Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vieläkin niin moni sheivaa alapäänsä vaikka tiedetään, että luomuna on tervein alapää?

Vierailija
22.11.2017 |

Ja moni sanoo (nykyään), että kyllä aikuiselle naiselle alapään karvoitus sopii ja kuuluu.
Miksi silti edelleen naiset sheivaavat niin PALJON? Aiheuttaako 10-20 vuotta vanha muoti paineita, onko edelleenkin käytännössä "rumaa" ja noloa jos alapää on tuuhea tuhero? Onko jotenkin naisellisempaa, nykyaikaisempaa kuitenkin olla karvaton VAIKKA kuinka tiedetään että karvoitus suojaa ja lisäksi onhan se naisellisen näköinen. Aikuisella naisella.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tykkää niistä kuselle haisevista karvoista.

Vierailija
82/96 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyys vaivaa useita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä 60-luvulla syntyneet pedaritaipumuksiset setämiehet fantasioivat ns posliinista enää. Siistitty karvoitus kertoo aikuisuudesta ja hedelmällisyydestä.

Törkeä kommentti. 

84/96 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhero kunniaan

Vierailija
85/96 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tervein alapää"?

Mitä ihmeen epäterveitä vaivoja teillä on jatkuvalla syötöllä? Aikuisikäni olen sheivaillut ja trimmaillut, ja aina pessyt normaalilla suihkusaippualla. Ei ole vielä alapää räjähtänyt eikä tulehtunut - pitääkö vielä kuinka monta kymmentä vuotta odottaa ongelmia?

Vierailija
86/96 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodit muuttuvat näissäkin asioissa.  Muutaman vuoden kuluttua saattavat mielipiteet olla taas erilaiset. 

Vierailija
87/96 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan pyöräilijät ei ajele alapäätä. 

Vierailija
88/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi minkä hajuisia satuloita :(

Vierailija
89/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi imee kullia kun ei karvoja tule suuhun.

Vierailija
90/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaveri kuivuu kiinni karvoihin inhottavasti. Joskus pitänyt saksilla erotella.

En myöskään usko että suuseksissä mies nauttii niiden karvojen imeskelystä ja ihan turha sanoa että on tarkoitus nuolla vain häppäreiden välistä,kyllä mä ainakin tykkään kun mies imaisee häpyhuulta ym.

Vierailija
91/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkanvaalea suora karvoitus ei ole viehättävä eikä naisellinen.

Vierailija
92/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, koska jollen sheivaa niin ne karvat aiheuttaa väliin jäädessään hankaushaavoja - ja niiden seurauksena tulee hiivainfektio. Koettu sen verran monta kertaa näin viisikymppiseksi mennessä, ettei enää kiitos. Ajeltuna mun alapää pysyy terveenä muutoinkin limakalvoilta.

Kukin siis tavallaan!

Vierailija
93/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tervein alapää"?

Mitä ihmeen epäterveitä vaivoja teillä on jatkuvalla syötöllä? Aikuisikäni olen sheivaillut ja trimmaillut, ja aina pessyt normaalilla suihkusaippualla. Ei ole vielä alapää räjähtänyt eikä tulehtunut - pitääkö vielä kuinka monta kymmentä vuotta odottaa ongelmia?

Odota rauhassa, kyllä sekin aika koittaa. Jos nimittäin jatkat samalla tavalla.

Vierailija
94/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi minkä hajuisia satuloita :(

Haisteletko useinkin satuloita?

Vierailija
95/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkaveri kuivuu kiinni karvoihin inhottavasti. Joskus pitänyt saksilla erotella.

En myöskään usko että suuseksissä mies nauttii niiden karvojen imeskelystä ja ihan turha sanoa että on tarkoitus nuolla vain häppäreiden välistä,kyllä mä ainakin tykkään kun mies imaisee häpyhuulta ym.

Kyllä imeskelyt osaava mies tekee sillä luonnostaan karvattomalla alueella, jos siis osaa.😅

Vierailija
96/96 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa pestä haarojasi?🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi