Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni sanoi että olen liian lihava

Vierailija
21.11.2017 |

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjoittanut ex-poikaystäväsi?

Vierailija
2/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa ole mitään vikaa. Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... ei hyvältä kuulosta, pahempaa luvassa. Poikaystävälle pitää tehdä selväksi, että hänen sanomisensa loukkaavat sinua. Jatkossa annat takaisin samalla mitalla joka kerta. Mieti jo etukäteen poikkiksen huonot puolet. Ja jalat ristiin, sillä nuo jutut eivät kyllä saa naista kuumaksi.

Vierailija
4/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Se mikä tässä pahinta niin rupesin seurustelemaan poikaystäväni kanssa vasta vähän alle viikko sitten. Hän ei aikaisemmin ole sanonut vartalostani oikeastaan mitään negatiivista, en ymmärrä miksi hänen piti nyt loukata tuolla tavalla

Ap

Vierailija
5/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 58kg tarkoittaa, että joko sinulla on paljon lihasta tai sitten läskiä jossain päin kehoa.. Se ei kuitenkaan määritä sitä kuka olet. Jos asia koskettaa sinua niin paljon, että itket niin kenties voit tehdä asialle jotain.

Vierailija
6/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika lapsi vielä. Mutta pysy erossa tuollaisista "miehistä" nyt ja vastaisuudessa. Jos jo viikon seurustelun jälkeen alkaa tuollainen laulu, niin pahalta näyttää.

Vierailija
7/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm ja 58kg tarkoittaa, että joko sinulla on paljon lihasta tai sitten läskiä jossain päin kehoa.. Se ei kuitenkaan määritä sitä kuka olet. Jos asia koskettaa sinua niin paljon, että itket niin kenties voit tehdä asialle jotain.

Just näin. Mun edellinen tyttöystävä oli 170/55 ja se näytti hyvältä.

Vierailija
8/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165 cm ja painan 92 kg ja olen just sopiva!

Vierailija
9/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon äkkiä. Tuollaisesta siasta kasvaa se jännämies aika pian.

Vierailija
10/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuis siitä entinen tuli?

Vierailija
11/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasta minulla ei juurikaan ole joten taitaa pelkkää läskiä olla.. :/ mutta aionkin asialla tehdä jotain ja poikaystäväni tietää sen kyllä. Minulla on vain ollut aika raskasta muutama kuukausi enkä ole jaksanut nyt hirveästi vahtia mitä suuhuni laitan.

Vierailija
12/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin vahva ihminen ja varmasti mahtava persoona! Jos haluat laihtua niin tee se, pidä huolta ettei kukaan enää koskaan sano sinulle tuollein kuten poikaystäväsi.

Vierailija
13/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan väärässä ollut

Vierailija
14/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 58 kg ei kyllä ole mikään jäätävä pläski vaikka normaali bmi:n ylärajoilla liikutaankin.

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=160&age=a…

Vierailija
15/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätistihän se sanoi.

Huomas että susta on tulossa plösö jos et rupea liikkumaan ja syömään järkevämmin.

Vierailija
16/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika lapsi vielä. Mutta pysy erossa tuollaisista "miehistä" nyt ja vastaisuudessa. Jos jo viikon seurustelun jälkeen alkaa tuollainen laulu, niin pahalta näyttää.

Olen 21v eikä ole juurikaan kokemusta seurustelusta. Miesasioissa olen täysi lapsi vielä, sen myönnän. Voi kyllä paljon johtua inhottavista kokemuksista mitä olen joutunut miesten takia kokemaan. Minut on mm. raiskattu nuorempana. Yhtäkään fiksua miestä en valitettavasti ole tavannut..

Vierailija
17/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee vastauksissa nyt kaksi asiaa sekaisin. Mutta se tärkein tässä aloituksessa oli se, että mies kehtaa kommentoida noin. Mä en kattelis tuollaista hetkeäkään.

Vierailija
18/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuis siitä entinen tuli?

Vetämällä turpaan ja kännit, sekä pummimalla rahat. Tosi tarina.

Älä jaksa ap=mode trollata samasta tuhannetta kertaa ja vastata keskenäsi. Kaikki tajuaa.

Vierailija
19/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Ap on lihava mies;)

Vierailija
20/130 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottavia kommentteja