaana ja kiltti perhepoika ja pärjäsin hienosti koulussa, mutta seksin himo oli ihan käsittämätön.

Sain sitten heti 20-vuotiaana. 

Siinä välissä meni jörjetön määrä energiaa haaveilemiseen ja tumputtamiseen.

Jälkikäteen mietin että ei välttämättä tehnyt hyvää. Jospa olis edes välillä päässyt panolle vaikka edes lukioiässä niin olis ollut rauhallisempi ja keskittynyt enemmän asiallisiin asioihin.

T. Mies, joka ei ikinä oppinut hillitsemään impulsiivisuuttaan, vaikka muut oppii sen viimeistään  teininä.

Vierailija
97/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun suuriin ikäluokkiin enkä usko, että olisin ollut ainut, joka oli 13-14-vuotiaana vielä varsin lapsellinen, mitä seksiin tulee. Ei siitä tiedetty juuri mitään. Olin kai15-vuotias, kun näin maassa käytetyn kortsun, mutta en oikein käsittänyt, mihin sitä tarvitaan. Kotona ei tuollaisista asioista puhuttu lainkaan. Ei juuri koulussakaan, mitä nyt ihmisen lisääntymisestä biologiassa. Ope harrasti nopeaa sanelukirjoitusta ja punoitti kuin pioni, neiti-ihminen kun oli. Teemoina eivät olleet seksi ja ehkäisy.

Jälkeenpäin on huvittanut, kun kasvien lisääntyminen opiskeltiin erittäin tarkkaan, mutta ihmisen lisääntyminen ohitettiin nopeasti. Ja kuitenkin loppujen lopuksi on kyse oikeastaan ihan samoista asioista, vaikka termit ovat toiset, eikä kasvien lisääntymisestä väännetä riettaita vitsejä.

Et sinä sitä kasvien lisääntymistäkään kovin hyvin oppinut, jos näet sen mitenkään samana asiana kuin ihmisten. Jos se menisi samalla tavalla, siittiö kasvaisi kiinni emättimen seinämään ja kasvattaisi itselleen pikku peniksen, jolla siirtää dna:nsa munasoluun. Koska näin siitepölyhiukkainen emin luotilla tekee. 

t: Hortonomi

Vierailija
98/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut alottaa, jotkut ei. Jotkut alottaa totaki nuorempina. 

Eiköhän jokapitäjästä kuitenkin vähintään se muutama nuori löydy jolla neitsyys menny enneku 8lk loppuu. 

Miten niin nykyään?

Sattuuko ap tietämään että rippikoulusta 15-vuotiaana saatu "naimalupa" oli sitä ihan kirjaimellisesti.

Kyllä maailman sivu ikäluokan ensimmäiset tytötkin ovat harrastaneet seksiä ihan omasta halustaan ennen kuin karvatkaan ovat alkaneet kasvaa. 

Omassa lapsuudessa 1970-luvulla 5. luokalla nousi kova haloo kun yksi pari oli harrastanut seksiä ja tämä oli sitten tullut toisen vanhempien tietoon jotka tekivät asiasta numeron. Pojan kuvauksen perusteella se ei tajunnut alkuunkaan mitä teki mutta tyttö oli kyllä kiskonut sen päälleen ja ohjannut kädellä pippelin sisään.

Vierailija
99/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että ääripäät ovat tässäkin suhteessa. Osa nuorista aloittaa nykyisin seksin "harrastamisen" hyvinkin nuorena ja osa vastaavasti hyvinkin iäkkäinä.  

Tämä. Meille pidettiin seksivalitusta jo kutosella, koska ilmeisesti joku (jotkut?) oli ehtinyt harrastamaan seksiä jo silloin.

Itse olen edelleen neitsyt nyt 27-vuotiaana.

Valistusta eli tietoa pitää tarjota jo kauan ennenkuin seksi tulee ajankohtaiseksi. Miten muuten lapsi pystyy edes kertomaan hyväksikäytöstä?

Tietämättömiä lapsia ja teinejä on helppo aikuisen groomata ja hyväksikäyttää. Ja juuri siksi uskonnollispiireissä kovasti karsastetaan seksuaaliasioista kertomista. 

Ei saisi haitata setien ikiaikaista harrastusta.

Vierailija
100/141 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että nykyään se seksielämä aloitetaan noita entisiä hyviä aikoja myöhemmin. 

Siitähän saa syytteen jos esim 3 vuotta vanhempi painaa menemään 14 vuotiasta.

- vaimo, joka alkoi 14 vuotiaan olemaan kolme vuotta vanhemman kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä