Tomi Metsäketo klo 18.45 Arto Nybergissä!!
Nyt popparit valmiiksi, kun nähdään ja kuullaan uhriutumisen mestaria. Tää ratkaisee myös sen miten jatkossa ajattelen Nybergin journalistitaidoista. Jos päästää liehuletin liian helpolla, en ala mitään .. Ei kyllä toisaalta yleensä ole sellainen, ei toki erityisemmin haastakaan, ehkä haluaa että kaikille jää hyvä mieli, siksi Tomi 31 v.on mukaan uskaltautunutkin.😁
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloja nuo selitykset, en pysty katsomaan!
"Hurtti huumori, sanaleikit, sarkasmi, ironia." V*ttu mitä paskaa!
Suomessa on nyt aivan uusi kansanryhmä. Aiemmin oli puolestaloukkaantujat, mutta nyt on puolestaraivoajat. Mitähän seuraavaksi.
Kiitos kommentistasi ja viiltävästä analyysistasi.
Minulla ei ole Metsäkedosta mitään erityistä mielipidettä, en ole juurikaan seurannut hänen uraansa enkä tiedä millainen hän on henkilönä. Kuitenkin täysin sivullisenkin on helppo huomata, että Nybergin haastattelussa Metsäketo puhuu aiheen vierestä ja selittelee, toisin sanoen ns. puhuu paskaa. Metsäketo antaa itsestään vilpillisen ja lipevän vaikutelman, mikä vain vahvistaa sitä yleistä käsitystä, joka ihmisillä hänestä on.
Tomspsan pitäisi olla nyt ihan hissukseen. Muuttaisi vaikka vähäksi aikaa johonkin trooppiselle saarelle asumaan ja harrastaisi siellä vaikka meditointia. Tai menisi vaikka käytöskurssille tai terapiaan. Harvey Weinstein ei ilmeisesti ole myöntänyt tekojaan varsinaisesti mutta on sentään mennyt jonkinlaiseen hoitoon rehab-laitokseen.
Tää ketju on pelastanut mun viikon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tsau kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitolaa ottaa päähän,kun hän ei saanut Tomi haastateltavakseen.
Ja mammat Suomessa ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan.
Ei riitä mammojen kitinät saamaan Tomi vankilaan.Ajatella jos Veitola on jostain kuulopuheista tehnyt valituksen ja Tomi joutuu kärsimään!Miten yksi ihminen voi saada tollasen kohun aikaan?Tomi vaikutti ihan symppikseltä Arton ohjelmassa!
Moi Tomi!
Miksi sä kuvittelet, että kyseinen henkilö palloilisi palstalla, jossa yli 90% naisista on aivan jumalattoman rumia ja tyhmiä?
Tämähän ON Tomi :DDD.
Eikä ole. Olet vain todella pahasti luulosairas palstanainen.
Voi toista, nyyh.
Tompsa olisi sopinut hyvin Liberacesta kertovaan leffaan. Kumpaan rooliin hän sopisi paremmin, itse Liberaceksi vai tämän nuoreksi poikaystäväksi?
http://images.entertainment.ie/images_content/rectangle/620x372/liberac…
Vaiko Liberacen plastiikkakirurgiksi?
https://ewedit.files.wordpress.com/2015/01/candelabra-rob-lowe_612x612…
Vierailija kirjoitti:
Onko se vähän yksinkertainen?
Veikkaisin narsissia, ainakin vahvoja narsissimaisia piirteitä on havaittavissa. Ainakin ns. virtsa on noussut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies lyö naista?
Kaiken lisäksi tuntematonta, jota on ensin yrittänyt kouria.
Onko tällainen olio edes mies?
No onko vastaavaa tullut eteen kapakassa? Minulla on. Ja jos tarjoilijoilta kysyt, taitaa tulla joka viikko. Minä varmaan olen yksi niistä ilkeistä naisista joka ei suojele tytärtään Metsäkedolta kun olen yrittänyt puhua aiheen yleisyydestä, en tästä yksittäistapauksesta. Miettikääpä tätä: tämä mies ei ole lain edessä syyllistynyt rikokseen, nainen löi häntä, hän löi takaisin ja asia on soviteltu viisi vuotta sitten. Vanhempi mies vikittelee nuoria naisia, ilmestyskirjan peto vaiko känniääliö jollaisia on kapakassa joka ilta? Mies, joka yrittää hyödyntää kuuluisuuttaan pokakseen nuoria pimuja, erityistapaus vaiko lähestulkoon sääntö, katselkaapa ympärillenne? Sikamaista käytöstä, ehdottomasti. Tässä nyt lyödään vaan aika vaaratonta "sikaa", iältään jo niin vanha ettei ne alaikäiset tuollaiseen tartu kuin isäkaipuiset, statukseltaan ja varallisuudeltaan taviksen luokkaa. Miksi juuri tämä on nostettu esiin?
Ollaan keskusteltu näistä paljon kun tytär oli lukioikäinen. Hyvä itsetunto suojaa ihmistä parhaiten hyväksikäytöltä, uskaltaa sanoa ei. Ei, vaikka iskijä olisi opettaja abiristeilyllä, ei vaikka kolmekymppinen räppäri tai kolmevitonen tv-juontaja yrittää pokata kapakassa. Noista tietämistäni nuorien tyttöjen iskijöistä tämä Metsäketo on vaarattomin, siksi minusta hassua, että kaikki viha kohdistetaan nyt häneen. Tindertutulle on helppo sanoa ei eikä tuollaisen haukut kauan takaraivossa paina, mutta entä kun se pokaaja on pomo, opettaja tai joku muu jolla on sinuun suoraa valtaa? Eikö tuosta pitäisi puhua enemmän vai onko vaan kiva vaahdota millainen hirveä sika tuo yksi tyyppi on?
Asia oli kyllä niin, että ko. henkilö kouri ensin lupaa kysymättä tuntemattoman naisen rintoja, jolloin nainen antoi litsarin hänelle (aivan oikein muuten). Tämän jälkeen Metsäketo oli läväyttänyt 2 kertaa avokämmenellä naista naamaan. Jos olisin ollut paikalla olisi Metsäketo lähtenyt jalat edellä ko. paikasta. Miten kehtaa näyttää naamaansa julkisesti missään, menisi takaisin sinne kiven alle mistä on ryöminyt.
Mieti jos olisi ollut sinun tyttäresi tai siskosi?
No tyttäreni ei olisi lyönyt kun meillä ei kukaan lyö. Mutta suhteuta nyt hyvä ihminen. Väestöliiton uusimman haastattelututkimuksen mukaan joka viides nainen on kokenut lievää väkivaltaa nykyisessä parisuhteessaan, joka kahdeksas kuluneen vuoden aikana. Tämä vissiinkin hyväksyttävämpää kun on perheen sisäistä? Nostetaanko kaikki nämä miehet jalat edellä kotoaan? Iltalehdessä käydään läpi parhaillaan Mitro Revon oikeudenkäyntiä, valittaa kun tuli erotetuksi pitkään jatkuneen seksuaalisen häirinnän vuoksi. Jos seurakunnassa valitetaan moisesta on syynä varmasti huomattavasti törkeämpiä tapahtumia kuin kännissä tissien puristelu tai lehmäksi haukkuminen. Väkivalta ja seksuaalinen häirintä on erittäin tuomittavaa mutta miksi nyt metoo kampanjan aikana Suomessa ei kyetä mihinkään vaikuttavampaan keskusteluun kuin yhden pikkunilkin ristiinnaulitsemiseen? Vaikutusvaltaiset seksuaaliset häiritsijät hymyilevät vinosti ja jatkavat touhuaan eikä taida väkivalta naisia kohtaankaan hävitä vaikka metsäketo jalat edellä lentäisi kun sen seuraavan kerran kohtaat.
Sua varmaan harmittaa että edes muutama saa nenilleen metoo-kampanjan kautta. Parempi kun keikki miehet sais sikailla ihan rauhassa ja pikkutytöt eivät uskaltaisi kotoa ulos. Odotappa jos omalle tyttärellesi tapahtuu jotain, voi muuttua ääni kellossa. Kilteillekin tytöille voi sattua kaikenlaista.
No joo. Seiskalehden lukijat keskustelevat yhteiskunnallisesta ongelmasta, eipä siinä nousta seiskalehden tasoa korkeammalle (kuka tinttasi tai haukkui ketä kännissä, minä kyllä kännissä lyön takaisin). Kun minä nyt en vaan usko, että lisävouhkaaminen tuon yhden metsäkedon ympärillä tekee maailmasta yhtään turvallisempaa kun samalla ei jakseta nostaa journalistista tasoa yhtään korkeammalle. Veitola keräsi ihmisten kapakkakokemuksia yhdestä Metsäkedosta, ei esim. nuorten naisten yleisesti kokemasta häirinnästä. Ruotsissa käytiin läpi kaikki johtavat naisnäyttelijät ja kyseltiin seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla. Jos et nää tuossa mitää eroa vaikuttavuudessa niin turhapa keskustelua on jatkaa, jospa molemmat tavallamme yritetään saada maailmaa paremmaksi paikaksi elää.
Kyllä Suomessakin on tuota tutkittu, mutta suomalaiset naisnäyttelijät eivät ole nimenneet ketään ahdistelijoistaan julkisesti. Eikä siihen voi pakottaa. Itse pitää se päätös tehdä, sitten jos/kun tuntuu, että on valmis ryöpytykseen.
Antakaa jo olla. Tomi on puolustanut ainoastaan itseään ja läheisiään. Hän on suora ja sanoo asiat niin kuin ne on. Taiteilija on itse kohdannut paljon ahdistelua mutta ketään se ei näytä kiinnostavan koska nämä ahdistelijat ovat ns. taviksia.
Tomihan voisi lähteä politiikkaan, kun on kerran huumorimiehiä. Persuthan ovat erikoistuneet hyymöriin ja sarkasmiin, sittemmin myös vihreät. Sinne vain mukaan kähmimään.
Vuoden lopussa käydään aina lehdissä läpi vuoden mediauutiset. Luulen, että Metsäketo tulee olemaan näkyvänä osana näitä muisteluita. Sellaisetkin, jotka eivät olleet koskaan kuulleetkaan hänestä, tietävät hänet nyt tämän kohun myötä.
Palstanaisten käytös on selvästi törkeämpää kuin Metsäkedolla.
Vierailija kirjoitti:
Tomin sisko Annika on todella mukava, ihana ja sympaattinen ihminen.
Tomilla ja Annikalla on lisäksi Iisalmessa pikkuserkku, joka on myös toooodella mukava, ihana ja symppis.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden lopussa käydään aina lehdissä läpi vuoden mediauutiset. Luulen, että Metsäketo tulee olemaan näkyvänä osana näitä muisteluita. Sellaisetkin, jotka eivät olleet koskaan kuulleetkaan hänestä, tietävät hänet nyt tämän kohun myötä.
Ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenellekään ole tullut mieleen, paljonkohan Metsäketo itse on joutunut kokemaan seksuaalista häirintää, jos tosiaan jo pelkkä äänen korottaminen on vakavaa seksuaalista häirintää ja sellaisilta pitää ottaa työt ja työpaikat pois?
Joka ikisen artistin kannattaa säilyttää visusti esimerkiksi naisten lavalle heittämät pikkarit myöhempien dna-testien takia ja jollain keinolla saada otettua sormenjäljet, kun naisen käsi on perseessä/housuissa/munissa/hiuksissa/niskassa/paidan alla. Myös sylkinäyte on saatava helposti talteen, kun humalainen, hiukan alle 200-kiloinen, hikinen tankki vyöryy läpi yleisön ja suutelee artistia väkisin suoraan suulle.
Saattaa tosin olla, ettei artistimiehet edes kehtaa myöntää, että naiset tekevät tuollaista, koska luultavasti kyseessä eivät kuitenkaan taida aina olla ne kedon kauneimmat kukkaset.
Itse näin varmaan maailman rumimman vitun, kun tuurasin taksissa ja kohteliaana kannoin laivamatkalta tulleen, päihtyneen, ainakin yli 50v naisen laukut sen asuntoon. Hän sanoi, että odota ihan hetki ja meni vessaan. Hetken päästä hän avasi oven ja kujertaen pyysi, että olisitko kiltti ja pyyhkisit mun pimpin?
Hyi saatana! Se oli kyllä kaukana siitä käsityksestä millaisena minä pimpin koen. Kauheat roikkolärpäkkeet ja karvatkin kuin kuusen oksalla olevaa roikkuvaa naavaa. Sanoin vain, että ei kiitos ja lähdin ulos.
Tarkkaan kuitenkin ehdit sen pimpin katsoa :)
Taksikuskista tavarantarkastajaksi! 😂😂😂
Saako sitä Tompan joululevyä nyt enää kuunnella vai ei? T. nm. lahjaksi saatu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpi mua ahdistaa/ärsyttää enemmän, se että tuo on vuosikausia saanut ja halunnut ahdistella (nuoria kauniita) naisia, vai se, että tässäKÄÄN maassa naiset ei pidä toistensa puolia! Mikä ihme meitä naisia riivaa..Luin joskus jonkun norjalaisen naisreportterin (?) kuvausta afganistanista, jossa oli asunut ja elänyt ja siinä hän päivitteli, että ne jotka yleensä siellä maassa "ilmiantelee" nuoria naisia ties mistä hirvittävistä rikoksista kuten jonkun pojan kanssa sanan vaihtamisesta, ovat vanhemmat NAISET, siis he, joiden olettaisi juuri päinvastoin toimivan ja suojelevan näitä tyttöjä..Sama ilmiö elää ja voi hyvin täälläkin, ei tarvitse kuin erehtyä herra Metsäkedon facebook-sivuille, niin pääsee lukemaan senverran loukkaavaa tekstiä ja uhreja syyttelevää, että oksat pois. Ja nimenomaan vanhempien naisten näppäimistöiltä. Siis äitien! Ihan käsittämätöntä ja loukkaavaa, kuinka nämä ikädaamit haukkuvat nuoret naiset tyrkyiksi ja huomionhakuisiksi valehtelijoiksi ja silittelevät ahdistelevan idolinsa päätä..Onneksi oma äitini on toista maata, mut silti hävettää tämä solidaarisuuden puute. Nainen on naiselle susi, valitettavasti.
Itse kyllä sorrut nyt pahimpaan naisten väliseen solidaarisuuden puutteeseen: vanhojen naisten haukkumiseen. Tuo kapsahtaa omaan nilkkaasi, itsekin olet ennen pitkää vanha nainen.
enkös juurikin tuossa sanonut, että oma äitini on toista maata vai minkä ikäiseksi äitini arvelet, nuoreksiko?
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla. Tomi on puolustanut ainoastaan itseään ja läheisiään. Hän on suora ja sanoo asiat niin kuin ne on. Taiteilija on itse kohdannut paljon ahdistelua mutta ketään se ei näytä kiinnostavan koska nämä ahdistelijat ovat ns. taviksia.
Taiteilija on oikeasti vaan moukka ja Lapsitähdestä tuli aikuisena mr. Keskinkertaisuus.
Piiloutuu iskän seläntaa, vaikka iskä makaa jo haudassa
Metsäketo voisi alkaa politiikoksi hän voi sitten ahdistella kuten demarit, vasemmisto ja vihreät yleensäkin....
Toi kommentti varmisti et se oot sinä oikeesti Tomi :D Samanlaista tekstiä lähettelit ystävälleni.