Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lihominen ruvennut vaivaamaan

Vierailija
23.11.2017 |

Avioliittoa on takana 15 vuotta. Miehen vatsa on kasvanut reippaasti ja on sellainen tyypillinen miehen pallomaha. Henkilökohtaisesti minua on ruvennut vähän ällöttämään tuo vatsanseutu. Seksielämääkin se jo häiritsee kun vatsa on edessä. Olen tästä asiasta koittanut vihjaista. Mies on 46 vuotias.
Onko muilla samaa kokemusta? Miten kannustit miestä lauhduttamaan?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua selvästi itsestäänselvyytenä koska on päästänyt itsensä lihomaan.

Vierailija
2/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan voi toisen puolesta laihduttaa. Liekö sekä miehillä että naisilla ainoa keino jonkinlainen yhteinen elämäntapamuutos kevyempään ruokailuun ja liikunnallisuuden lisäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
4/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pinnallinen. Sinun pitää hyväksyä miehesi omana itsenään. Jokainen vartalo on kaunis. <3

Vierailija
5/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

No minäpä opettelen. -ap

Vierailija
6/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee ihan erilaisia kommentteja verrattuna siihen eiliseen provoon, jossa mies oli ilmaissut huolta naisen lihomisesta :D

Vierailija
7/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huolehtinut että mies saa omaa aikaa lasten- ja kodinhoidolta? Voisi liikunta alkaa kiinnostamaan enemmän jos ei ole jatkuvasti rättiväsynyt kotitöistä.

Vierailija
8/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huolehtinut että mies saa omaa aikaa lasten- ja kodinhoidolta? Voisi liikunta alkaa kiinnostamaan enemmän jos ei ole jatkuvasti rättiväsynyt kotitöistä.

Mieheni ei ole koskaan harrastanut liikuntaa. Eikä omien sanojensa mukaan aio harrastaakaan. Kotitöitä ei meillä ole niin paljoa että kumpikaan olisi ”rättiväsynyt”. Enkä minä ole mieheni vahti. Saa mennä ja tulla kuten parhaaksi kokee. -ap

Vierailija
9/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kuullut kehonpositiivisuudesta?

Vierailija
10/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoluinen kirjoitti:

Olen. Asia vaivaa silti. -ap

Vierailija
11/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sympatiaa sinua kohtaan. Minua on aina kans häirinnyt miehissä toi pallomahaisuus. Se on jotenkin paljon häiritsevämpää kuin sellainen tasainen rotevuus.

Vuosia olen seurannut nyt vierestä, kun miehelle sellainen pallomaha kasvaa. En ole uskaltanut suoraan sanoa, että en siitä pidä. On muuten rakas mies ja en itsekään ole varmasti kaikiltaosin ihanne vaimo.

Meillä ainakin yhteiseen liikuntaan kannustaminen vaikeaa, kun lapset siinä iässä. Ja tuntuu, että en siltä voi lautastakaan nokan edestä vetää ajatuksella: ”nyt riittää”.

Itsehän se pitäisi tajuta laihuttaa tai ainakin lopettaa lihominen ennestään.

Nyt kun siellä sitten joku arvosteli meitä jo pinnalliseksi, niin huomauttaisin, että juuri sisäelinten ympärille tullut rasva vaarallisinta terveydelle.

Vierailija
12/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäisen pitäisi kyllä vähitellen alkaa liikkumaankin, edes kävelylenkkejä. Tässä iässä alkaa tuki- ja liikuntaelinvaivat vähitellen valloittamaan kroppaa, jos ei tee mitään.

Mun mies on usein erittäin huonossa asennossa sohvalla läppäri sylissä ja olen siitä huomauttanut. Olen myös yrittänyt saada häntä innostumaan jostain liikunnasta. Hän on laiha eikä lihomisesta tietoakaan, mutta olen yrittänyt vedota siihen että 40+ ikäisen tulee jo kiinnittää enemmän huomiota liikkumiseensa, koska liikkumattomuus kostautuu myöhemmin muuten aika rajustikin. Terveys rapautuu. Toisilla siinä on mukana tuota lihomista.

Suurimman osan miehistä vatsanseutu alkaa keräämään kiloja viimeistään juuri 40 iän tienoilla. Aineenvaihdunta ei vain ole aina sama. Jos sinä et tuosta vatsasta ja liikkumattomuudesta huomauta, niin kysypä haluaako hän olla kohta ihan vaivainen ja siinä pisteessä että lääkäri alkaa huomauttelemaan. Parempi tehdä asioille jotain jo tässä vaiheessa.

Vierailija
13/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoluinen kirjoitti:

:-D :-D niin just!! :-D

Ja etkö tiedä, että se l:llä alkava sana ja sen synonyymit on nykyään kiellettyjä? KEHOPOSITIIVISUUS on nykyinen musta!

Paitsi, jos mies puhuu naisesta, silloin kaikki on sallittua.

Vierailija
14/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmaha miehellä on aika paha.

Miesten lihavuus on usein myös metabolista, eli selvä terveysriski.

Vierailija
15/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sympatiaa sinua kohtaan. Minua on aina kans häirinnyt naisissa noi reisiläskit. Se on jotenkin paljon häiritsevämpää kuin sellainen timmi pyöreä perse.

Vuosia olen seurannut nyt vierestä, kun naiselle sellaiset rasvat kasvaa. En ole uskaltanut suoraan sanoa, että en siitä pidä. On muuten rakas nainen ja en itsekään ole varmasti kaikiltaosin ihannemies.

Meillä ainakin yhteiseen liikuntaan kannustaminen vaikeaa, kun lapset siinä iässä. Ja tuntuu, että en siltä voi lautastakaan nokan edestä vetää ajatuksella: ”nyt riittää”.

Nyt kun siellä sitten joku arvosteli meitä jo pinnalliseksi, niin huomauttaisin, että juuri sukupuolielinten ympärille tullut rasva vaarallisinta terveydelle.

Vierailija
16/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

No minäpä opettelen. -ap

Tuskinpa edes tajusit virhettäsi.

Vierailija
17/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sympatiaa sinua kohtaan. Minua on aina kans häirinnyt naisissa noi reisiläskit. Se on jotenkin paljon häiritsevämpää kuin sellainen timmi pyöreä perse.

Vuosia olen seurannut nyt vierestä, kun naiselle sellaiset rasvat kasvaa. En ole uskaltanut suoraan sanoa, että en siitä pidä. On muuten rakas nainen ja en itsekään ole varmasti kaikiltaosin ihannemies.

Nyt kun siellä sitten joku arvosteli meitä jo pinnalliseksi, niin huomauttaisin, että juuri sukupuolielinten ympärille tullut rasva vaarallisinta terveydelle.

Osuiko omaan nilkkaan? Keksi kuule omat tekstisi, äläkä kopioi!

Vierailija
18/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaa sano mitään nätistikään! Mies yritti reilu 2 vuotta sitten nätisti vihjata että paino vois pudota ja otti kävelylle mukaan. Itselle tuli angsti päälle ja olen sen jälkeen lihonut lisää 15kg.

Eli kestä nykyinen tila tai eroa

T. Nainen nyt jo yli 100kg

Vierailija
19/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

No minäpä opettelen. -ap

Tuskinpa edes tajusit virhettäsi.

Menisit muualle pätemään!

Vierailija
20/91 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä erittäin "tasa-arvoinen" palsta. Jos nainen valittaa miehensä lihoamisesta, niin yläpeukkua tulee kyllä. Mutta jos sukupuolet ovat toisinpäin, niin mies on täysi sika, joka on vain pinnallisista syistä parisuhteessa ja haluaa vain seksiä. 

Miksi asia menee teidän mielestä näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi