Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tomi Metsäketo klo 18.45 Arto Nybergissä!!

Vierailija
19.11.2017 |

Nyt popparit valmiiksi, kun nähdään ja kuullaan uhriutumisen mestaria. Tää ratkaisee myös sen miten jatkossa ajattelen Nybergin journalistitaidoista. Jos päästää liehuletin liian helpolla, en ala mitään .. Ei kyllä toisaalta yleensä ole sellainen, ei toki erityisemmin haastakaan, ehkä haluaa että kaikille jää hyvä mieli, siksi Tomi 31 v.on mukaan uskaltautunutkin.😁

Kommentit (411)

Vierailija
141/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun hän on niin uhri....😢

No onhan siltä lähtenyt kolme tosi isoa työhommaa alta some-kohun takia. Onko reilua että ihmiseltä lähtee elinkeino ja toimeentulo some-kohun takia? 

Pelkän somekohun takia, ei. Mutta oman huonon ja asiattoman käytöksen takia ne kyllä voi lähteä ja se on ihan reilua. 

Pitäisikö? Muistelen että tuossa jokin aika sitten oli uutinen että eräs toimittaja oli saanut tuomion raiskauksesta. Nimi kuitenkin jätettiin kertomatta suurelle yleisölle jotta kaveri voi rauhassa jatkaa sekä työntekoaan että muuta elämäänsä ilman suuren yleisön moralisointia.

Melkoinen ero sekä teon laadussa (tissin kosketus vrt, raiskaus josta sai yli vuoden tuomion) ja toisaalta siinä millä hienotunteisuudella asia käsiteltiin mediassa.

"Siitä" lehdestä löytyy nimi ja naama. Miksi tämä ei ole julkiseksi tullut? No kun on kavereita Tunnan ja Rikun kanssa, työskennellyt Ylellä ja HS:ssa ja nykyään Long Playssa, niin on suojassa kaikelta kritiikiltä. Ja voi nähtävästi porsastella ja rikkoa lakia miten haluaa.

Missä lehdessä on jatkanut työntekoaan? Käsittääkseni työtön/sossurahoilla, jos on vielä hengissä.

Vierailija
142/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomi oli tuossa haastattelussa symppis. Pystyn samaistumaan häneen. Itsekin olen suorasanainen, mutta en pohjimmiltani paha. Minäkään en pidä kieroista ihmissuhdepeleistä, joita ihmiset yleisesti harrastavat. Tämän takia monet ottavat minunkin suorat puheeni ilkeilynä,.vaikka todellisuudessa ne ovat vain heijastusta siitä, miten ihmisten kierous minuun vaikuttaa.

N30

Haukutko säkin kaikkia äijiä läskeiks idiooteiks ym, jos ne ei lähe sun kans paneen? Ihan vaan sillai suoruuden ja ajansäästämisen nimissä.

Olen yleensä tyhmyydestä maininnut, mutta joskus myös ulkonäöstä, jos mies on itse kuvitellut olevansa jotenkin korkeatasoisempi kuin minä ja nakellut tämän vuoksi ylimielisenä niskojaan.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ap voinut tarkastaa vaikka Wikipediasta Tomin iän. Ei ole suinkaan 31, vaan 43 v. (synt. 1974). Ohjelma oli asiallinen. Nybergin haastattelu ei yleensäkään ole mikään toverituomioistuin, kuten jotkut tuntuvat toivovan, vaan asioista keskustellaan maltillisesti, ketään painostamatta.

Tämä kommentoija olisi voinut lukea edes ketjun, jos ei muuten tiedä kohusta mitään. Kestovitsi on se, että Tomi on oikeasti valehdellut Tinderissä iäkseen 31 vuotta ja kysyttäessä kuitannut sen huumoriksi tms. Miten joltain on voinut mennä tuo ohi.

Hirvee rikos? Täällä on väärillä henkilötiedoilla lukematon määrä porukkaa

Vierailija
144/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen itsestäni vaikuttaa että Metsäketo heitettiin susille kun alkoi olemaan juttua että elokuva-alalla on ihan todellisia hyväksikäyttäjiä ja raiskaajia. Metsäketo on itsekkin myöntänyt että välillä on heitellyt jotain törkeyksiä naisille, mutta mitään rikoksia ei ole tullut ilmi eikä hänellä ole vaikutusvaltaa niin että voisi esimerkiksi kiristää keneltäkään seksiä. Sen sijaan Suomessa on näitäkin, ilmeisesti ohjaajapuolella, mutta heidän tekemisensä on Metsäkedon avulla lakaistu maton alle. Veitolakin kuvittelee olevansa niin hieno journalisti, mutta ei vaan yllytä ketään paljastamaan noita isompia tekijöitä.

Niin.

Tämä koko asetelma ja ennen kaikkea esiinkaivaminen (miksi juuri nyt) kun kohutut hätyyttelemiset + karsea käytös  tapahtumista aikaa jo.

Jotenkin ihan kuin sopivasti tilauksesta kaivettiin sitten tämä laulaja framille

kun kaikki kohisee metoo-ilmiöstä niin suomalaisenkin median tuli kantaa kokensa kekoon

ja valittiin ................tuo laulaja?

Miksi Veitolalla kiire etsiä tukea ahdistelusyytöksiin juuri hänestä.....? Merkillistä touhua.

Haettiin suomen virallista ahdistelijaa? 

Liikaa kysymyksiä nousee tässä tapauksessa.

Vierailija
145/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette vaan voi antaa ihmisten olla rauhassa? Jokainen tekee virheitä elämässään ja kuka teistä on valmis heittämään sen ensimmäisen kiven?

Vierailija
146/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on kääntynyt Veitolan syyksi? Tutkivana journalistina hän lähti penkomaan asiaa. Olisiko hänen pitänyt jättää asia sikseen ja suojella näin Tomppaa? Miksi?

Ei tietenkään olisi tarvinnut suojella Tomia. Mutta tutkiva journalisti on kyllä vähän liioittelua, koska Twitterissä Maria sanoi: "Toimittajana tarinoiden tarkastamiseen ei ollut syytä koska Metsäketo ei halunnut tulla haastatteluun." Sanomisensa herättää ajatuksia, sillä vaikka Metsäketo ei tullut haastatteluun Maria on useassa asiayhteydessä ottanut kantaa asiaan, mm. Iltasanomissa: "– Mä en ymmärrä, miksi kukaan keksisi tuollaisia tarinoita." Ajatuksia siitä, että hyvään tutkivaan journalismiin minusta kyllä kuuluu faktojen tarkastaminen. Juorutoimittajat taas voivat levittää juttuja tarkistamatta mitään jos ne vain eivät ole sellaisia että niistä aiheutuu oikeusjuttuja.

En puolusta Tomia todellakaan, mutta jos tarkoitus laitetaan pyhittämään keinot niin sellainen kääntyy itseään vastaan ja vesittää koko asian. Samalla kun tuhoaa sen oman asian uskottavuuden. Mikä tässä tapauskessa on suuri harmi.

Vierailija
147/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksun vaikutuksen teki siinä pätkässä ainakin jonka minä näin ohjelmasta. Kun tulee näitä kampanjoita ja kohuja sun muita niin tulee myös ylilyönteja. Englannissa monia syyttömiä kuten koomikko Freddie Starria ja Cliff Richardia ja monia muita syytettiin milloin mistäkin vuosien tai vuosikymmenien takaisista minusta melko viattomista tapahtumista Jimmy Savile-kohun jälkeen. Eräänlaista joukkohysteriaa melkein.

Vierailija
148/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenetköhän julkkismiehen av-mammat ottaa seuraavaksi vihankohteekseen. Tuntuu että tällä palstalla oikein janotaan näitä juttuja että päästään mässäilemään muiden elämän päin hlvettiä menemisellä. Kai se saa aikaan fiiliksen että oma p@ska elämä tuntuu edes vähän paremmalta kun jollain toisella menee ihan päin persettä.

Vierailija
149/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette todella noloja. Kollektiivisesti tyhmiä. Onhan se aivan selvää, että kun tuollanen ahdistelukohu laitettiin käyntiin, niin vähintään puolet naisista alkoi epäillä, että juu, kyl mustaki tuntuu et mua on ahisteltu. Eli sama ilmiö, kun lukee netistä erilaisten sairauksien oireita, niin kummasti oireita alkaa löytyä muka itseltäkin.

Rauhoittukaa jo, ei teitä ole ahdisteltu nimeksikään siinä mittakaavassa miten vauhkoatte.

Vierailija
150/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma elämänhallinta ei ole oikeen handussa niin on hyvä haukkua muita.

Vierailija
151/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt sitten mitä Metsäketo on tehnyt. Oikeasrti.  Jos unohdetaan se Twitterin 10 vuoden nuorennusleikkaus niin mitä hän on oikeasti tehnyt???????  Ja mikä on myös totta varmasti.

Vierailija
152/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomi oli tuossa haastattelussa symppis. Pystyn samaistumaan häneen. Itsekin olen suorasanainen, mutta en pohjimmiltani paha. Minäkään en pidä kieroista ihmissuhdepeleistä, joita ihmiset yleisesti harrastavat. Tämän takia monet ottavat minunkin suorat puheeni ilkeilynä,.vaikka todellisuudessa ne ovat vain heijastusta siitä, miten ihmisten kierous minuun vaikuttaa.

N30

Haukutko säkin kaikkia äijiä läskeiks idiooteiks ym, jos ne ei lähe sun kans paneen? Ihan vaan sillai suoruuden ja ajansäästämisen nimissä.

Olen yleensä tyhmyydestä maininnut, mutta joskus myös ulkonäöstä, jos mies on itse kuvitellut olevansa jotenkin korkeatasoisempi kuin minä ja nakellut tämän vuoksi ylimielisenä niskojaan.

N30

Mitä jos sinäkin opettelisit vaikka kolmekymppisenä vielä käyttäytymään? Jos jonkun seura ei nappaa voit ihan aikaa säästääksesi sanoa vaan "ei kiitos". Jos et ole koskaan kuullut sanontaa "ei kannata sanoa mitään jos ei ole hyvää sanottavaa."

Vierailija
153/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minusta on vaan outoa että samaan aikaan kun muualla maailmassa on paljastettu isoja tekijöitä, Suomessa ainut hirtetty on Metsäketo. Suomessa oli syntymässä keskustelua ahdistelevista ohjaajista ja se keskustelu loppui kuin seinään kun Metsäketo saatiin otsikoihin. Ja Veitolan tyyli etsiä asianosaisia on ollut vähintäänkin erikoinen. Ja miksi häntä kiinnostaa juuri Metsäketo mutta ei ne elokuva-alan tekijät? Metsäketo on ehkä ansainnut kaiken nöyryytyksen hänkin, mutta mielelläni näkisin että päivänvaloon raahataan myös ne varsinaiset rikolliset. Veitola on käyttäytynyt niin oudosti tässä, että väkisinkin alkaa pohtimaan motiivia.[/quote]

Säyseä villakoira sitten marssitettiin lemmikkikennelistä toruttavaksi kun isot koirat voisivat oikeasti purra?

Vierailija
154/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt sitten mitä Metsäketo on tehnyt. Oikeasrti.  Jos unohdetaan se Twitterin 10 vuoden nuorennusleikkaus niin mitä hän on oikeasti tehnyt???????  Ja mikä on myös totta varmasti.

Tomi tarrasi naisen rintoihin ilman lupaa, nainen antoi hänelle leikkilitsarin ja Tomi veteli naiselle litsarit molemmille poskille niin että tuli poliisijuttu, tapaus sovittiin sovittelussa. Ja sitten lukuisten naisten Tinderin sun muun kautta saama tylytys Tomilta.

Vierailija
155/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihmettelin miehelle että yksikö julkimomies on ahdistellut pirkkoja pintaliitotiskeillä? Missä ne elokuva-alan limanuljaskat luimuaa? Vai liippaako liian läheltä alan miesten rouvia?

Vierailija
156/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ap voinut tarkastaa vaikka Wikipediasta Tomin iän. Ei ole suinkaan 31, vaan 43 v. (synt. 1974). Ohjelma oli asiallinen. Nybergin haastattelu ei yleensäkään ole mikään toverituomioistuin, kuten jotkut tuntuvat toivovan, vaan asioista keskustellaan maltillisesti, ketään painostamatta.

Eiköhän tuo ollut Ap:lta sarkasmia. Vai onko niin, että vain Tomi saa vitsailla omasta iästään?

Vierailija
157/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

N30

Mitä jos sinäkin opettelisit vaikka kolmekymppisenä vielä käyttäytymään? Jos jonkun seura ei nappaa voit ihan aikaa säästääksesi sanoa vaan "ei kiitos". Jos et ole koskaan kuullut sanontaa "ei kannata sanoa mitään jos ei ole hyvää sanottavaa."

Ei nämä tapahtumat ole tuoreita. Nämä ulkonäköä ja tyhmyyttä koskevat kommenttini tulivat minulta alle 25-vuotiaana. En minä enää viiteen vuoteen ole kenenkään tapailemani miehen ulkonäköä tai tyhmyyttä kritisoinut. Tomihan sanoi myös, että suorasanaiset kommenttinsa olivat menneisyyden juttuja.

Minä olen kasvanut henkisesti paljon ihan muutaman vuoden sisällä kuten uskon Tominkin kasvaneen ja varsinkin tämän kohun jälkeen uskon hänen kasvavan vieläkin enemmän.

N30

Vierailija
158/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä Metsäkedon puolustelijat. Äijä on mokaillut vuosikaudet; varmaan vuosikymmenet ja nyt sitten kosahti.

Siinähän puolustelette, mutta Tomia ei enää kukaan halua työtiimiinsä. Aika hankalaa laulajalle.

Vierailija
159/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun hän on niin uhri....😢

No onhan siltä lähtenyt kolme tosi isoa työhommaa alta some-kohun takia. Onko reilua että ihmiseltä lähtee elinkeino ja toimeentulo some-kohun takia? 

Pelkän somekohun takia, ei. Mutta oman huonon ja asiattoman käytöksen takia ne kyllä voi lähteä ja se on ihan reilua. 

Pitäisikö? Muistelen että tuossa jokin aika sitten oli uutinen että eräs toimittaja oli saanut tuomion raiskauksesta. Nimi kuitenkin jätettiin kertomatta suurelle yleisölle jotta kaveri voi rauhassa jatkaa sekä työntekoaan että muuta elämäänsä ilman suuren yleisön moralisointia.

Melkoinen ero sekä teon laadussa (tissin kosketus vrt, raiskaus josta sai yli vuoden tuomion) ja toisaalta siinä millä hienotunteisuudella asia käsiteltiin mediassa.

Media ei julkaissut kyseisen toimittajan nimeä, koska tuomio oli alle 2v. ehdotonta. Lehdillä on yhdessä sovittu sääntö, että alle 2v. tuomion saaneiden nimiä ei julkaista. Tämä sääntö koskee kaikkia. Lisäksi aika usein jätetään lasten hyväksikäyttäjien nimiä julkaisematta (vaikka tuomio olis yli tuon 2v.) koska halutaan suojella uhreja.

Ei tuossa ollut mitään salaliittoa tai muuta. Ihan samoilla säännöillä mentiin kuin muidenkin kohdalla. Ikävä rikkoa kuplasi.

Vierailija
160/411 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

N30

Ei nämä tapahtumat ole tuoreita. Nämä ulkonäköä ja tyhmyyttä koskevat kommenttini tulivat minulta alle 25-vuotiaana. En minä enää viiteen vuoteen ole kenenkään tapailemani miehen ulkonäköä tai tyhmyyttä kritisoinut. Tomihan sanoi myös, että suorasanaiset kommenttinsa olivat menneisyyden juttuja.

Minä olen kasvanut henkisesti paljon ihan muutaman vuoden sisällä kuten uskon Tominkin kasvaneen ja varsinkin tämän kohun jälkeen uskon hänen kasvavan vieläkin enemmän.

N30

Hieno juttu, että sinä olet kasvanut. Tomi ei vaan uhriuhtumisineen vaikuta kovinkaan aidosti katuvalta. Ei ymmärrä, että oma toiminta kohun syynä, vaikka toki julkkiksena joutuu kantamaan tekojaan ihan eri mittakaavassa kuin me tavikset. Mielestäni Tomista hohkaa aika pitkälle eräskin N-alkuinen persoonallisuushäiriö , siitä tuskin noin vain kasvetaan ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi