Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vieläkin niin moni sheivaa alapäänsä vaikka tiedetään, että luomuna on tervein alapää?

Vierailija
22.11.2017 |

Ja moni sanoo (nykyään), että kyllä aikuiselle naiselle alapään karvoitus sopii ja kuuluu.
Miksi silti edelleen naiset sheivaavat niin PALJON? Aiheuttaako 10-20 vuotta vanha muoti paineita, onko edelleenkin käytännössä "rumaa" ja noloa jos alapää on tuuhea tuhero? Onko jotenkin naisellisempaa, nykyaikaisempaa kuitenkin olla karvaton VAIKKA kuinka tiedetään että karvoitus suojaa ja lisäksi onhan se naisellisen näköinen. Aikuisella naisella.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sheivaa, koska jo päivässä kutittaa niin helvetisti. Miten joku voi sheivaa niin, et pysyy paikat siistinä. Mulla on sänki alle päivässä mikä kai karvan kasvussa on ihan normitilanne.

Vierailija
42/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja moni sanoo (nykyään), että kyllä aikuiselle naiselle alapään karvoitus sopii ja kuuluu.

Miksi silti edelleen naiset sheivaavat niin PALJON? Aiheuttaako 10-20 vuotta vanha muoti paineita, onko edelleenkin käytännössä "rumaa" ja noloa jos alapää on tuuhea tuhero? Onko jotenkin naisellisempaa, nykyaikaisempaa kuitenkin olla karvaton VAIKKA kuinka tiedetään että karvoitus suojaa ja lisäksi onhan se naisellisen näköinen. Aikuisella naisella.

Linkki tähän globaaliin tieteellisesti todistettuun faktaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sheivaa, koska jo päivässä kutittaa niin helvetisti. Miten joku voi sheivaa niin, et pysyy paikat siistinä. Mulla on sänki alle päivässä mikä kai karvan kasvussa on ihan normitilanne.

Sama.

Vierailija
44/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.

Kasvaako sinulla karvoja nuoltavilla aluiella?

On ihan faktaa, että karvat itseasissa lisäävät kesketuksien tuntua kun johtavat juuriensa kautta kosketusta ihon allekin. Lisäksi yhdynnässä karvat suojaavat liialta hankaukselta ja stimuloivat siinäkin. Paikat pysyvät myös kosteampina kun kaikki ei ole auki kuin leikkaushaava.

Aika paljon työläämpää levittää pillua jatkuvasti, jotta karvat ei tule suuhun. Monella naisella on sellainen pillu, että sitä ei tarvitse välttämättä edes levittää, jotta voi nuolla klitorista. Tällöin kädet ovat vapaat muuhun touhuun. 

Pitkään seurustelleena voin sanoa, että ne karvat todellakin myös haisevat, vaikka muuta sanotaan. Tottakai huokoinen materiaali kerää hajua itseensä, eikä pesu auta muuta kuin sen aikaa, että pesuaineen haju katoaa. 

Ainoa plussa karvaisessa alapäässä seksin kannalta on se, että karvoilla peitettyjä ulompia häpyhuulia voi levittää helpommin, koska ne eivät ole yhtä liukkaat, kuin paljaat häpyhuulet. Tosin suuseksin antaminen karvaiselle pillulle on huomattavasti epämiellyttävämpää ja siten suuseksi ei ole yhtä hyvää myöskään naisen mielestä jos viitsin lähteä siihen lainkaan. Paljas pillu sen sijaan on erittäin kiihottava ja etenkin vahattua, sileää ja pehmeää pillua on ilo nuolla ja sen huomaa myös nainen, että mies nauttii suuseksin antamisesta.

Karvainen alapää on varmaan terveyden kannalta parempi, mutta valtaosalle karvaisuus tai karvattomuus on merkityksetön asia terveyden kannalta, mutta seksissä merkitys on suuri. Tästä syystä naiset haluavat olla karvattomia ja miehet haluavat naisten olevan karvattomia. Jokainen voi toki tehdä mitä haluaa, mutta aika turha valittaa jos mies ei ole kovin innoissaan antamassa suuseksiä karvaiselle alapäälle. 

Jos pesee hajustetuilla pesuaineilla alapäätään, niin ei ole ihme jos paikat haisee. Ei tosiaan ihan millä vaan saippuoilla paranisi pestä.

Mutta kun ei haise silloin, kun ei ole karvoja. Ja todellakin pitää karvapehko pestä välillä myös saippualla. 

Vierailija
45/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.

On ihan faktaa, että karvat itseasissa lisäävät kesketuksien tuntua kun johtavat juuriensa kautta kosketusta ihon allekin. Lisäksi yhdynnässä karvat suojaavat liialta hankaukselta ja stimuloivat siinäkin. Paikat pysyvät myös kosteampina kun kaikki ei ole auki kuin leikkaushaava.

Aika paljon työläämpää levittää pillua jatkuvasti, jotta karvat ei tule suuhun. Monella naisella on sellainen pillu, että sitä ei tarvitse välttämättä edes levittää, jotta voi nuolla klitorista. Tällöin kädet ovat vapaat muuhun touhuun. 

Pitkään seurustelleena voin sanoa, että ne karvat todellakin myös haisevat, vaikka muuta sanotaan. Tottakai huokoinen materiaali kerää hajua itseensä, eikä pesu auta muuta kuin sen aikaa, että pesuaineen haju katoaa. 

Ainoa plussa karvaisessa alapäässä seksin kannalta on se, että karvoilla peitettyjä ulompia häpyhuulia voi levittää helpommin, koska ne eivät ole yhtä liukkaat, kuin paljaat häpyhuulet. Tosin suuseksin antaminen karvaiselle pillulle on huomattavasti epämiellyttävämpää ja siten suuseksi ei ole yhtä hyvää myöskään naisen mielestä jos viitsin lähteä siihen lainkaan. Paljas pillu sen sijaan on erittäin kiihottava ja etenkin vahattua, sileää ja pehmeää pillua on ilo nuolla ja sen huomaa myös nainen, että mies nauttii suuseksin antamisesta.

Karvainen alapää on varmaan terveyden kannalta parempi, mutta valtaosalle karvaisuus tai karvattomuus on merkityksetön asia terveyden kannalta, mutta seksissä merkitys on suuri. Tästä syystä naiset haluavat olla karvattomia ja miehet haluavat naisten olevan karvattomia. Jokainen voi toki tehdä mitä haluaa, mutta aika turha valittaa jos mies ei ole kovin innoissaan antamassa suuseksiä karvaiselle alapäälle. 

Jos pesee hajustetuilla pesuaineilla alapäätään, niin ei ole ihme jos paikat haisee. Ei tosiaan ihan millä vaan saippuoilla paranisi pestä.

Mutta kun ei haise silloin, kun ei ole karvoja. Ja todellakin pitää karvapehko pestä välillä myös saippualla. 

Juu-u, voit väittää mitä haluat, mutta sekä karvattomuus että saippuapesut altistaa tulehduksille ja sitä myöten hajuille. Se ei tietenkään tarkoita, että joka ikiselle saippuaposliinille tulisi tulehduksia ja hajuja, mutta todennäköisempää se on.

Vierailija
46/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvoja viemässä tuntoa???

Olet siis vähintään liki nelikymppinen nainen, etkä tiedä anatomiastasi edes sen vertaa, että missä ne genitaalialueen karvat sijaitsevat. Eihän ne nyt hyvä ihminen siellä pillun sisällä ole!

Oivoi, joku teinipoika luulee, että suuseksistä nuollaan pillua, siis sitä reikää vai!? Ja luulee, että naisen nautinto tulee reiän sisältä. OMG.

Vierailija
47/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi kookosöljyn käyttö sheivattaessa. Aina ennen tullut sisäänkasvaneita karvoja ja kutinaa. Nyt ei sänkikään tunnu pahalle

Vierailija
48/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miksi normaali karvakolmiokarvoitus haisisi? Roiskuuko teillä kusi ja limat ylöspäin karvakolmiolle? Ja ne alempanakin olevat karvat lähtee puhtaaksi kun vaan pesee lämpöisellä vedellä ja ehkä intiimisaippualla.

Ällöttää ajatus niistä joilla kaikki mäskit menee vain iholle eikä ole karvoja ilmastoimassa alueita.

Vierailija
49/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miksi normaali karvakolmiokarvoitus haisisi? Roiskuuko teillä kusi ja limat ylöspäin karvakolmiolle? Ja ne alempanakin olevat karvat lähtee puhtaaksi kun vaan pesee lämpöisellä vedellä ja ehkä intiimisaippualla.

Ällöttää ajatus niistä joilla kaikki mäskit menee vain iholle eikä ole karvoja ilmastoimassa alueita.

Koska karva on huokoista materiaalia ja se imee hajua itseensä ja siten haisee voimakkaammin, kuin paljas iho. Vai oletko tosissasi sitä mieltä, että kaljun miehen pää haisee viikon pesemättömyyden jälkeen yhtä pahalta kuin miehen, jolla on hiuksia? Alapääsi hiostuu ja haju tarttuu karvoihin. Toki sen voi pestä niistä pois, mutta yleensä karvoihin jää kuitenkin jonkin verran hajua ja ne alkavat haisemaan nopeammin, kuin paljas iho. 

Mitä mäskiä sinuun on tulossa kehosi ulkopuolelta, kun sinulla on housut jalassasi? Likaantuminen tulee kylläkin itsestäsi ja karvat muhittavat sitä allaan ja imevät sitä itseensä. Paljaan ihon voi puhdistaa melkeimpä pyyhkimällä, eikä tarvitse välttämättä edes pestä jos puhutaan esimerkiksi hiostuneesta kainalosta. 

Vierailija
50/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tinkisin omasta mukavuudestani ja kasvattaisin karvat? Oon kuitenkin ajellut pois kaiken siitä lähtien kun alkoi kasvaa.

Kerro ihmeessä mitä _mukavaa_ karvojen ajelussa on? Joko pillulle näytetään terävää terää tai sitten revitään karvoja juurineen.

Ehdottomasti mukavaa! Ja tuloksena enemmän tai vähemmän kutinaa, näppyä ja nyppimiskierrettä.

Lisäksi tutkimukset kertovat, että mm hiiva ja VTI lisääntyvät ajelusta.

Sileä iho on paljon mukavampi kuin kutittavat ja pistelevät karvat. Mulla ei muuten koskaan ole ollut hiivaa tai vti:tä. Eikä kyllä mitään muutakaan oireita.

Vierailija
51/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vitun väliä? Mun mielestä karvat on kivemman näköiset ja mukavat, en tykkää sheivata. Mies ei ole valittanut ja jos valittaisi niin sanoisin varmaan että vaihda sitten parempaan jos ei kelpaa. On kyllä sanonut tykkäävänsä karvoista. Ehkä mun mieliksi, mutta niinhän parisuhteessa on tapana, ennemmin kuin muokata toista. Pillukarvojen lisäksi aika harvoin sheivaan kainaloitakaan, hui kauhistus!

N26

On siis ok että mies miellyttää sua mutta jos mies haluaisi jotain niin sanot vaan et vaiha toiseen sitten,olet kyllä aika kauhea puoliso,hyi

Vierailija
52/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ymmärtänyt, että miten muiden pimpit saa toisten naisten pimppeihin kutinaa ja kilon hiekkaa?!

Annetaan vaan kaikkien pitää omat pimppinsä sellaisena kuin siitä tykkäävät.

Vierailija
53/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän todennut jo käytännössäkin, mutta se tulee esiin myös tällä palstalla, että sheivaajat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Poikkeuksiakin toki on, jotka menevät sitten lauman mukana, kun kuvittelevat, että karvattomana on parempi kaikinpuolin.

Eräs exäni asuu Hollannissa ja tykkäsi olla posliini. Ihmettelin sitä ja hän sanoi, että kuule, täällä varmaan kaikki muutkin on poslareita. Hän urheili aika paljon ja niinpä sanoin, että tarkkailepa huviksesi, mikä on totuus kun näet muita naisia esimerkiksi suihkussa. Kas vain, sielläpä posliini oli itse asiassa todella harvinaista ja exääni alkoi suorastaan hävettää oma pillunsa, koska häntä nuoremmilla, samanikäisillä ja vanhemmillakin naisilla oli aivan luonnollinen karvoitus alapäässä.

Meillä taas täällä Suomessa olemme aina jälkijunassa. Eli kun muualla maailmassa ollaan oltu jo 15 vuotta naturelleina ja lähinnä hymyilty naisille, jotka vieläkin sheivaavat, niin täällä muijat kulkevat edelleen ilman karvoja, eivätkä kuuntele mitään faktoja karvoituksen terveysvaikutuksista. He eivät saa mielestään, että karvainen pimppi haisee aina kamalalle, eivätkä tajua, että karvaton on todella nolon näköinen ja nololtä näyttää myös kiitoradat tai pikkuruiset tupsut kummulla.

Mutta miksipä suomalainen tässäkään asiassa toimisi omaksi edukseen, koska eihän suominaikkonen osaa pukeutua, eikä muutenkaan laittautua, että näyttäisi viehättävältä, niin pitäähän sen alapäänkin olla naurettava.

Vierailija
54/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän todennut jo käytännössäkin, mutta se tulee esiin myös tällä palstalla, että sheivaajat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Poikkeuksiakin toki on, jotka menevät sitten lauman mukana, kun kuvittelevat, että karvattomana on parempi kaikinpuolin.

Eräs exäni asuu Hollannissa ja tykkäsi olla posliini. Ihmettelin sitä ja hän sanoi, että kuule, täällä varmaan kaikki muutkin on poslareita. Hän urheili aika paljon ja niinpä sanoin, että tarkkailepa huviksesi, mikä on totuus kun näet muita naisia esimerkiksi suihkussa. Kas vain, sielläpä posliini oli itse asiassa todella harvinaista ja exääni alkoi suorastaan hävettää oma pillunsa, koska häntä nuoremmilla, samanikäisillä ja vanhemmillakin naisilla oli aivan luonnollinen karvoitus alapäässä.

Meillä taas täällä Suomessa olemme aina jälkijunassa. Eli kun muualla maailmassa ollaan oltu jo 15 vuotta naturelleina ja lähinnä hymyilty naisille, jotka vieläkin sheivaavat, niin täällä muijat kulkevat edelleen ilman karvoja, eivätkä kuuntele mitään faktoja karvoituksen terveysvaikutuksista. He eivät saa mielestään, että karvainen pimppi haisee aina kamalalle, eivätkä tajua, että karvaton on todella nolon näköinen ja nololtä näyttää myös kiitoradat tai pikkuruiset tupsut kummulla.

Mutta miksipä suomalainen tässäkään asiassa toimisi omaksi edukseen, koska eihän suominaikkonen osaa pukeutua, eikä muutenkaan laittautua, että näyttäisi viehättävältä, niin pitäähän sen alapäänkin olla naurettava.

Kylläpä tuli laidan täydeltä sontaa. Karvaisuus ei todellakaan ole yleistä tasokkaiden naisten keskuudessa. Vasemmistopiirit on sitten porukka ihan erikseen, kun halutaan pelkästään mieltään osoittaakseen tehdä eri tavoin, kuin mistä miehet pitävät. 

Vierailija
55/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole terveellisyyden kanssa mitään tekemistä.

Onhan jengi lihaviakin vaikka tietää, että se on vaarallista. Polttavat tupakkaa, eikä siinäkään ole terveellisyyden kanssa mitään tekemistä.

Nää on tykkäämisjuttuja

Vierailija
56/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuottavanha trendi? Tais olla Michelangelo joka veistäessään alastomasta naisesta patsaan oli ihan sokissa ku hänellä oli karvoja. Ei tiennyt että naisillla kasvaa alapäässä karvoja ja aikalailla oli siihen mennessä ehtiny kuvata alastomia malleja

Michelangelo oli renessanssitaiteilija, joten kyllä hän klassiseen tyyliin piirsi ja veisti karvat sekä miehille että naisille. Tosin aika monella hänen naishahmollaan oli joku viltti tai omat hiukset tupsun päällä.

Mutta nimenomaan eurooppalaiseen taidetraditioon kuuluu tuhero.

Vierailija
57/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan jengi lihaviakin vaikka tietää, että se on vaarallista. Polttavat tupakkaa, eikä siinäkään ole terveellisyyden kanssa mitään tekemistä.

Nää on tykkäämisjuttuja

Mulle myös tuli mieleen vertailukohtana ylipaino. Sanotaan, että ei tästä juuri mulle ole mitään terveyshaittoja tullut. Ja mikäpä siinä, hienoa jos ei, ja jokaisen oma kroppa ja oma päätös. Mutta yleisellä tasolla hoikka ja karvainen on terveempi.

Vierailija
58/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on tykkäämisjuttuja

Mulle myös tuli mieleen vertailukohtana ylipaino. Sanotaan, että ei tästä juuri mulle ole mitään terveyshaittoja tullut. Ja mikäpä siinä, hienoa jos ei, ja jokaisen oma kroppa ja oma päätös. Mutta yleisellä tasolla hoikka ja karvainen on terveempi.

Ylipainosta ei ole juuri mitään hyötyä ja haittaa monessakin mielessä. Esimerkiksi ylipaino vähentää seksuaalista haluttavuuttasi, mutta karvattomuus lisää sitä. Karvattomuuden terveyshaitat ovat käytännössä olemattomia, eikä niitä ole juuri kenenkään yksilön kohdalla lainkaan. Siten vertauksesi on aika huono. 

Vierailija
59/83 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellyttämisen halu. Moni väittää muuta, mutta sitä se on. Tai joku pornoteollisuuden luoma kuva, mitä naisen tulee olla. Ei pysty hyväksymään edes itse itseään eikä tuntemaan itseään haluttavaksi, jos siis väittää, että vain itselleen sen tekee. 

itse voisin olla ihan kokonaan luonnontilassa ja jättää meikkaamisen, kampaajat yms. pois nekin. Mutta ulkoisesti pitää kuitenkin näyttää yhteiskunnan jäseneltä, niin kevyesti meikkaan töihin ja ennen uimarannalle menoa saatan sheivata kainalot ja jalat (talvella annan niidenkin olla). 

Vierailija
60/83 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanut karvat, koska tykkään omasta alapäästäni enemmän karvattomana.

Kuukautisten aikaan tai pissalla käynnin jälkeen sileän ihon puhdistaminen on huomattavasti helpompaa kuin karvaisen. Lisäksi masturbointi ja toisen antama suuseksi tuntuvat MINUN MIELESTÄNI paremmalta posliinina. Omat karvani ovat pitkiä, paksuja, kiharia ja kasvavat myös "huulilla", ja niitä todellakin pitää siirrellä vaikka koskisi pelkkää klitorista.

Ymmärrän, ettei kaikkien kohdalla ole näin, enkä todellakaan ajattele että karvaiset alapäät olisivat epähygieenisiä. Omalla kohdallani karvojen poisto on kuitenkin pienempi vaiva kuin karvoista minulle aiheutuva haitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme