Miksi vieläkin niin moni sheivaa alapäänsä vaikka tiedetään, että luomuna on tervein alapää?
Ja moni sanoo (nykyään), että kyllä aikuiselle naiselle alapään karvoitus sopii ja kuuluu.
Miksi silti edelleen naiset sheivaavat niin PALJON? Aiheuttaako 10-20 vuotta vanha muoti paineita, onko edelleenkin käytännössä "rumaa" ja noloa jos alapää on tuuhea tuhero? Onko jotenkin naisellisempaa, nykyaikaisempaa kuitenkin olla karvaton VAIKKA kuinka tiedetään että karvoitus suojaa ja lisäksi onhan se naisellisen näköinen. Aikuisella naisella.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.
Kasvaako sinulla karvoja nuoltavilla aluiella?
On ihan faktaa, että karvat itseasissa lisäävät kesketuksien tuntua kun johtavat juuriensa kautta kosketusta ihon allekin. Lisäksi yhdynnässä karvat suojaavat liialta hankaukselta ja stimuloivat siinäkin. Paikat pysyvät myös kosteampina kun kaikki ei ole auki kuin leikkaushaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.
On ihan faktaa, että karvat itseasissa lisäävät kesketuksien tuntua kun johtavat juuriensa kautta kosketusta ihon allekin. Lisäksi yhdynnässä karvat suojaavat liialta hankaukselta ja stimuloivat siinäkin. Paikat pysyvät myös kosteampina kun kaikki ei ole auki kuin leikkaushaava.
Kyllä muillakin naisilla kasvaa uloimmissa häpyhuulissa karvoja. Pidän myös siitä että nivusiani imeskellään ja nuollaan tai häpykumpua. Eikä ole vielä koskaan kuivuudesta ollut ongelmaa;)
Karvoituksessa on myös se ongelma että esim hankauksen yhteydessä mies saattaa saada terskaan kivuliaan haavan karvoista. Tuskin tuntuu kivalta.
Mutta kukin tyylillään. Joku tykkää majavasta, toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muillakin naisilla kasvaa uloimmissa häpyhuulissa karvoja. Pidän myös siitä että nivusiani imeskellään ja nuollaan tai häpykumpua. Eikä ole vielä koskaan kuivuudesta ollut ongelmaa;)
Karvoituksessa on myös se ongelma että esim hankauksen yhteydessä mies saattaa saada terskaan kivuliaan haavan karvoista. Tuskin tuntuu kivalta.
Mutta kukin tyylillään. Joku tykkää majavasta, toinen ei.
Ap haluaa kontrolloida maailman kaikkia karvoja.
Haavan karvoista? Saa sairauslomaa...
Mitäs piikkilankaa nelosella siellä jalkojen välissä kasvaa? Ei minun karvoista ainakaan haavoja saa 😨
Hassu ajatus, ettei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa, luonnollinen hoitamaton puska tai posliini.
Hohhoijaa. Miksi ap edes on noin kiinnostunut muiden karvoista?
Kukin trimmaa tyylillään. Aika suosittu on sekin, että jonkun verran karvaa on, mutta ainakin bikiniraja on siistitty, eli ei täysin luomu sekään. Minä itse tykkään pitää sheivattuna ihan vain siksi, että koen sen itselleeni mukavammaksi. Yksikään mies ei ole alapäätäni nähnyt kolmeen vuoteen, eikä varmaan ihan lähiaikoina tule näkemäänkään, mutta sheivaan silti. Koska pidän siitä itse niin. Omalla kokemuksella myös masturbointi tuntuu mukavammalta ja alapään siistinä pitäminen helpommalta kun ei ole karvoja. Siis ainakin minulla, kun minulla kasvaisi aika pitkät ja paksut karvat eikä mitään siistiä pientä tupsua.
Miten nämä toisten pillukarvat voi kiinnostaa joitain vuodesta toiseen?
Koska kusen polttamille ja haiseville pitkille karvoille ei huvita antaa hirveästi suuseksiä? Uh, kun niitä karvoja saa sylkeä suusta oksennuksen kanssa pois, niin jää yhteen kertaan se homma.
Ap:sta tulee mieleen jokin kiimainen teini, joka haluaa kuulla muiden alapää juttuja. Sori vaan
Miksi porukka käyttää korkokenkiä, puristavia vaatteita, värjää hiuksiaan, meikkaa... mikään noistakaan ei terveydelle hyvää tee.
Miksi tinkisin omasta mukavuudestani ja kasvattaisin karvat? Oon kuitenkin ajellut pois kaiken siitä lähtien kun alkoi kasvaa.
Minä en pidä niistä karvoista ja olen sheivannut ne suurimman osan elämääni, siis jo kauan ennen kuin niistä edes puhuttiin julkisuudessa.Eli kyseessä on puhtaasti henkilökohtainen valinta Mua ei pätkääkään liikuta se mitä mieltä muut asiasta ovat tai mitä siitä lehdissä kirjoitetaan. evvk.
Miks ap ottaa lehdessä kirjoitetun jumalansanana? Miksi sua edes kiinnostaa vinkua toisten alapääkarvoista?
Vierailija kirjoitti:
Karvoja viemässä tuntoa???
Olet siis vähintään liki nelikymppinen nainen, etkä tiedä anatomiastasi edes sen vertaa, että missä ne genitaalialueen karvat sijaitsevat. Eihän ne nyt hyvä ihminen siellä pillun sisällä ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvoja viemässä tuntoa???
Olet siis vähintään liki nelikymppinen nainen, etkä tiedä anatomiastasi edes sen vertaa, että missä ne genitaalialueen karvat sijaitsevat. Eihän ne nyt hyvä ihminen siellä pillun sisällä ole!
Aika pieni osa suuseksistä tapahtuu pillun sisällä, jonne.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä niistä karvoista ja olen sheivannut ne suurimman osan elämääni, siis jo kauan ennen kuin niistä edes puhuttiin julkisuudessa.Eli kyseessä on puhtaasti henkilökohtainen valinta
Höpöhöpö. Sinä olet alkanut sheivata, koska se on silloin ollut vallalla oleva tapa. Jos tuo kyseinen ajankohta olisi ollut 70-luvulla, niin että varmasti olisi ruvennut sheivaamaan alapäätäsi. Sitäpaitsi elämme parhaillaan posliinimuodin viimeisiä vuosia tällä erää ja luomu on jälleen tulossa muotiin.
Mielenkiintoista kuulla sitten mielipiteesi kun kaikilla muilla on luomutuhero, että vieläkö se on yhtä ehdoton, vaikka pikkutytötkin uimahallissa hihittelee hassulta näyttävälle alapäällesi ;)
Vierailija kirjoitti:
Hassu ajatus, ettei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa, luonnollinen hoitamaton puska tai posliini.
Tarkoitat kai broileri?
Karvat ovat rumia ja haisee pahalle. Tietää heti että karvaisen pillun omistaja ei huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan.
Tämmöset väittelyt eivät koskaan johda mihinkään. Samasta syystä en väittele myöskään politiikasta.