Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suostuisi olemaan jouluna töissä

Vierailija
20.11.2017 |

Onneksi ei tarvitsekaan.
Mutta jos minulle määrättäisiin jouluksi työvuoro, niin mieluummin irtisanoisin itseni.

Joulu on kuitenkin niin ihana ja tärkeä juhla.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä kirjoitti:

200€/tunti, jopa toivon että olisin töissä joulun kaikki päivät.

Ihan kiva palkka sinulla. Mitä teet?

Vierailija
42/43 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sanonut töissä että ihan sama olenko töissä. Onpahan sitten syy olla menemättä kummankaan äidin luo. No iltavuoro ei olisi mieluinen aattona mutta muuten. Minulla on kyllä pieniä lapsia ja heille joulun yritän tehdä vaikka en joulusta tykkääkään. Syy tähän on just tuo että aina tulee jollekin paha mieli 😒

Niin ja olen siis hoitaja. Kaupan alalla on vähän eri olla töissä jouluna kun heistäkin suurin osa lopettaa aattonakin jo klo 12 työt ja palaavat vasta Tapanin jälkeen. Kyllä ne potilaat on hoidettava myös jouluna ja vauvoja syntyy joulunakin 😊 Itse olen tehnyt koulun kodin lisäksi myös tonttuhatuilla töissä ☺

En tiedä missäpäin asut kun teillä ei ole kaupat jouluna auki. Meidän kylän S-market on aattona klo 14 asti auki, sekä joulupäivänä ja tapanina 12-18. Tietenkään työtä ei ole siinä määrin kuin hoitsuilla, mutta työtä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joulun ja vuodenvaiheen töissä, olen yksinäinen (omasta tahdosta) ja asiakkaista enemmistö on yksinäisiä ihmisiä. Olen tehnyt näin jo yli 20 vuotta.

Jotenkin silloin ihmisistä huokuu rauhallisuus, radiosta soi joululaulut ja kellään ei ole kiire

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan