Aloittaako nuoret seksielämän nykyään jo 13-14v?
Kommentit (141)
Jotkut alottaa, jotkut ei. Jotkut alottaa totaki nuorempina.
Eiköhän jokapitäjästä kuitenkin vähintään se muutama nuori löydy jolla neitsyys menny enneku 8lk loppuu.
Pääosa av-palsta amkin käyneistä hoitsuista avasi reitensä 13-vuotiaana!
Swiddu mitä horatsuja tääl on kehumassa milloin he aloitti...
Hyvinvoivat nuoret ei aloita noin nuorina, mutta aina varmasti löytyy heitä, jotka aloittavat jo noin aikaisin. Eivät ole saaneet kotona tarpeeksi rakkautta, huomiota, hyväksyntää ja huolenpitoa :( Jos asiat on hyvin, ei seksi vielä tuonikäisten elämään normaalisti kuulu. Mielessä pitäisi olla kaverit, koulu, harrastukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvoivat nuoret ei aloita noin nuorina, mutta aina varmasti löytyy heitä, jotka aloittavat jo noin aikaisin. Eivät ole saaneet kotona tarpeeksi rakkautta, huomiota, hyväksyntää ja huolenpitoa :( Jos asiat on hyvin, ei seksi vielä tuonikäisten elämään normaalisti kuulu. Mielessä pitäisi olla kaverit, koulu, harrastukset ym.
hahahh siinäpä selittelet itsellesi. Ihan hyvinvoivia kavereita on menettänyt neitsyytensä tuon ikäsenä, joilla koti kunnossa, hyvät arvosanat ja "sivistyneitä" harrastuksia.
Mä luulen, että ääripäät ovat tässäkin suhteessa. Osa nuorista aloittaa nykyisin seksin "harrastamisen" hyvinkin nuorena ja osa vastaavasti hyvinkin iäkkäinä.
Aloitin itse muutamaa kuukautta ennen kuin täytin 15. Sen aikaisen poikaystävän kanssa olin monta vuotta. Sen jälkeen olenkin ollut vain nykyisen avomieheni kanssa.
En koe olleeni horatsu, huonovointinen tai huonosta perheestä. Lähinnä olin nuori ja rakastunut :)
Mä sain p*llua ekan kerran 13 vuotiaana ja tämä oli vuonna 1976.
17 vuotiaana mulla oli kunnon fuckbuddy 14 vuotiaasta naminamista... muistelen vieläkin kaiholla tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hahahh siinäpä selittelet itsellesi. Ihan hyvinvoivia kavereita on menettänyt neitsyytensä tuon ikäsenä, joilla koti kunnossa, hyvät arvosanat ja "sivistyneitä" harrastuksia.
Kuuluuko sinusta seksi oikeasti tuonikäiselle? Silloin on aivan muut kehitysvaiheet ja -tehtävät menossa, ei mikään aika yhdynnöille vielä. Jotain on pielessä, jos lapsi ei rauhassa halua kehittyä aikuiseksi vaan koittaa nopeuttaa sitä. Minusta tuon ikäinen on aivan liian nuori vielä seurustelemaankaan. Usein aikaisimmin seurustelun aloittavat he, keillä ei kotona ole kaikki kunnossa, ja koittavat paeta huonoja asioita vaikkapa seurustelusuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on harrastus.
Kyllä itsekin olisin mielelläni pannut jo niinkin nuorena jos olisi tullut tilaisuus.
t. poikuus lähti 23-vuotiaana
15v poikana menetin. Nuolin pillua, panin pilluun kielisuudellessa naisen päällä. 69 tuli myös kokeiltua.
Ei yhtään hullumpi eka kerta. Monet av mammojen kaulaparroista ei osaa vieläkään panna miten minä panin ekan kerran 15v.
Jos ketään ei painosteta ja ehkäisystä huolehditaan, niin mitä väliä? Seksi on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain p*llua ekan kerran 13 vuotiaana ja tämä oli vuonna 1976.
17 vuotiaana mulla oli kunnon fuckbuddy 14 vuotiaasta naminamista... muistelen vieläkin kaiholla tuota.
Milloin sait ekan kerran anaalia/persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sinusta seksi oikeasti tuonikäiselle? Silloin on aivan muut kehitysvaiheet ja -tehtävät menossa, ei mikään aika yhdynnöille vielä. Jotain on pielessä, jos lapsi ei rauhassa halua kehittyä aikuiseksi vaan koittaa nopeuttaa sitä. Minusta tuon ikäinen on aivan liian nuori vielä seurustelemaankaan. Usein aikaisimmin seurustelun aloittavat he, keillä ei kotona ole kaikki kunnossa, ja koittavat paeta huonoja asioita vaikkapa seurustelusuhteeseen.
Miksi halut heräävät tuon ikäisenä jos niiden toteuttaminen olisi väärin?
No todellakaan ei aloita suurin osa seksielämää 13-14v. Joka luokalta löytyy pari jotka aloittaa hommat aikaisin ja kehuu sillä ja muut esittää olevansa yhtä kokeneita.
No mä sormetin ja kurkutin itteeni jo 8-vuotiaana et silleen...
Kroppa ja mieli kehittyy vielä 13-14v. ja vaikka halut herää niin ei se tarkoita että kaikken kanssa pitää naida. Jos nyt vaan ihan itse rauhassa tutustuisi itseensä, muuttuvaan kehoon ja omaan nautintoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi halut heräävät tuon ikäisenä jos niiden toteuttaminen olisi väärin?
Myös 7-vuotias voi olla kiinnostunut seksistä ja tyydyttää itseään, onko hän valmis seksiin?
En tiedä nykyään, mutta reilu 10 vuotta sitten olin 14 kun aloitin silloisen pidempiaikaisen poikaystävän kanssa. Vuosia oltiin yhdessä...