Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano yksi typerä vaateostoksesi!

Vierailija
01.08.2024 |

Itse löysin kaapistani bikinit, joissa hintalaput kiinni. Kuppikoko oli paperilla oikea, mutta päällä liian suuri. En raaski heittää uffiin ja kirpparille en mene. Vien maalle...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin yli 500€ villakangastakin joka jäi heti liian isoksi koska laihdutin liikakilot pois. 

Vierailija
2/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonahkahousut. Olisin voinut samantien pukea muovipusseista leikkaa ja liimaa -tyyliin kyhätyt päälleni. Ihoni muuttui housujen alla ensin kosteaksi, sitten ihan märäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekonahkahousut. Olisin voinut samantien pukea muovipusseista leikkaa ja liimaa -tyyliin kyhätyt päälleni. Ihoni muuttui housujen alla ensin kosteaksi, sitten ihan märäksi. 

Ai että. Miten sinulle tuli mieleen ostaa muovihousut?

Vierailija
4/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso villakangastakki. Se on jäänyt pitämättä.

Vierailija
5/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ostin yli 500€ villakangastakin joka jäi heti liian isoksi koska laihdutin liikakilot pois. 

Minä olen ostanut KAKSI villakangastakkia, joita en ole käyttänyt kertaakaan!

Vierailija
6/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanvärinen tekonahkatakki. Ei ihan hirveästi löytynyt omasta elämästä käyttötarkoitusta kyseiselle vaatekappaleelle.

Vierailija
7/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullanvärinen tekonahkatakki. Ei ihan hirveästi löytynyt omasta elämästä käyttötarkoitusta kyseiselle vaatekappaleelle.

Mä syyllistyn hyvin usein tuohon että ostan vaatteita sille versiolle joka haluaisin olla, en sille joka oikeasti olen. En kumminkaan pue päälleni arkeen esim jotain ns siistiä mekkoa joita roikkuu kaapissa pitkä rimpsu vaan olen niissä mukavissa kotirömpsyissä, eikä elämässäni ole sellaisia tilaisuuksia missä tuollaisia juuri tarvitsisi kun emme käy teattereissa, paremmissa ravintoloissa tms jutuissa oikeastaan koskaan. 

Vierailija
8/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Herreys keikkailee? Voisit mennä keikalle kultstakissasi 😄

Vierailija
9/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut tehtyä typerää vaateostosta kun en osta mitään turhaa. En tilaa netistä koska haluan sovittaa vaatteen, nähdä miten tehty ja minkälaista materiaalia sekä sen istuuko kunnolla ja miltä näyttää päällä.

On aina siisti ja edustava garderobi, paitsi ne vanhat t-paidat joita saan tyttäreltäni kotipaidoiksi ja vanhat joogahout kotikäyttöön. Niillä ei mennä ihmisten ilmoille mutta kotona ne on parhaita!

Vierailija
10/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kokoa liian pieni latex catsuit. Maksoi paljon ja sitä voi kyllä käyttää, pois ei raaskiheittää, mutta pukeutumiseen menee ainakin puoli tuntia, kun pitää öljytä iho kauttaaltaan että sen saa mitenkään päälle. Eli yht-äkkisessä tilanteessa tuota on hankala käyttää. Monesti on kumppanit pitkästyneet, kun on pyytämällä pyydetty pukeutumaan oikein seksikkäästi ja lopulta sitten olen suostunut ja lähtenyt pukeutumaan. Olen muutaman joutunut herättämään kun olen sitten lopulta valmis.

Vierailija
11/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkkiturkki. En voi pitää sitä kun kaikenlaiset eläinaktivistit luovat minuun murhaavia katseita.

Vierailija
12/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä kokoa liian pieni latex catsuit. Maksoi paljon ja sitä voi kyllä käyttää, pois ei raaskiheittää, mutta pukeutumiseen menee ainakin puoli tuntia, kun pitää öljytä iho kauttaaltaan että sen saa mitenkään päälle. Eli yht-äkkisessä tilanteessa tuota on hankala käyttää. Monesti on kumppanit pitkästyneet, kun on pyytämällä pyydetty pukeutumaan oikein seksikkäästi ja lopulta sitten olen suostunut ja lähtenyt pukeutumaan. Olen muutaman joutunut herättämään kun olen sitten lopulta valmis.

Tuo on "seksihepene" ostos, AP ei varmaan tarkoittanut tätä?

Vierailija
13/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish shoppinin aikaan onnistuin luottotiedot menettämään kun ostin kaikkea kiinan krääsää mm koruja joista tuli allerginen reaktio, meikkejä jotka sai naaman punoittamaan, vaatteita jotka oli liian pienet ja eräästä mustasta topista lähtien väriä niin paljon että näytti siltä kuin olisin mustelmilla ollut.

Eräs ikään lipasto jossa oli varmaan 1000 ruuvia ja mutteria ikinä en saanut koottua ja heitin sen lopulta pois...maksoi n 120 e...

Vierailija
14/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kaadoin vahingossa kahvin valkoiselle paidalleni töissä ja juoksin äkkiä ostamaan ihan vaan jotain sen tilalle. Käteen tarttui jostain syystä nanson tunika, joka on itselleni piian pitkä ja väärän värinen ja lisäksi niin ohutta kangasta, että olisin normaalitilanteessa jättänyt ostamatta jo sen takia. Kallis se kuitenkin oli, lähes satasen trikoovaate.

Puolustaudun sillä, että oli pakkotilanne ja kiire saada jotain tahratonta päälle. Mietin että jos sen tunikan värjäisi, sen ehkä voisi pelastaa. Lyhentää sitä ei voi, siinä on helmassa jotkut taskut.

Vierailija
15/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pinkki nahkatakki vuonna 2009 Virosta ostettu harmi vaan että 2 kuukautta ja pinkkiä nahkaa lähti ja rapistui. Piti heittää pois.

Vierailija
16/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina yhtä numeroa liian isot farkut ja pienennän sitten niitä vyötäröltä. Näin saan mukavat housut, joissa takapuolella on tilaa istumatyössäkin, ja jotka pysyvät nostamatta ylhäällä kun nousen seisomaan. Mutta viime kerralla huomaan jostain syystä ostaneeni kaksi numeroa liian isot, ja nyt pienentäminen on hankalampi urakka, kun yhdestä tai kahdestakaan kohtaa ei voi ottaa noin paljon sisään ilman että se vääristää koko vaatteen muotoa, vaan on jaettava sisäänotot usealle paikalla ja sitten vastaan tulee taskuja ja muuta hankalaa. Pesin ne kuitenkin jo, joten palauttaakaan ei voi.

Vierailija
17/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tilatessasi verkkokauppaa saksalaiseksi, joten tilasin nätin mekon lapsenlapseni ristiäisiin, varmuuden vuoksi kokoa XXL. Tulikin Kiinasta ohuen ohutta kangasta mekko, joka ei mahtunut edes XS kokoa olevalle miniälleni! Kaunis mekko kyllä ja hyvää työtä. Aavistin kyllä heti, että nyt tuli huti, kun paketti oli A4 kirjekuori ja painoa n. 200 gr.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi