Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan nukuttaminen omaan petiin

Vierailija
20.11.2017 |

Pilttimme ei millään suostu nukkumaan äitiyspakkauksen laatikossa, vaan änisee, puhisee ja vispaa raajoillaan kunnes nostamme hänet omaan parisänkyymme. Ei auta silittelemään, laulelu eikä tutti.

Kuinka te muut olette nukuttaneet pikkuvauvanne omaan petiinsä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että miksi se vauva pitäisi nukuttaa omaan petiin? En kettuillakseni, vaan oikeasti uteliaana. Itse nukuin vauvan vieressä tosi kauan (toisaalta imetin, joten helpointa minulle yöllä), vasta nukkuessaan täysiä öitä n. 10 kk iässä hän nukkui kaikki yöt omassa sängyssään.

Vierailija
2/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vauvat on nukkuneet vieressä..

Jos nyt haluaa omaan petiin nukuttaa niin massu täyteen, kuiviin, röyhtäytys ja nukuttamaan. Itse pomputtelen vauva sylissä jumppapallolla ja laitan eteiseen vaunukoppaan toisille päikkäreille.

2- veehen nukkuneet yöt vieressä, paljon helpompaa niin kun imetän öisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, että miksi se vauva pitäisi nukuttaa omaan petiin? En kettuillakseni, vaan oikeasti uteliaana. Itse nukuin vauvan vieressä tosi kauan (toisaalta imetin, joten helpointa minulle yöllä), vasta nukkuessaan täysiä öitä n. 10 kk iässä hän nukkui kaikki yöt omassa sängyssään.

Sängyssämme on pehmeä patja ja mies tupakoi. Nuo kuulema ovat kätkytkuoleman riskitekijöitä, jos vauva nukkuu vanhempiensa kanssa.

Mukavinta kyllä ehdottomasti olisi nukkua yhdessä vauvelin kanssa.

Vierailija
4/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyssämme on pehmeä patja ja mies tupakoi. Nuo kuulema ovat kätkytkuoleman riskitekijöitä, jos vauva nukkuu vanhempiensa kanssa.

Mukavinta kyllä ehdottomasti olisi nukkua yhdessä vauvelin kanssa.

No laita se mies sinne laatikkoon nukkumaan.

Vierailija
5/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääräise vauva peittoon ja anna nukahtaa mihin nukahtaa. Sitten siinä lämpimässä peitossa nosta omaan sänkyyn. Jos nostat vauvan kylmään sänkyyn, hän herää.

Ja laita nukkumaan kyljelleen.

Sängyssä saatatte yöllä kääntyä vauvan päälle. Jos mies ei polta sisällä niin se ei vaikuta.

Tuttavapiirissä on kätkytkuolema ja se on kyllä aika kauhea tapaus..

Vierailija
6/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehto, tätä meillä on vauva ja äiti rakastanut. Vauva nukahtaa hyvin keinutteluun.

Meillä oli sellainen perinteinen kehto, ainoa miinuns että on matala, ja saa kumarrella vauvaa nostaessa.

Vierailija
7/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötät vauvan ja röyhtäytät ja vauva petiin. Olisiko jotain tyynyä tms laittaa aluksi vauvalle viereen tai ympärille tuomaan turvallisuudentunnetta ja riepu /pehmeä uninalle käsiin. Jotkut vauvat tykkäävät kun taustalla on vesihana auki, muistuttaa kohdun kohinaa :)

Vierailija
8/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nukuttais vauvaa laatikossa, hyi vittu mimmosta vanhemmuutta. Ei yhtään kunnioista vauvaa kohtaan, ihme jos vauva reagoi. Seuraavaks syötätte varmaan roskiksesta ruokaa, kun siihen ikään tulee?

Jospa hankkisette ihan oikean sängyn sille lapselle, vai eikö rahat riitä?

Vierailija
9/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä nukuttais vauvaa laatikossa, hyi vittu mimmosta vanhemmuutta. Ei yhtään kunnioista vauvaa kohtaan, ihme jos vauva reagoi. Seuraavaks syötätte varmaan roskiksesta ruokaa, kun siihen ikään tulee?

Se laatikko on sitä varten, että siinä saa vauva nukkua. Sen takia laatikon mukana tulee myös patja.

Vierailija
10/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se laatikko on sitä varten, että siinä saa vauva nukkua. Sen takia laatikon mukana tulee myös patja.

Niin, jos ei ole varaa sänkyyn? Hirveä ajatuskin, että rakas lapsi nukkuis laatikossa.

Vierailija
11/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitä lapsen vuode etukäteen ja ostakaa kapalopussi joka toimii yöpukuna.

Himmentäkää valaistusta illanmittaan ja puhukaa vaisummin illalla, joka ilta samat rutiinit samaanaikaan.

Meillä itkuhälyttimen unimusiikki toimii merkkinä lapselle, että seurustelu loppuu.

Yöllä ei seurustella eikä laiteta edes valoja, jos vaipanvaihto on pakko tehdä niin vähäeleisesti ja himmeässä valaistuksessa.

Ei välttämättä heti toimi mutta meillä oppi yhtäkkiä kuin taikaiskusta nukahtamaan itse kun sinnikkäästi jatkettiin samoilla iltarutiineilla (oli ehkä pari kuukautta), nyt kaksi vuotta samat iltarutiinit ja lapsi nukkuu omassa huoneessa koko yön.

Vierailija
12/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääräise vauva peittoon ja anna nukahtaa mihin nukahtaa. Sitten siinä lämpimässä peitossa nosta omaan sänkyyn. Jos nostat vauvan kylmään sänkyyn, hän herää.

Ja laita nukkumaan kyljelleen.

Sängyssä saatatte yöllä kääntyä vauvan päälle. Jos mies ei polta sisällä niin se ei vaikuta.

Tuttavapiirissä on kätkytkuolema ja se on kyllä aika kauhea tapaus..

Muuten ihan asiaa mutta pakko korjata että kyllä tupakointi vaikuttaa vaikka polttaisi kilometrin päässä kotoa. Hän kuitenkin hengityksen mukana altistaa vauvan tupakan myrkyille. Tämän takia ei suositella tupakoitsijoille perhepetiä.

Ja sinä uuvatti joka dissaat äitiyspakkauksen laatikkoa: vauva tuntee olonsa turvalliseksi rajatummassa tilassa. Esim. unipesä..

Vierailija
13/13 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva ähisi, puhusi ja heilutti raajojaan kunnes alkoi lopulta väsyttämään ja nukahti. Että jos se ei itke niin anna ihmeessä puhistella rauhassa.

Kahden muun kohdalla oonkin sitten tehnyt niin et nostanu syliin ku itkee ja laskenu takas aina ku rauhottu ja ennen ku nukahti. Oli alkuu syliin takas remppausta pari iltaa mut sen jälkeen helpotti.

En voinut nukkua vauvan kanssa, valui alleni, heräsi kun käänsin kylkeä, mies käytti häntä unissaan kainalotyynynä ja sain pelastettua... En miestä kuitenkaan halunnut pois jotta vauva olis voinut nukkua hänen paikallaan kun lähemmäs itseä vauvan sai kun laittoi kopan tai sängyn ihan kiinni omaan sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä