Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin ansionsa mukaan...
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…
Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Moi Jaajo, halusit tai ei, kyllä sunkin pikkuprinsessat ovat tulevaisuudessa todennäköisesti jonkun äijän takia märkinä :D Mietipä sitä! Tyttölasten isä ja päästää tuollaista skeidaa suustaan, on ilmeisesti jäänyt jutut teinin tasolle ja pissi noussut päähän urakalla.
Jos hyvin käy he pääsevät vielä joskus pillut märkänä haastattelemaan jotain merkittävää mediavaikuttajaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomipop onkin optimoitu kaikkein tyhmimmälle kansanosalle. Kertoohan sen jo tahdittomien möläyttelijöidenkin käyttämä slogan "jonkun on sanottava mitä muut ajattelevat".
Se naisjuontaja taas on häpeäksi paitsi itselleen, myös koko sukupuolelleen. Hänellähän ei siis ole muuta tekemistä kuin kiljua ja kikatella kun sedät kertoo härskejä juttuja.
Just joo. Jos itsellesi tulee parempi mieli ajatellessa että olet älykkäämpi jo sillä perusteella ettet kuuntele ko. Ohjelmaa niin anna toki mennä.
T. Suomipopin aamulypsyä päivittäin kuunteleva akateeminen tohtori
Jippii. Korkeasti ja akateemisesti koulutetun anestesialääkärin paluu! Asutko vielä siellä kalliilla ja arvostetulla alueella Espoossa?
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua tässä keississä ihmetyttää että joku käyttää YleX-kanavaa esimerkkinä laadukkaasta radio-ohjelmasta. :D Aamulypsy on rehellisesti juuri sitä mitä se on, hömppää ja ”huonoa” huumoria. YleX taas on täyttä paskaa vasemistoagendoineen ja muka älykkäine juttuineen. Puolipäivän show’n ideana on muka keskustelu uutisista, mutta ne juontajat on niin tyhmiä ettei ohjelmaa pysty kuuntelemaan ilman että aivot sulaa. YleX oli ennen kuunneltava, nykyään mieluummin autossa nauran aamulypsylle kuin pää punaisena kuuntelen mukaälykköjen paatosta.
Näitkö yleX:n Venlan tositeeveehömpässä iholla? itki siinä jotain varattua miestä, jolle oli antanut pillua.
Ei helvetti, ihan semisti herätti myötähäpeää, enemmän kuin semisti. Muistan kun tuo kyseinen ämmä alkoi juontaa ylex:ää, siinä meni yleX pilalle.
Instassa yksi hänen number one unelmistaan on päästä näyttelemään Salatuissa elämissä, joka on kuuleman mukaan hänen lempi sarjansa.
LOL, get real..
Älä nyt Jaajoa morkkaa, sillähän on sentään lääkäri-vaimo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomipop onkin optimoitu kaikkein tyhmimmälle kansanosalle. Kertoohan sen jo tahdittomien möläyttelijöidenkin käyttämä slogan "jonkun on sanottava mitä muut ajattelevat".
Se naisjuontaja taas on häpeäksi paitsi itselleen, myös koko sukupuolelleen. Hänellähän ei siis ole muuta tekemistä kuin kiljua ja kikatella kun sedät kertoo härskejä juttuja.
Just joo. Jos itsellesi tulee parempi mieli ajatellessa että olet älykkäämpi jo sillä perusteella ettet kuuntele ko. Ohjelmaa niin anna toki mennä.
Äly ja koulujenkäynti eivät aina päädy samaan pakettiin.
Mikähän mahtaa olla tuon jotenkin huonosta itsetunnosta tai epämääräisestä syyllisyydestä johtuvan oletuksen takana että jonkun radio-ohjelman vältteleminen johtaa kuvitelmaan korkeammasta älykkyydestä suhteessa valtaväestöön. Itse jätän SuomiPopin väliin siitä syystä ettei sillä musiikilla eikä muulla sisällöllä ole mitään kosketuspintaa siihen mitä radiosta haen.
Mutta tohtorien keskimääräinen äo on tiettävästi n. 125, eli kyllä tohtori on erittäin suurella todennäköisyydellä selvästi keskimääräistä älykkäämpi. Tohtorintutkintoa ei mikään täysi palikka pysty yksinkertaisesti suorittamaan.
Paitsi vauvapalstan ihmeellisessä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin paskaa radiokanavaa edes kuuntelee, ainoat laatukanavat on Ylellä.
Ainakin meidän työpaikalla matalakoulutetut ja hieman junttimaiset ihmiset. Siis sellaiset joilla ei ole työn lisäksi muuta sisältöä elämällään kuin juominen ja joidenka mielestä esim. piereminen on hyvää huumoria.
Kirjoitin kommentin johon vastasit, ja minä olen matalakoulutettu, työkyvytön, syrjäytynyt jne, mutta kuuntelen vain Ylen kanavia, koska sieltä tulee laatua, toisin kuin noilta kaupallisilta hörhökanavilta. On minullakin oikeus laatuun, vaikken ole yliopistoa käynyt, en ole moukka.
Juntti voin olla, mutta en moukka. Ainakaan omasta mielestäni, ja kyllähän tämä mun radiomakukin sen jo yksintein todistaa, että idiootti en ole. ;)Aika monella menee sekaisin koulutettu ja sivistynyt. Sinä kuulostat sivistyneeltä jo ihan radiovalinnan perusteella. Esimerkiksi Ylen kanavilta tulee oikeasti toimitettua sisältöä ja olenpa kuullut huhun että siellä toimittajien ammattitaitoa saatetaan arvostaa niinkin paljon että saavat itse valita musiikkinsa.
Nuo Nelosen hömppäkanavat ovat aivotonta kuraa sisällöltään, alapääjuttuja, somekohuja, "tähtien" kuulumisia. Onneksi on vaihtoehtoja.
Kiitos. :)
Juu, olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi näillä on kuitenkin puolisen miljoonaa kuulijaa, ei mammoilla taida huumorintaju riittää. Sitäpaitsi se idan tekemä haastis oli ihan kuraa. Sietääkin heittää vitsiä.
Kertoo kyllä jotain suomalaisista.
Persuja äänesti viime vaaleissa noin 600,000 suomalaista. Mitä ne loput 100,000 kuuntelee?
Käsittämätöntä shaibaa koko Aamulypsy ja Nelosen Radiot. Radio Helsinki ja Yle riittävät.
Nykypersuja ei oikeastaan äänestänyt puoltakaan tuosta.
Jaajon selittelyistä jäi ihmetyttämään että minkä hiton takia leffan alussa pitäisi olla alkuteksteissä kerrottu ohjaajan ja näyttelijöiden nimet.
Voi tietty olla että jaajoa ei kiinnosta jos itse ei ole mukana leffassa.
Radio Rock kuuluu käsittääkseni samaan konserniin, ja on radiokanavista paras. Hyviä juttuja, älykästä huumoria.
Täytyy olla joku lähetys aamukahden ja aamukuuden välillä jossa on tuollaista. Muina aikoina sieltä tulee aika tyhjäpäistä lässytystä jossa koitetaan leikkiä että "asenne on rock" joka siis tarkoittaa että isot pojat käyttäytyvät tarkoituksellisen huonosti ja soittolistalla on samat pari bändiä vuodesta toiseen.
Et oo tainnut kuunnella radio rockia vähään aikaan?
Ja joka kanavalla on ne soittolistat joissa samat biisit toistuu, mut rockilla ei sentään soiteta samaa biisiä viidesti yhdessä neljän tunnin lähetyksessä niinkuin suomipopilla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…
Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.
Muistan kun kyseinen hemmo veti aikoinaan sellasta tv-ohjelmaa, kuin Räsypokka ja ajattelin jo tuolloin et miten voi niin nuori jätkä olla jo niin limainen kuin siinä ohjelmassa aina oli. Kehitystä aikuisempaan ja korrektimpaan suuntaan olisi suonut jo tässä ajassa tapahtuvan. Eipä ole edelleenkään syytä seurata tuon hemmon juontoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Annille ei anneta mitään kunnon roolia kuin pelkkä "kiintiönaisena" oleminen joka ei kelpaa muuhun kuin aivottomaksi kikattajaksi? En ole mikään feministi mutta vähän tulee paha mieli kun ihminen jolla varmasti olisi oikeaakin sanottavaa on alennettu pelkäksi kiljukaulaksi.
Ei, vaan on parempi että pitää suunsa kiinni. Haukkui, tai ainakin puhui negatiiviseen sävyyn, taannoin niistä tyypeistä jotka oli siinä kielletty rakkaus/erilainen rakkaus tjsp ohjelmassa.
Oikeesti, ensin tosi empaattisen oloisena kuuntelee tv:ssä niiden kertomuksia ja sit radiossa arvostelee niitä ihmisiä.
Ja mä luulin että Periksen kehuminen itseään siinä Erikoisliikemiehissä on noloo, mut nuo Annin jutut vie voiton.
Ja en kehuis kyllä Jenni Alexandrovaakaan kovin älykkäistä jutuista, snobbailua ja itsensä kehumista, rahalla leuhkimista (mulle on ok maksaa illallisesta 600€, hyvä ruoka on sen arvoista, monet ei vaan tajua yms) Sami Kurosen äänestä kuulee välillä todellakin myötähäpeän kun on sen juontajapari.
Jostain syystä ei kiinnosta koko kanava yhtään.Minusta Anni ei koskaan haukkunut niitä ihmisiä, ne sovinistit toki pilkkasivat jälleen niitä pariskuntia. Alexandrova on nykyään radio aallon iltapäivässä ja parempi yksin kuin kurosen kanssa. Aamulypsyn asetelma on se että Jaajo on kukko tunkiolla, Juha peesaa ja myötäilee kiltisti Jaajoa ja Anni on laitettu alas. Joku sais laittaa tälle kukkoilevalle snobille vähän "kampoihin" mutta Juhalla ei vissiin riitä energia tai uskallus siihen...
No eipä oo nyt tarvinnut kuunnella tuota Suomipoppia kun voi itse valita kanavan mitä kuuntelee, mut kyllä viime talvena myös Anni puhui negatiiviseen sävyyn niistä "kielletty rakkaus" tyypeistä. Jäi mieleen kun luulis ettei itse juontamaansa ohjelmaa ja siinä esiintyviä ihmisiä arvostele.
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua tässä keississä ihmetyttää että joku käyttää YleX-kanavaa esimerkkinä laadukkaasta radio-ohjelmasta. :D Aamulypsy on rehellisesti juuri sitä mitä se on, hömppää ja ”huonoa” huumoria. YleX taas on täyttä paskaa vasemistoagendoineen ja muka älykkäine juttuineen. Puolipäivän show’n ideana on muka keskustelu uutisista, mutta ne juontajat on niin tyhmiä ettei ohjelmaa pysty kuuntelemaan ilman että aivot sulaa. YleX oli ennen kuunneltava, nykyään mieluummin autossa nauran aamulypsylle kuin pää punaisena kuuntelen mukaälykköjen paatosta.
Kai älyät senverran, että Ylellä on monta muutakin radiokanavaa, kuin YleX.
Mä kehuin ainakin itse Ylen kanavia, ja kuuntelen itse Radio Suomea ja Yle Puhetta, en YleX:ää.
Sinä kyllä kuulostat huuri niin tontulta, joka kuuntelee jotain suomi poppia tai novaa, onneksi on vara valita, eikä minun(kaan) tarvitse niin idiootteja kanavia kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly ja koulujenkäynti eivät aina päädy samaan pakettiin.
Mikähän mahtaa olla tuon jotenkin huonosta itsetunnosta tai epämääräisestä syyllisyydestä johtuvan oletuksen takana että jonkun radio-ohjelman vältteleminen johtaa kuvitelmaan korkeammasta älykkyydestä suhteessa valtaväestöön. Itse jätän SuomiPopin väliin siitä syystä ettei sillä musiikilla eikä muulla sisällöllä ole mitään kosketuspintaa siihen mitä radiosta haen.
Mutta tohtorien keskimääräinen äo on tiettävästi n. 125, eli kyllä tohtori on erittäin suurella todennäköisyydellä selvästi keskimääräistä älykkäämpi. Tohtorintutkintoa ei mikään täysi palikka pysty yksinkertaisesti suorittamaan.
Jaa, minun älykkyysosamääräni on noin 140, eipä tuo ole ihmekkään, kun koulussa ei kiinnostanut mikään turhanpäiväinen, eikä kiinnosta nykyäänkään. Kaikista harmillisinta on kuitenkin se, että suurin osa kanssaihmisistä vaikuttaa vaan vähän tyhmille, mutta se nyt vaan on kestettävä.
Pitkäjänteisyyttä mulla ei ole edes insinöörin tutkintoon, koska siinäkin pitäisi päntätä jotain turhanpäiväistä skeidaa, mitä ei työelämässä edes tarvitse. Olen aina vaan keskittynyt elämässäni niihin asioihin, jotka koen mielenkiintoisina. Joihinkin turhanpäiväisiin asioihin en taas pysty keskittymään yhtään. Joka päivä saa vaan ihmetellä ihmisten itsekeskeisyyttä, ahneutta, pahuutta ja typeryyttä.
Valitettavasti se menee vieläkin niin, että raha ratkaisee, eikä tiede.
Vierailija kirjoitti:
Toisen radio-ohjelman juontaja Laura Ollila sanoo:
"Näin YleX:n juontajan FB-päivityksen Seiskan sivuilta, jossa hän kertoi olevansa suhteellisen ihmeissään erään Suomen suosituimman radiojuontajan tyylistä dissata häntä heidän aamuohjelmassa. Ajattelin, että en ota asiaan mitään kantaa omalta osaltani, mutta mielipiteeni muuttui, kuin näin tämän. Vaikka tämän suositun radiojuontajan sanomiset eivät minua kiinnosta, tai ylipäätään mitä muut ihmiset ovat minusta tai meidän ohjelmasta mieltä, kerrompa kuitenkin oman ihmetyksen aiheeseen myös. Sain snäpissä viime viikolla useita viestejä, kuinka tämä suosittu radiojuontaja haukkuu meidän Lettukestejä heidän aamuohjelmassaan tyylillä ”Lettukestejä ei kuuntele kukaan ja kuinka se on ihan täyttä höpöhöpöpaskaa”. Ensinnäkin jos lähdetään vaikka siitä, että olin tässä kyseisessä aamuohjelmassa hommissa vuoden 2015 tittelillä Puhelintyttö-Laura. En ole tehnyt kyseiselle ihmiselle koskaan mitään pahaa, päin vastoin. Halusin radiotoimittaja opintojen jälkeen päästä ohjelmaan töihin, ja tein siellä töitä ilmaiseksi lähes vuoden tienaamatta pennin jeniä. En saanut lähtiessä mitään kiitosta, mutta ilmeisesti se kiitos ilmaisesta työstä tuli 2 vuotta lähdön jälkeen, haukkumalla myös meitä aamuohjelmassaan. Minua, entistä työkaveriaan. En pysty ymmärtämään miksi ihminen, joka on alalla Suomen suosituin näkee tarpeelliseksi haukkua muita juontajia / toimittajia. Olemme Tiian kanssa täysin nevahöödeinä luoneet Neloselle ohjelmakonseptin, jota on kuunneltu yli 400 000 kertaa ja se on yksi Suplan suosituimmista ohjelmista. Miten säälittävää, että saman talon juontaja, tuossa asemassa kehtaa haukkua alalle tulevia ihmisiä. Luulisi tuossa asemassa olevan sen verran itsevarmuutta, että "ei tarvi pienempiä kiusata". Ymmärtäisin, että joku Helsingin Sanomien politiikan toimittaja olisi sitä mieltä, että meidän ohjelma on ”höpöhöpöpaskaa”, mutta onko tosissaan kyseisellä juontajalla varaa haukkua, kun omatkin jutut ovat aivan yhtä ala-arvoisia alapääjuttuja kuin meillä? Mikä on ylipäätään tarve haukkua / kommentoida negatiiviseen sävyyn saman talon työntekijöitä Suomen kuunnelluimmassa ohjelmassa, tai saman alan kollegoita ylipäätään?"
Jos välttämättä haluavat alapääjuttuja jauhaa, niin jauhakoot, mut tuo on jo typerää haukkua muita toimittajia/juontajia.
En vaan tajua kuka tuota jaksaa kuunnella.
Käyttääkö tuo körttiläispelle huulipunaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi näillä on kuitenkin puolisen miljoonaa kuulijaa, ei mammoilla taida huumorintaju riittää. Sitäpaitsi se idan tekemä haastis oli ihan kuraa. Sietääkin heittää vitsiä.
Persuja äänesti viime vaaleissa noin 600,000 suomalaista. Mitä ne loput 100,000 kuuntelee?
Käsittämätöntä shaibaa koko Aamulypsy ja Nelosen Radiot. Radio Helsinki ja Yle riittävät.
Jaajon selittelyistä jäi ihmetyttämään että minkä hiton takia leffan alussa pitäisi olla alkuteksteissä kerrottu ohjaajan ja näyttelijöiden nimet.
Radio Rock kuuluu käsittääkseni samaan konserniin, ja on radiokanavista paras. Hyviä juttuja, älykästä huumoria.
Täytyy olla joku lähetys aamukahden ja aamukuuden välillä jossa on tuollaista. Muina aikoina sieltä tulee aika tyhjäpäistä lässytystä jossa koitetaan leikkiä että "asenne on rock" joka siis tarkoittaa että isot pojat käyttäytyvät tarkoituksellisen huonosti ja soittolistalla on samat pari bändiä vuodesta toiseen.
Ja joka kanavalla on ne soittolistat joissa samat biisit toistuu, mut rockilla ei sentään soiteta samaa biisiä viidesti yhdessä neljän tunnin lähetyksessä niinkuin suomipopilla.
Ehheh, luulen kuule että jeesus tulee pikemmin takaisin kuin radio rockin ohjelmisto muuttuu älylliseksi. Musiikin takia sitä joskus kuuntelin mutta viikossa sielläkin tuli kuunneltua koko setti läpi ja loppu oli saman toistoa, jopa vuodesta toiseen vaihtuvuus bändeissä ja kappaleissa on yllättävän pientä.
Ja tähän väliin volbeattia, perään metallicaa, sitten iron maidenia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näin YleX:n juontajan FB-päivityksen Seiskan sivuilta, jossa hän kertoi olevansa suhteellisen ihmeissään erään Suomen suosituimman radiojuontajan tyylistä dissata häntä heidän aamuohjelmassa. Ajattelin, että en ota asiaan mitään kantaa omalta osaltani, mutta mielipiteeni muuttui, kuin näin tämän. Vaikka tämän suositun radiojuontajan sanomiset eivät minua kiinnosta, tai ylipäätään mitä muut ihmiset ovat minusta tai meidän ohjelmasta mieltä, kerrompa kuitenkin oman ihmetyksen aiheeseen myös. Sain snäpissä viime viikolla useita viestejä, kuinka tämä suosittu radiojuontaja haukkuu meidän Lettukestejä heidän aamuohjelmassaan tyylillä ”Lettukestejä ei kuuntele kukaan ja kuinka se on ihan täyttä höpöhöpöpaskaa”. Ensinnäkin jos lähdetään vaikka siitä, että olin tässä kyseisessä aamuohjelmassa hommissa vuoden 2015 tittelillä Puhelintyttö-Laura. En ole tehnyt kyseiselle ihmiselle koskaan mitään pahaa, päin vastoin. Halusin radiotoimittaja opintojen jälkeen päästä ohjelmaan töihin, ja tein siellä töitä ilmaiseksi lähes vuoden tienaamatta pennin jeniä. En saanut lähtiessä mitään kiitosta, mutta ilmeisesti se kiitos ilmaisesta työstä tuli 2 vuotta lähdön jälkeen, haukkumalla myös meitä aamuohjelmassaan. Minua, entistä työkaveriaan. En pysty ymmärtämään miksi ihminen, joka on alalla Suomen suosituin näkee tarpeelliseksi haukkua muita juontajia / toimittajia. Olemme Tiian kanssa täysin nevahöödeinä luoneet Neloselle ohjelmakonseptin, jota on kuunneltu yli 400 000 kertaa ja se on yksi Suplan suosituimmista ohjelmista. Miten säälittävää, että saman talon juontaja, tuossa asemassa kehtaa haukkua alalle tulevia ihmisiä. Luulisi tuossa asemassa olevan sen verran itsevarmuutta, että "ei tarvi pienempiä kiusata". Ymmärtäisin, että joku Helsingin Sanomien politiikan toimittaja olisi sitä mieltä, että meidän ohjelma on ”höpöhöpöpaskaa”, mutta onko tosissaan kyseisellä juontajalla varaa haukkua, kun omatkin jutut ovat aivan yhtä ala-arvoisia alapääjuttuja kuin meillä? Mikä on ylipäätään tarve haukkua / kommentoida negatiiviseen sävyyn saman talon työntekijöitä Suomen kuunnelluimmassa ohjelmassa, tai saman alan kollegoita ylipäätään?"
Jos välttämättä haluavat alapääjuttuja jauhaa, niin jauhakoot, mut tuo on jo typerää haukkua muita toimittajia/juontajia.
En vaan tajua kuka tuota jaksaa kuunnella.
"Halusin radiotoimittaja opintojeni jälkeen päästä ohjelmaan töihin ja tein siellä töitä ilmaiseksi lähes vuoden tienaamatta pennin jeniä"
"Olemme Tiian kanssa täysin nevöhöödeinä luoneet neloselle ohjelmakonseptin, jota on kuunneltu yli 400 000 kertaa ja se on yksi suplan suosituimmista ohjelmista"
Ilmaiseksiko kehittivät tuon konseptinkin, millainen idiootti ja masokisti pitää olla, että suostuu hyväksikäyttöön, tekemään töitä vuodeksi ilman palkkaa?
Lisäksi, kylläpä oli katkeraa nillitystä omasta tyhmyydestä johtuvista kärsimyksistä. Eihän edes lammas ole noin nöyrä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Ei mene jakeluun miten tää mimmi on jatkuvasti telkkarissakin kirkumassa? Ei olis kovin vaikea löytää parempaa vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Ei mene jakeluun miten tää mimmi on jatkuvasti telkkarissakin kirkumassa? Ei olis kovin vaikea löytää parempaa vaihtoehtoa.
Kuka hyvänsä ois parempi juontaja. Ihan kuka hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joka kanavalla on ne soittolistat joissa samat biisit toistuu, mut rockilla ei sentään soiteta samaa biisiä viidesti yhdessä neljän tunnin lähetyksessä niinkuin suomipopilla.Ehheh, luulen kuule että jeesus tulee pikemmin takaisin kuin radio rockin ohjelmisto muuttuu älylliseksi. Musiikin takia sitä joskus kuuntelin mutta viikossa sielläkin tuli kuunneltua koko setti läpi ja loppu oli saman toistoa, jopa vuodesta toiseen vaihtuvuus bändeissä ja kappaleissa on yllättävän pientä.
Ja tähän väliin volbeattia, perään metallicaa, sitten iron maidenia...
Suomipopilla onkin vaihteleva soittolista ja hyvää huumoria. Vähän alapääjuttuja, omien tv-ohjelmien kehumista ja Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa, alapääjuttuja, Annin kiljumista, "hauska pilaversio" Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa-biisistä, alapääjuttuja, Annin kiljumista, ehkä Kaija Koo:ta ja perään Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa, jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua kuka tuota jaksaa kuunnella."Halusin radiotoimittaja opintojeni jälkeen päästä ohjelmaan töihin ja tein siellä töitä ilmaiseksi lähes vuoden tienaamatta pennin jeniä"
"Olemme Tiian kanssa täysin nevöhöödeinä luoneet neloselle ohjelmakonseptin, jota on kuunneltu yli 400 000 kertaa ja se on yksi suplan suosituimmista ohjelmista"
Ilmaiseksiko kehittivät tuon konseptinkin, millainen idiootti ja masokisti pitää olla, että suostuu hyväksikäyttöön, tekemään töitä vuodeksi ilman palkkaa?
Lisäksi, kylläpä oli katkeraa nillitystä omasta tyhmyydestä johtuvista kärsimyksistä. Eihän edes lammas ole noin nöyrä.
Media-alalla on niin paljon kilpailua ja tarjokkaita toisensa perään että mediayhtiöt käyttävät noita harjottelijoita surutta hyväksi, kuten tuossakin nähdään.
Ei noihin suostuttaisi jos olisi vaihtoehtoja ja vaihtoehdot tällä kilpaillulla alalla vaatisivat suhteita joita harvalla aloittelijalla on.
Tirsk!