Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä pissaa istualtaan

Vierailija
23.11.2017 |

Yllätin hänet pissalta kun oli jättänyt oven lukitsematta. Katseemme kohtasivat sekunnin murto-osan ajan. Nyt olemme molemmat kiusallisesti vältelleet asian esille ottamista. Onko tällainen asia sellainen joka itsestään unohtuu vai pitäisikö meidän käsitellä se jotenkin?😥

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käski kusta istualteen pöntöllä.. Noh lopulta käski kusta seisaaltaan kun alko olla pöntön vastakkaisessa seinässä hometta jatkuvan kusen takia. 

Mut tosiaa. Miten luulette että mies kusee istueltaan? Meillä kuitenkin se kulli on eteenpäin ja naisilla vittu alaspäin. Vai tarkotatteko että jakkara pöntön eteen ja sit siitä jakkaralta? Eikö ois helpompi kusta seisaaltaan? 

Vai meinaatteko että pitäis kikkeli vääntää siitä jalkojen välistä kivesten läpitte suoraan alaspäin niin että kyrvän kärki hinkkaa kusista/paskasta pöntön sisäreunaa vasten keräämässä ulostetta nahan alle? 

Vierailija
62/120 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että miehetkin oppineet istumaan. Ällöttää käyttää vessoja sellaisissa kyläpaikoissa, joissa perheen miehet kusee seisaalteen. Sitä paitsi rakkokin tyhjenee istualteen paremmin.

Ei se nyt ihan noin ole. Kyllä minä kusen seisaaltaan ja sitten istun paskalle. Ei vain rakko tyhjene jos istun. Ja istuessa pitää kädellä painaa letkua alas, meinaan muuten osuu wc-altaan reunaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis 🤣

Vierailija
64/120 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette yhtään vanhempaa ketjua löytäneet?

Vierailija
65/120 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain ja ainoastaan kiinnostunut istualtaan pissaavista miehistä. On kynnyskysymys varsinkin jos vessa on yhteisessä käytössä.

Nimittäin olin pitkässä suhteessa istualtaan pissaavan miehen kanssa, joka käytti joka kerta bideetä aina joka kerta vessassa käydessä, ja kuivaus paperilla.

Olikin muunmaalainen, kulttuurista jossa puhtaus on hyvin arvostettu asia ei vain naisten mutta myös miesten kohdalla.

Oliskohan pitänyt yrittää jatkaa kanssaan. Suomalainen mies tuskin pissaa istualtaan ja vesipesee joka kerta.

Vierailija
66/120 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kusis seisaaltee. Rennompaa ku tähtäillä ja seistä.

Vierailija
67/120 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siistikin mies roiski vahingossa reunoille? Vaikka tähtää, niin menee väkisin ohi ja varsinkin vanhemmiten eikö vain?

Suhteen ehdot: miehellä oma vessa tai pissaaminen istualtaan. Ja vesipesu.

Muuten ei jatkoon. 

Vierailija
68/120 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten minulla on tapana kuseksia seisaaltani, mutta joskus herättyäni on niin kova paskahätä, että on pakko tehdä kummmatkin tarpeet istualteen. Eli tilanteen mukaan kannattaa toimia.

Vierailija
69/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten minulla on tapana kuseksia seisaaltani, mutta joskus herättyäni on niin kova paskahätä, että on pakko tehdä kummmatkin tarpeet istualteen. Eli tilanteen mukaan kannattaa toimia.

Sama

Vierailija
70/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka jättää keltaisia roiskeita pytyn juurelle saisi ne myös huolella kontaten siivota.

Ällöttää tuo siivousvaihe!!

Vierailija
71/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lähes koko ikäni niin matala verenpaine, että aamupissat on parasta tehdä istuen tai muuten taju palaa verisessä ja kusisessa vessassa. Hankalaahan aamupissaaminen istuen on aamustondiksen kanssa, toisaalta ei tule kusitippoja siivottavaksi.

Vierailija
72/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti hyvä eturauhaselle ja rakolle. Eikä kuse myöskään reunoille.

Vierailija
73/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siistikin mies roiski vahingossa reunoille? Vaikka tähtää, niin menee väkisin ohi ja varsinkin vanhemmiten eikö vain?

Suhteen ehdot: miehellä oma vessa tai pissaaminen istualtaan. Ja vesipesu.

Muuten ei jatkoon. 

Voihan tuo roiskeitten suhteen olla noin.

Muutoin on muuten semmoiset "ei jatkoon" pisteyttäjät mulle red flag nykyään. Käytännössä semmoiset naiset etsii aina syytä lopettaa suhde. Selvää on miten vastoinkäymisten tullessa semmoisen naisen kanssa käy. Itse he kyllä haluavat jatkoa vaikka itsellensä tulisi jotain hankaluutta vaikka kroppansa suhteen.

Vierailija
74/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Metsässä tai metsällä ollessa ei oikein tule mieleen, että pissaisi istuallaan tai että kantaisi bidettä mukana. Kotiluolassa edellytykset ovat toiset.

Vierailija
75/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pää koskettaa pöntön vettä tai on pöntön ulkopuolella, jos mies pissaa istualteen.

Vierailija
76/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakko tyhjenee seisaallaan paremmin. Eri asia tietysti, jos on jotain vaivoja. Kyseenalaistan kokemuksen perusteella tutkimuksen. On voinut tulla vain ujopissa seisten, jos tutkija seuraa vierestä. Istuen välttänee ujostelun.

Vierailija
77/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksen pää koskettaa pöntön vettä tai on pöntön ulkopuolella, jos mies pissaa istualteen.

Niinhän siinä käy kun on aamustondis tai lasten/naisten pytty. Omaan kotiinsa mies tietty hankkii riittävän ison pytyn, kunnon korkea pytty auttaa kummasti. Naiselle siihen viereen tavallinen pytty, ja lapsille pikkupytty. Vähintään kolmereikäinen siis talouden joka vessaan. Näinhän isommissa maatalouksissa ennen huussissa oli useampireikäinen (tuota kolmireikäistä olen nähnyt useammin, kerran nelireikäisen), ja 2 metriä pudotustilaa, ettei pakkasella heti ota jäätynyt kakkakasa pyllyyn.

Vierailija
78/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Ei. Pissaa. Istualtaan.

Epäilyttävät ja naismaiset soijapojat näin voivat tehdä, mies ei koskaan paitsi vääntäessään paskaa.

Vierailija
79/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rakko tyhjenee seisaallaan paremmin. Eri asia tietysti, jos on jotain vaivoja. Kyseenalaistan kokemuksen perusteella tutkimuksen. On voinut tulla vain ujopissa seisten, jos tutkija seuraa vierestä. Istuen välttänee ujostelun.

Kyseenalaistan tuonkin, sillä varauksella että onko istumapissimiskokemusta miesten pytyllä. Naisten pytyllä on tietty ahdasta eikä siinä pääse rentoutumaan kunnolla, eikä vehkeet mahdu.

Vierailija
80/120 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika. Jätä. Se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi