Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lihominen ruvennut vaivaamaan

Vierailija
23.11.2017 |

Avioliittoa on takana 15 vuotta. Miehen vatsa on kasvanut reippaasti ja on sellainen tyypillinen miehen pallomaha. Henkilökohtaisesti minua on ruvennut vähän ällöttämään tuo vatsanseutu. Seksielämääkin se jo häiritsee kun vatsa on edessä. Olen tästä asiasta koittanut vihjaista. Mies on 46 vuotias.
Onko muilla samaa kokemusta? Miten kannustit miestä lauhduttamaan?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tyypillistä että keski-ikäisellä miehellä on tikkuraajat ja pallomaha eikä pyllyä. Vähän kuin puikoilla kulkeva tomaatti.

Dziisus! 👍😂😂👍🍅

Vierailija
82/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatte miehen kanssa yhdessä lenkkeilemään ja teet ruokaa pienempiä annoksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily yhdistettynä vähäiseen syömiseen ei laihduta.

Vierailija
84/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä aloituksissa aina puhutaan vaan ulkonäöstä (siis terveysnäkökulmien lisäksi). Kyllä mahamakkaroissa vielä pahempi on se löllövä tuntu, kuin se, miltä se näyttää. Vaatteet päällähän voi näyttää ihan hyvältä. Mutta se pehmeä läski tuntuu ihan kamalalta. Omalla vyötäröllä ja toisen. Ei houkuta silittelemään.

Vierailija
85/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily yhdistettynä vähäiseen syömiseen ei laihduta.

No eipä tietysti.

On tullut harvinaisen selväksi mikä laihduttaa. Raha. Kun mies tienaa paljon rahaa, niin sitten naisella onkin aikaa ja motivaatiota laihtua kun on elämä balanssissa.

Sinkkuus vaikuttaisi laihduttavan myös.

Vierailija
86/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
87/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

No minäpä opettelen. -ap

Tuskinpa edes tajusit virhettäsi.

Jos haluat olla varma siitä että tajuan, voit kertoa virheen. -ap

No olisko vaikkapa 46_______vuotias.

Miten sä jaksat jankata yhden viivan takia??

-ohis

Vierailija
88/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tyypillistä että keski-ikäisellä miehellä on tikkuraajat ja pallomaha eikä pyllyä. Vähän kuin puikoilla kulkeva tomaatti.

Dziisus! 👍😂😂👍🍅

Tarkoittanet varmaankin "keski-ikäisellä naisella"?

Kun muodot siirtyy pyllystä ja reisistä vatsaan ja vyötärölle, niin kyllähän se naisellisuus katoaa siinä. Nyt on sitten naisetkin myöntäneet että sellainen on ylipainoisen MIEHEN vartalo.

Vierailija
89/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Mieheni oli hoikka kun tutustuimme, mutta jo seurusteluvaiheessa alkoi lihomaan, ja naimisiin mennessä tilanne räjähti käsiin. En koskaan ajatellut asiasta oikein mitään, rakastin häntä silti. Terveys huoletti, joten pyrin tekemään terveellisempää ruokaa, mutta mies vain vaati isompia ja isompia annoksia, enemmän lihaa, ja alkoi syömään herkkuja. Ja joo, muserruin sen vatsan alle petipuuhien aikana, mutten sanonut mitään. Mies yritti dieettejä, minä kannustin, mutta hän luovutti aina heti alkuunsa. Ainoa liikunta mitä harrasti oli kävelymatkat junalle ja istumatyöhön. Vapaa-ajalla makoili kotona ja sai potkia ylös että päästiin edes lähikauppaan.

Tämä kaikki alkoi kuitenkin haittaamaan minua vasta kun hän alkoi kommentoimaan minun painoani ilkeämielisesti. Olen aina ollut hoikka ja normaalipainoinen, eikä raskaus tai ruuhkavuodet muuttaneet asiaa. Päinvastoin, olen laihtunut entisestään. Silti mies muisti aina kommentoida kuinka minun pitäisi alkaa dieetille ja liikkumaan. Halusi vain loukata.

Eroa tässä tehdään. Ei varsinaisesti miehen lihavuuden takia (vaikka ei sekään ole syy jäädä) vaan monesta syystä.

Vierailija
90/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen. Sinun pitää hyväksyä miehesi omana itsenään. Jokainen vartalo on kaunis. <3

Tää alapeukutus tässä on tosi mainiota kun nainen saa kyllä palstalaisten mielestä olla lihava ja mies on tunnekylmä pinnallinen apina jos ei nyt sitä +20kg rokkaavaa valasta halua katsella.

Viime ketjussa oli vastaavanlainen kommentti missä miestä kritisoitiin ja sanottiin samat tekstit että pitää hyväksyä toinen sellaisena kuin on niin johan palstamammat olivat sen yläpeukuttanut kattoon.

Vierailija
91/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se ikuinen kaljan ja rasvaisen makkaran kantaminen kaupasta, niin ukkokullan mahakumpu saattaa aleta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme