Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lihominen ruvennut vaivaamaan

Vierailija
23.11.2017 |

Avioliittoa on takana 15 vuotta. Miehen vatsa on kasvanut reippaasti ja on sellainen tyypillinen miehen pallomaha. Henkilökohtaisesti minua on ruvennut vähän ällöttämään tuo vatsanseutu. Seksielämääkin se jo häiritsee kun vatsa on edessä. Olen tästä asiasta koittanut vihjaista. Mies on 46 vuotias.
Onko muilla samaa kokemusta? Miten kannustit miestä lauhduttamaan?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausmaha miehellä on aika paha.

Miesten lihavuus on usein myös metabolista, eli selvä terveysriski.

Mutta naisilla ei lainkaan heikennä terveyttä?

Vierailija
22/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen itse päättää mitä suuhunsa pistää. Ja painonpudotus pitää lähteä itsestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskausmaha miehellä on aika paha.

Miesten lihavuus on usein myös metabolista, eli selvä terveysriski.

Mutta naisilla ei lainkaan heikennä terveyttä?

Ei. Miehen lihavuus ei heikennä naisen terveyttä.

Vierailija
24/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Takaapäin paneskellessa se maha lätisee ikävästi pakaroihin. Kun mies on päällä painaa se naisen vatsaa. Kun nainen on päällä hinkkaa se häpykumpua. Aina pitää olla jotenkin vinossa sen takia että toinen ahmii liikaa.

Vierailija
25/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

No minäpä opettelen. -ap

Tuskinpa edes tajusit virhettäsi.

Jos haluat olla varma siitä että tajuan, voit kertoa virheen. -ap

Vierailija
26/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olemme noita nainen on lihonut ketjuista oppineet niin miehesi ei välitä sinusta vaan suorastaan tehnyt todella törkeän petoksen sinua kohtaan. Ota ero samantien itsekkäästä pettävästä miehestä.

Vierailija
27/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole jouluun menestyä timmissä kunnossa jätä se. On tehnyt petoksen lihoamalla suhteen aikana.

Vierailija
28/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä erittäin "tasa-arvoinen" palsta. Jos nainen valittaa miehensä lihoamisesta, niin yläpeukkua tulee kyllä. Mutta jos sukupuolet ovat toisinpäin, niin mies on täysi sika, joka on vain pinnallisista syistä parisuhteessa ja haluaa vain seksiä. 

Miksi asia menee teidän mielestä näin?

Taidat olla väärässä viestiketjussa, kun et tajua tätä ketjua;)

Vierailija
29/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se lihava sika ulos ja ota uusi. Täältä meitä löytyy paljon, fiksuja, komeita, hoikkia, treenattuja uroksia, jotka odotamme yhteydenottoasi. Saat mitata mun hauiksen!

Vierailija
30/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lihavuus estää miestä solmimasta kengännauhojaan. Hän valittaa, että vatsa on tiellä.

Olen ehdottanut laihduttamista, mutta siitä hän hermostuu.

Vierailija
31/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliittoa on takana 15 vuotta. Miehen vatsa on kasvanut reippaasti ja on sellainen tyypillinen miehen pallomaha. Henkilökohtaisesti minua on ruvennut vähän ällöttämään tuo vatsanseutu. Seksielämääkin se jo häiritsee kun vatsa on edessä. Olen tästä asiasta koittanut vihjaista. Mies on 46 vuotias.

Älä mitään vihjaile, sanot suoraan vaan, kun ei muuten ymmärrä. Sanot äijälle, että ryhdistäytyy tai se on pistettävä vaihtoon.

Vierailija
32/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus on terveysriski. Kerro se miehellesi.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Vierailija
33/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lihavuus estää miestä solmimasta kengännauhojaan. Hän valittaa, että vatsa on tiellä.

Miehelläni on aivan sama juttu. Ähisee kun kyykistyy ja kyykistyessä näkyy takapuoli koska vatsa painaa housuja alas. -ap

Vierailija
34/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ap sellainen juttu, että olet joutunut niin pahan petoksen uhriksi, että ihan kyyneleet silmiin nousee. Voimia ja jaksamista sinulle sisko!

Vierailija
35/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on huono itsekuri. Pikadieetit ei auta kun ei niitäkään jakseta noudattaa.

Vierailija
36/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Takaapäin paneskellessa se maha lätisee ikävästi pakaroihin. Kun mies on päällä painaa se naisen vatsaa. Kun nainen on päällä hinkkaa se häpykumpua. Aina pitää olla jotenkin vinossa sen takia että toinen ahmii liikaa.

Minusta tuollainen iso maha on kiihottava... ei niin iso, että kriittiset paikat hukkuu alle, mutta sellainen sopiva möhö.

Vierailija
37/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

No minäpä opettelen. -ap

Tuskinpa edes tajusit virhettäsi.

Jos haluat olla varma siitä että tajuan, voit kertoa virheen. -ap

No olisko vaikkapa 46_______vuotias.

Vierailija
38/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä kinkku jouluksi, on jotain hyötyäki nääs

Vierailija
39/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on aivan sama juttu. Ähisee kun kyykistyy ja kyykistyessä näkyy takapuoli koska vatsa painaa housuja alas. -ap

Vaikea ongelma.

Hän on yrittänyt olisiko helpompi solmia jos istuu, mutta ei. On vatsa siinäkin tiellä.

Tämä on hieman noloa, mutta eteisen tuoli hajosi, kun mies istui siihen. Hän kävi sitten itse ostamassa uuden. Tämä näyttää tukevammalta, mutta kengännauhojen solmiminen tuottaa yhä vaikeuksia.

Mies on alkanut käyttää tarralenkkareita.

Vierailija
40/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mitään vihjaile, sanot suoraan vaan, kun ei muuten ymmärrä. Sanot äijälle, että ryhdistäytyy tai se on pistettävä vaihtoon.

Joo ei mitään vihjailua, miesten on muutenkin vaikea ymmärtää suomenkieltä jos se tulee naisen suusta. Kirjoita vaikka lapulle "nyt läski lenkille tai muutto!".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän