Miksi vieläkin niin moni sheivaa alapäänsä vaikka tiedetään, että luomuna on tervein alapää?
Ja moni sanoo (nykyään), että kyllä aikuiselle naiselle alapään karvoitus sopii ja kuuluu.
Miksi silti edelleen naiset sheivaavat niin PALJON? Aiheuttaako 10-20 vuotta vanha muoti paineita, onko edelleenkin käytännössä "rumaa" ja noloa jos alapää on tuuhea tuhero? Onko jotenkin naisellisempaa, nykyaikaisempaa kuitenkin olla karvaton VAIKKA kuinka tiedetään että karvoitus suojaa ja lisäksi onhan se naisellisen näköinen. Aikuisella naisella.
Kommentit (83)
Sheivaan vaan silloin kun tiedän saavani seksiä. Fuckbuddyni (nuori mies) ei suostu nuolemaan/panemaan mua jos mulla on karvoja. Eipä tuo haittaa, nähdään noin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Hassu ajatus, ettei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa, luonnollinen hoitamaton puska tai posliini.
Näinhän nämä keskustelut aina menevät... Ja oletuksena on tietysti se, että hoitamattoman puskan omistaja on kaikinpuolin epäsiisti eikä peseydy, kun taas posliinin vaalija on aina tiptop.
Mitään välimuotoja näissä keskusteluissa ei ikinä ole eikä sellaista vaihtoehtoa, että karvoituksen tila voi vaihdella eri elämäntilanteissa.
En tykkää puskasta. En silti pidä puskaa epähygieenisenä tai ällönä. En ymmärrä miten pillukarvoista saadaan aina tällainen tappelu aikaan että molemmat puolet haukkuu toisiaan vaikka miksi. Mitä ihmeen väliä sillä on minkälaiset karvat jollain toisella naisella on alapäässään? :D
Miksi vieläkin joku tekee aloituksen pillukarvoista, vaikka asiasta on väännety tuhat ja yksi kertaa? Samat saakeli kliseet molempiin suuntiin joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää puskasta. En silti pidä puskaa epähygieenisenä tai ällönä. En ymmärrä miten pillukarvoista saadaan aina tällainen tappelu aikaan että molemmat puolet haukkuu toisiaan vaikka miksi. Mitä ihmeen väliä sillä on minkälaiset karvat jollain toisella naisella on alapäässään? :D
Joo ja aina näissä keskusteluissa väännetään nimenomaan NAISTEN karvoista, ei koskaan miesten...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tinkisin omasta mukavuudestani ja kasvattaisin karvat? Oon kuitenkin ajellut pois kaiken siitä lähtien kun alkoi kasvaa.
Kerro ihmeessä mitä _mukavaa_ karvojen ajelussa on? Joko pillulle näytetään terävää terää tai sitten revitään karvoja juurineen.
Ehdottomasti mukavaa! Ja tuloksena enemmän tai vähemmän kutinaa, näppyä ja nyppimiskierrettä.
Lisäksi tutkimukset kertovat, että mm hiiva ja VTI lisääntyvät ajelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.
Karvoja viemässä tuntoa???
Olet siis vähintään liki nelikymppinen nainen, etkä tiedä anatomiastasi edes sen vertaa, että missä ne genitaalialueen karvat sijaitsevat. Eihän ne nyt hyvä ihminen siellä pillun sisällä ole!
Aika pieni osa suuseksistä tapahtuu pillun sisällä, jonne.
Vielä pienempi osa sillä alueella missä karvoja on.
Satiaisia en nykyään juuri enää ole koska naiset sheivaavat, tää on tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Satiaisia en nykyään juuri enää ole koska naiset sheivaavat, tää on tutkittu.
Onpas ihme, ettei vihreät ole vielä äläkkää nostaneet, kun on taas yksi eläinlaji häviämässä sukupuuttoon.
20 vuottavanha trendi? Tais olla Michelangelo joka veistäessään alastomasta naisesta patsaan oli ihan sokissa ku hänellä oli karvoja. Ei tiennyt että naisillla kasvaa alapäässä karvoja ja aikalailla oli siihen mennessä ehtiny kuvata alastomia malleja
Karvoitus ei ole suojannut virtsatietulehduksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.
Karvoja viemässä tuntoa???
Olet siis vähintään liki nelikymppinen nainen, etkä tiedä anatomiastasi edes sen vertaa, että missä ne genitaalialueen karvat sijaitsevat. Eihän ne nyt hyvä ihminen siellä pillun sisällä ole!
Joku pikkujonneko siellä lipittelee vain vakoa?? Kannattaa opetella mikä naista oikeasti kiihottaa ja mistä nauttii;)
Itseasiassa olen yli 50v aktiivinen ja nautiskeleva nainen. Kopioin nyt tähän edellisen vastaukseni uudelleen jos et ymmärtänyt naisen anatomiasta mitään:
Kyllä muillakin naisilla kasvaa uloimmissa häpyhuulissa karvoja. Pidän myös siitä että nivusiani imeskellään ja nuollaan tai häpykumpua.
Ei kukaan muu sheivaa kun maksulliset naiset.
Karvat suojaavat sukupuolitaudeilta ja raskauksilta. Valoisaan aikaan luultavasti raiskauksiltakin.
Mitä vitun väliä? Mun mielestä karvat on kivemman näköiset ja mukavat, en tykkää sheivata. Mies ei ole valittanut ja jos valittaisi niin sanoisin varmaan että vaihda sitten parempaan jos ei kelpaa. On kyllä sanonut tykkäävänsä karvoista. Ehkä mun mieliksi, mutta niinhän parisuhteessa on tapana, ennemmin kuin muokata toista. Pillukarvojen lisäksi aika harvoin sheivaan kainaloitakaan, hui kauhistus!
N26
Vierailija kirjoitti:
Karvat suojaavat sukupuolitaudeilta ja raskauksilta. Valoisaan aikaan luultavasti raiskauksiltakin.
Pedofiileiltä ne suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tinkisin omasta mukavuudestani ja kasvattaisin karvat? Oon kuitenkin ajellut pois kaiken siitä lähtien kun alkoi kasvaa.
Kerro ihmeessä mitä _mukavaa_ karvojen ajelussa on? Joko pillulle näytetään terävää terää tai sitten revitään karvoja juurineen.
Ehdottomasti mukavaa! Ja tuloksena enemmän tai vähemmän kutinaa, näppyä ja nyppimiskierrettä.
Lisäksi tutkimukset kertovat, että mm hiiva ja VTI lisääntyvät ajelusta.
Olen ajellut parikymmentä vuotta, raskausaikana joskus karvat ehti kasvaa kun ei mahan alle nähny. VTI: tä 0 kpl, samoin hiivatulehduksia.
Ei kutinaa eikä näppyjä, vaan pehmeä, sileä ja ihanan tuntoherkkä iho, väreitä tuntuu jokapuolella kunnmies kuljettaa sormea tai kieltä ajelluilla alueilla.
Minulle on ihan sama mitä tutkimukset sanoo, ajeltu iho on herkempi ihanille tuntoaistimuksilla, enkä kuole vaikka uimahallissa tuijotettaisiin ajeltua alapäätänäni.
Muiden aeksielämä ei minua kiinnosta, pääasia että omani on ihanaa ja tyydyttävää.
P.s. 49 vuotias aviomiehenikin ajelee omat karvansa!
Vierailija kirjoitti:
Karvat ovat rumia ja haisee pahalle. Tietää heti että karvaisen pillun omistaja ei huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan.
Eikä! Mä jo aivan jännitys tiivistyen kuvittelin, että keskustelussa päästäisiin kolmannelle sivulle ennen virheellistä hygienia-argumenttia. Damn. Olis ollut varmaan ennätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako sinulla karvoja nuoltavilla aluiella?
On ihan faktaa, että karvat itseasissa lisäävät kesketuksien tuntua kun johtavat juuriensa kautta kosketusta ihon allekin. Lisäksi yhdynnässä karvat suojaavat liialta hankaukselta ja stimuloivat siinäkin. Paikat pysyvät myös kosteampina kun kaikki ei ole auki kuin leikkaushaava.
Aika paljon työläämpää levittää pillua jatkuvasti, jotta karvat ei tule suuhun. Monella naisella on sellainen pillu, että sitä ei tarvitse välttämättä edes levittää, jotta voi nuolla klitorista. Tällöin kädet ovat vapaat muuhun touhuun.
Pitkään seurustelleena voin sanoa, että ne karvat todellakin myös haisevat, vaikka muuta sanotaan. Tottakai huokoinen materiaali kerää hajua itseensä, eikä pesu auta muuta kuin sen aikaa, että pesuaineen haju katoaa.
Ainoa plussa karvaisessa alapäässä seksin kannalta on se, että karvoilla peitettyjä ulompia häpyhuulia voi levittää helpommin, koska ne eivät ole yhtä liukkaat, kuin paljaat häpyhuulet. Tosin suuseksin antaminen karvaiselle pillulle on huomattavasti epämiellyttävämpää ja siten suuseksi ei ole yhtä hyvää myöskään naisen mielestä jos viitsin lähteä siihen lainkaan. Paljas pillu sen sijaan on erittäin kiihottava ja etenkin vahattua, sileää ja pehmeää pillua on ilo nuolla ja sen huomaa myös nainen, että mies nauttii suuseksin antamisesta.
Karvainen alapää on varmaan terveyden kannalta parempi, mutta valtaosalle karvaisuus tai karvattomuus on merkityksetön asia terveyden kannalta, mutta seksissä merkitys on suuri. Tästä syystä naiset haluavat olla karvattomia ja miehet haluavat naisten olevan karvattomia. Jokainen voi toki tehdä mitä haluaa, mutta aika turha valittaa jos mies ei ole kovin innoissaan antamassa suuseksiä karvaiselle alapäälle.
Jos pesee hajustetuilla pesuaineilla alapäätään, niin ei ole ihme jos paikat haisee. Ei tosiaan ihan millä vaan saippuoilla paranisi pestä.
Ketä ihan oikeasti kiinnostaa aiheena SHEIVAUS? En voi käsittää... Minä sheivaan, koska karvakasa p#llussa ällöttää. Wau, kyllä tästä riittää jutun juurta. Kysyttävää??+?/??