APUA, TE JOTKA OSAATTE VIROA, TARVITSEN KÄÄNTÄJÄÄ!!
tarvitsen nopeasti viron kääntäjää - pitää laittaa naapurille valituslappu!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
googlekääntäjä on kömpelö!
Todellakin. Kääntelee ihan hulvattomia tekstejä:)
Ymmärtää suomea kun kirjoitat isoilla kirjaimilla ja käytät paljon huutomerkkejä. Kirosanat lisäksi, niin varmasti tajuaa.
Kyseessä on siis virolainen naapuri, joka jättää koiransa asuntoonsa yksin haukkumaan koko päiväksi. Tätä jatkunut jo pitkään ja hän on tietoinen tästä. Haluaisin vaan laittaa hänelle viroksi kirjeen siitä kuinka väsynyt olen
Tälläinen teksti pitäs kääntää viroks :D
VIE KOIRASI JA ITSESI POIS TÄÄLTÄ! KUKAAN EI JAKSA KUUNNELLA KOIRASI METELIÄ!
SINÄ PASKA KOIRAN OMISTAJA, TEEN ILMOITUKSEN ELÄINSUOJELUUN! ITSEKÄS PASKIAINEN
menee hermot siihen naaapuriin!!
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on siis virolainen naapuri, joka jättää koiransa asuntoonsa yksin haukkumaan koko päiväksi. Tätä jatkunut jo pitkään ja hän on tietoinen tästä. Haluaisin vaan laittaa hänelle viroksi kirjeen siitä kuinka väsynyt olen
Sinu koer karjastab. Tee seda midagi, sest ma ei saa sellega hakkama. Saatan.
T. Google kääntäjä
Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa englanniksi, jota itsekin osaat niin et kirjoita mitä vaan puutaheinää mitä täällä saat käännökseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinu koer karjastab. Tee seda midagi, sest ma ei saa sellega hakkama. Saatan.
T. Google kääntäjä
Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa englanniksi, jota itsekin osaat niin et kirjoita mitä vaan puutaheinää mitä täällä saat käännökseksi.
Joo, kiitti englanniks toimii hyvin! :D
Ap ja muut! Google kääntäjä toimii hyvin, kun käännätte englannista.
Näin siksi, että ohjelma oppii käännöksistä. Englannin kieli on yleisin käännösohjelmassa käytetty kieli, siksi siitä ja siihen kääntäminen sujuu huomattavasti paremmin kuin suomesta.
Toinen juttu sitten on, tarvitseeko sinun ap nähdä Suomessa vaivaa. Eiköhän se naapuri ota selvää,mitä lapussasi sanotaan, vaikka jättäisit sen suomeksi.
Itse en olisi noin töykeä. Tuskin hän ihan hirveästi mitään mahtaa eroahdistusta potevalle koiralleen. Voisit lähestyä asiaa suunsoiton sijasta rakentavastikin ja ehdottaa verhoja ikkunaan (usein koirat haukkuvat ikkunasta näkemäänsä liikettä ulkona) tai haukkupantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kussa mun hopoti
Hobuseni?
googlekääntäjä.