Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin naisen kanssa treffeillä jokin aika sitten. Kertoi eilen harrastaneensa seksiä toisen miehen kanssa. Wtf?

Vierailija
19.11.2017 |

Kertoo, ettei ole kiinnostunut minusta?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H-u-o-r-a se oli- Et menettänyt mitään. Mä testaan aina naista 3-4 tapaamisen verran. Heti muniin kiinni kävijät ja seksikokemuksilla kerskailevat luntsut eivät ole parisuhdemateriaalia ylpeälle miehelle.

Maailmassa ei ole mitään niin oksettavaa kuin liian helppo nainen.

Oksettavampaa on liian helppo mies. Huoria sellaiset miehet, jotka kaikille jakavat!

Vierailija
62/64 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko ekoilla treffeillä antaa heti tai toinen olettaa, että ei ole kiinnostunut?

Jos mä annan heti, ni se tarkottaa mun kohdalla ainakin sitä, etten oo kiinnostunut tyypistä sen enempää.

Nainen28

Hyi hemmetti mikä logiikkaa :D etkö osaa sanoa ettet ole kiinnostunut ilman koipien avaamista?

Siis mikä vittu tätä maata vaivaa?

Eikö naisella saa olla yhden illan juttua? Keiden kanssa heteromiehet sitten niitä yhden yön juttuja harrastavat, jos kukaan nainen ei saa harrastaa irtoseksiä?

Minä odotan niin kauan kun tulee joku nainen kenen kanssa on tunteita. Katsos minulla on kontrolli omaan kehoon, en ole eläin. Sitä kutsutaan mielen lujuudeksi. Mä oon nyt odottanut pari vuotta.

Mitä sinä hyödyt siitä, että sinulla on mielen lujuutta tuossa suhteessa ja kontrolli omaan kehoon? Tai mitä häviäisit sen mielen lujuuden kannalta, jos sinä harrastaisit irtoseksiä kerran elämässäsi? Pilaisiko se sinun elämänlaatuasi ratkaisevasti? 

Jos jakelee kerran, niin miksei sitten aina jakaisi? Jopa parisuhteessa ollessaan? Ellei kotona saa?

Tai sitten tulee mieleen, että tuollaisella miehellä (tai naisella) on se jakorasiavaihe elämässään jo takana päin ja haluaa seksiltä sitä, mitä siitä saa, kun mukana on rakkautta. Silloin ei parisuhteessakaan halua jakaa muille, jos toinen ei kaipaa seksiä.

Niin. Jos sinkkuna harrastaa seksiä, niin siinä on kyllä se riski, että harrastaa seksiä myös parisuhteessa. On se vähän arveluttavaa.

Etkö tajua suomea? Ei mene heti pettämään, jos osaa elää ilmankin ja odottaa, että suhde, jonka saa perustuu muullekin kuin seksille.

Tajuan suomea, mutta en tajua logiikkaasi. Sinkku ei petä ketään sinkkuna ollessaan, joten voi ihan hyvin olla pettämättä myös parisuhteessa, eikös. 

Voi pettää itsensä ja itseään. Jos antaa itsensä harrastaa seksiä, vaikka on päättänyt, että vasta, kun molemmilla on tunteita. Silloin voi myös pettää, vaikka on päättänyt, että ei petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko ekoilla treffeillä antaa heti tai toinen olettaa, että ei ole kiinnostunut?

Jos mä annan heti, ni se tarkottaa mun kohdalla ainakin sitä, etten oo kiinnostunut tyypistä sen enempää.

Nainen28

Hyi hemmetti mikä logiikkaa :D etkö osaa sanoa ettet ole kiinnostunut ilman koipien avaamista?

Eikö naisella saa olla yhden illan juttua? Keiden kanssa heteromiehet sitten niitä yhden yön juttuja harrastavat, jos kukaan nainen ei saa harrastaa irtoseksiä?

Minä odotan niin kauan kun tulee joku nainen kenen kanssa on tunteita. Katsos minulla on kontrolli omaan kehoon, en ole eläin. Sitä kutsutaan mielen lujuudeksi. Mä oon nyt odottanut pari vuotta.

Mitä sinä hyödyt siitä, että sinulla on mielen lujuutta tuossa suhteessa ja kontrolli omaan kehoon? Tai mitä häviäisit sen mielen lujuuden kannalta, jos sinä harrastaisit irtoseksiä kerran elämässäsi? Pilaisiko se sinun elämänlaatuasi ratkaisevasti? 

Jos jakelee kerran, niin miksei sitten aina jakaisi? Jopa parisuhteessa ollessaan? Ellei kotona saa?

Tai sitten tulee mieleen, että tuollaisella miehellä (tai naisella) on se jakorasiavaihe elämässään jo takana päin ja haluaa seksiltä sitä, mitä siitä saa, kun mukana on rakkautta. Silloin ei parisuhteessakaan halua jakaa muille, jos toinen ei kaipaa seksiä.

Niin. Jos sinkkuna harrastaa seksiä, niin siinä on kyllä se riski, että harrastaa seksiä myös parisuhteessa. On se vähän arveluttavaa.

Etkö tajua suomea? Ei mene heti pettämään, jos osaa elää ilmankin ja odottaa, että suhde, jonka saa perustuu muullekin kuin seksille.

Sinä siis haluat parisuhteeseen naisen kanssa, joka osaa olla ilman seksiä eikä lähde pettämään? Eli haluat seksittömän suhteen vai, miksi sen naisen pitäisi lähteä pettämään seksin takia? 

Eihän suhde, jossa ei mennä seksittömyyden takia pettämään ole seksitön suhde. Se on suhde, jossa on seksiä, paitsi silloin, kun ei ole. En mä ole mikään kone kellekään.

Vierailija
64/64 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen28

Joillain voi olla sellaiset arvot, että seksi on niin pyhää, ettei sitä jaella keille vain. Et naisena käsitä tätä?

t.nainen

No tuohan on taas ihan eri asia. Miksi pitää puhua jostain mielen lujuudesta kun onkin kyse omasta asenteesta seksiin.

No sehän on sama asia.

Minusta ei ole. Mielen lujuus tarkoittas sitä, että vältellään houkuttelevia asioita. Vältteleminen on vain väline itsekurin saavuttamiselle. Arvot taas tässä tapauksessa merkitsevät sitä, että se irtoseksi on vastenmielistä ja sitä vältellään sen vuoksi.

Jos tykkään suklaasta, sen vältteleminen on pelkästään itsekuria eikä tarkoita, että se olisi pahaa.

Mä olen uskovainen enkä valitettavasti neitsyt. Tykkään seksistä kovasti ja se on minulle tärkeää. Olen yrittänyt elää selibaatissa viimeiset 3 vuotta ja haastavaa on ollut. Avioliittoon odottaminen on vaikeaa, ei se tarkoita ettei jopa yhden illan jutut ois vaikeita välttää. Arvot ei tarkoita sitä etteikö niiden eteen joutuis näkemään vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä