Uusi työ on pettymys
Olen aloittanut uudessa projektityössä noin kaksi kuukautta sitten ja pohdin irtisanoutumista koeajalla. Työ on ollut iso pettymys. Olen hakenut vuoden virkavapaata alkuperäisestä työstä ja siihen on palkattu sijainen eli minun pitäisi vuoden ajaksi kumminkin etsiä uusi työ. Onko teillä kenelläkään samankaltaisia kokemuksia? Vai kysyisinkö viran sijaiseltani, aikooko hän jatkaa koko vuoden työssä vai voisinko palata jo aikasemmin töihin.
Kommentit (3)
Itse hain töitä työttömänä, sain paikan liki 150 hakijan joukosta. Oli kokemusta juuri tuosta työstä mutta ei siltä alalta. Ensimmäisen viikon jälkeen tajusin että ei ole minun paikkani. Työn sisältö oli täysin eri kuin mitä ilmoitus ja haastattelu antoivat ymmärtää... työtä oli liikaa ja tuntui että oma ammattiylpeys alkoi kadota siinä kiireessä ja stressissä. Valvoin yöt ja voin huonosti. Viikko ennen koeajan loppua päätös tehtiin ja purettiin sopimus. Nyt olen työtön mutta helpottunut silti. Ei ole tämäkään työttömyys herkkua mutta tuolla olisin palanut loppuun.
Kiitos hyvästä viestistä...mietin mitä tehdä
Kiva että jollakin on töitä vaikka muille jakaa...