Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet, jos kiveksiä hyväillään yhdynnän aikana?

Vierailija
20.11.2017 |

Esim kun nainen on alla ja hivuttaa kätensä palleihin? Tai jos nainen ratsastaa väärinpäin ja samalla hyväilee palleja?

Tykkääkö miehet, jos kiveksiä hyväillään yhdynnän aikana?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aika vaikea toteuttaa.,

Jää oma nautinto vähiin

Vierailija
2/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa siitä mitään mielihyvää, joskaan ei se haittaakaan millään lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mut on hankala yhdynnässä. On herkät pallit ja vaikka suuseksissä, on mahtavaa jos niitä pidetään samalla hyvänä. Se kai riippuu paljon, millaiset ne on. Jos ovat vetäytyneet, ja on paksu iho vielä niin sitten kai ei niin tunnu. Itselläni on ohut ja löysä iho niissä. Joten kosketuskin tuntuu.

Vierailija
4/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinipallit mahtavan herkät kosketukselle. Vaimokin tykkää.

Vierailija
5/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin herkät pallit että en pysy paikoillani jos niitä hyväilee ja suukottelee kun saan suuseksiä/runkkua.

Vierailija
6/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että kun nussit toista vaikka takaapäin, niin pallit  hakkaa sinne takareisille ihan huolella, ja voit jatkaa miten kauan tahansa ilman kipua, mutta jos joku antaa pienen sorminippaisun kiveksille niin olet saman tien polvillas.

Vierailija
7/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että kun nussit toista vaikka takaapäin, niin pallit  hakkaa sinne takareisille ihan huolella, ja voit jatkaa miten kauan tahansa ilman kipua, mutta jos joku antaa pienen sorminippaisun kiveksille niin olet saman tien polvillas.

Se nopea isku, ei tarvii olla kovakaan. Sattuu todella. Mut naisen reisille, iso ala, pehmeet ja itse teet. Tuntuu vaan hyvältä. Esim. Jos joku lyö leveällä laudalla persauksille, niin sattuu paljon vähemmän, kun kumiruoskan sivallus.

Vierailija
8/8 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin pannessa vaimo puristelee palleja lähes aina, aivan mahtavaa. Mun palleja saa puristella ehkä yllä olevia kovakouraisemmin, ei mitenkään kivuliaasti mutta kevyesti. Ja sama muuten juurikin tuo ratsastus "väärinpäin" niin siihen sopii kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi