Onko totta, että vuonna 2017 Suomessa on klubi vain miehille?
Nimittäin suomalainen klubi. Nasjäseniä ei sallita? Miksi ei ja miksi tällaisten poikakerhojen olemassa olo sallitaan?
Kommentit (63)
Niin mikä haloo? Suomessa on lukemattomia "ainoastaan naisille" -juttuja. Vaikka kuinka joitakin justiinoita sapettaisikin, niin tämä palsta ei edelleenkään ole mikään feminismin ja miesvihan pyhättö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pörssiklubi. Naiset saa käydä pörssiklubilla, jos joku mies sen sallii. Pörssivinkkejä ei siellä myöskään anneta naisille. Sikarihuoneessa pitää odottaa ulkopuolella. Jos antaa naisen polttaa sikaria sikarihuoneessa siitä seuraa välitön erottaminen pörssiklubista.
Siis MITÄ mä just luin? :D
Onko tämä joku vitsi?
Ei vaan sinä olet retardi.
Tässä hyvä esimerkki pörssiklubin vakio"mies"materiaalista. Naiset on tyhmii, yhyy yhyy.
En ole aiempi kirjoittaja, mutta miten sinun mahdollinen tyhmyytesi liittyisi naisiin yleisesti?
Naistransvestiitti? Pörssiklubi? 2017?
Hyvä paikka sellainen jossa saa naisilta olla rauhassa edes hetken.
Se on ihan eksplisiittisesti mainittu tasa-arvolaissa että laki ei estä sitä että yhdistyksen jäseniksi hyväksytään vain yhden sukupuolen edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Naistransvestiitti? Pörssiklubi? 2017?
Okei, tytöksi syntymässä määritetty muunsukupuolinen.
Onhan Zonta-järjestö. Ymmärtääkseni vain naisille.
Edellä olevassa kirjoituksessa puhutaan naisista naistransvestiitteina, jos nainen on kiinnostunut sijoittamisesta ja klubeista, mihin sukupuolen perusteella ei saa osallistua. Surullista. Vähintään tässä vaiheessa ryhdyn feministiksi.
Onhan olemassa klubeja vain naisille, miksi ei sitten miehille? Esim Liedossa on Rotary-klubi vain naisille, Lions-leideihin ei huolita miehiä ja taitaa Martatkin olla naisjärjestö?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuossa selvästi on vain yksi kirjoittaja useamman viestin takana, voisi hän oikeasti pohtia miksi asia provosoi häntä niin paljon. Nuo pikkupojittelut ja lainausmerkit miesten ympärillä kertovat kuitenkin katkeruudesta ja tyytymättömyydestä omaan itseensä. Miestransvestiitit kestävät vain naisille tarkoitetut tilat hiljaa kateutensa niellen, naistransvestiitti saa raivarit ja vaatii niiden kieltämistä yhteiskunnan yhteisen edun nimessä.
Kyllä olen provosoitunut. Luulin asiaa _vitsiksi_! Näin nuorena naisena minun on vaikea ymmärtää miksi yhteiskunnan koko potentiaalia ei haluta arvostaa. En vieläkään ihan täysin usko tätä asiaa.
Miksi naisten pitää ängetä joka paikkaan kyttäämään.
Marttoihin voi liittyä myös miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuossa selvästi on vain yksi kirjoittaja useamman viestin takana, voisi hän oikeasti pohtia miksi asia provosoi häntä niin paljon. Nuo pikkupojittelut ja lainausmerkit miesten ympärillä kertovat kuitenkin katkeruudesta ja tyytymättömyydestä omaan itseensä. Miestransvestiitit kestävät vain naisille tarkoitetut tilat hiljaa kateutensa niellen, naistransvestiitti saa raivarit ja vaatii niiden kieltämistä yhteiskunnan yhteisen edun nimessä.
Kyllä olen provosoitunut. Luulin asiaa _vitsiksi_! Näin nuorena naisena minun on vaikea ymmärtää miksi yhteiskunnan koko potentiaalia ei haluta arvostaa. En vieläkään ihan täysin usko tätä asiaa.
Joku ihmisryhmä haluaa kerhoilla keskenään. Yhteiskunnan koko potentiaali ei haluta arvostaa. Mikä yhteys näillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmisryhmä haluaa kerhoilla keskenään. Yhteiskunnan koko potentiaali ei haluta arvostaa. Mikä yhteys näillä on?
Eli sijoittamisesta kiinnostunut nainen on sittenkin tervetullut klubiin ilman miesten lupaa?
Niin voiko sinne pörssiklubiin nyt mennä jos talousasiat ja sijoittaminen kiinnostaa minua ja olen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sijoittamisesta kiinnostunut nainen on sittenkin tervetullut klubiin ilman miesten lupaa?
Eli naisasialiikkeestä kiinnostunut mies on tervetullut Naisasialiitto Unionin tiloihin ilman naisten lupaa?
Mitäs likat luulette, kuinka monta naisvapaamuuraria on?
Aivan.
laittakaahan listaa näistä hyvistä seuroista niin lähden katselemaan jäsenyyksiä. akkojen nalkutusta pitää johonkin päästä pakoon.