Kävin naisen kanssa treffeillä jokin aika sitten. Kertoi eilen harrastaneensa seksiä toisen miehen kanssa. Wtf?
Kommentit (64)
Tehokas äijjä olet, vetäisit kerralla kahdet treffit.
Ekat ja vikat.
No miksi pihtasit? Pitäisi älytä antaa heti tai seuralainen olettaa että et ole kiinnostunut.
Hermostuneena puhui ohi suunsa?
Koitti tehdä vaikutuksen?
Mikä kyllä todistaisi hänen olevan tyhmä ja lapsellinen.
Kuuluuko ekoilla treffeillä antaa heti tai toinen olettaa, että ei ole kiinnostunut?
Jos mä annan heti, ni se tarkottaa mun kohdalla ainakin sitä, etten oo kiinnostunut tyypistä sen enempää.
Nainen28
Hyvä kysymys onkin, että miksi nainen sen sinulle kertoo. Ilmoittaakseen, että on jo siirtynyt sinusta eteenpäin? Ihan periaatteesta, ollakseen avoin ja rehellinen? Testatakseen, oletko omistushaluinen ja mustasukkainen? Vihjatakseen, että sinunkin olisi syytä pian tehdä aloite seksiin? Siitä teidän on varmasti syytä jutella.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ekoilla treffeillä antaa heti tai toinen olettaa, että ei ole kiinnostunut?
Jos mä annan heti, ni se tarkottaa mun kohdalla ainakin sitä, etten oo kiinnostunut tyypistä sen enempää.
Nainen28
Hyi hemmetti mikä logiikkaa :D etkö osaa sanoa ettet ole kiinnostunut ilman koipien avaamista?
Siis mikä vittu tätä maata vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys onkin, että miksi nainen sen sinulle kertoo. Ilmoittaakseen, että on jo siirtynyt sinusta eteenpäin? Ihan periaatteesta, ollakseen avoin ja rehellinen? Testatakseen, oletko omistushaluinen ja mustasukkainen? Vihjatakseen, että sinunkin olisi syytä pian tehdä aloite seksiin? Siitä teidän on varmasti syytä jutella.
Tottakai normaali mies normaaleilla testo arvoilla on omistushaluinen ja mustasukkainen. Ettehän te tunne edes oikean miehen luonnetta kun olette yökerhoissa nussineet fuckboin kanssa pelkästään.
kirjoitti:
Aloititteko te niiden ekojen treffien jälkeen parisuhteen?
Aika huonoa, jos pitää heti aloittaa parisuhde, ettei toinen vaikuttaisi h uoralta.
Vierailija kirjoitti:
H-u-o-r-a se oli- Et menettänyt mitään. Mä testaan aina naista 3-4 tapaamisen verran. Heti muniin kiinni kävijät ja seksikokemuksilla kerskailevat luntsut eivät ole parisuhdemateriaalia ylpeälle miehelle.
Maailmassa ei ole mitään niin oksettavaa kuin liian helppo nainen.
Miksi puhut liian helposta, kun tässä on kyse naisesta, joka jakaa kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen28
Hyi hemmetti mikä logiikkaa :D etkö osaa sanoa ettet ole kiinnostunut ilman koipien avaamista?
Miten sä näet tuossa jotain logiikkaa? Tykkää seksistä, vaikkei parisuhde toiseen kiinnostakaan. Onko se jotain "logiikkaa"?
Luuli, ettei sinua kiinnosta. Minullakin on tässä yksi mies, joka tapasin jokin aika sitten, mutta ei ehdota uutta tapaamista, vaikka minä ehdotin ajankohtaa, joka ei hänelle sopinut. Viestittelee kuitenkin, enkä tiedä nyt mitä tässä pitäisi tehdä. Minua kyllä kiinnostaa, mutta tuntuu, että tämä ei nyt etene mihinkään ja mies ehkä odottaa, että minä tekisin jutusta lopun. Nyt tuli toinen treffikutsu ja tuntuu tyhmältä jättää ne väliin, jos toista ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen28
Miten sä näet tuossa jotain logiikkaa? Tykkää seksistä, vaikkei parisuhde toiseen kiinnostakaan. Onko se jotain "logiikkaa"?
No okei suttura, mä laitan femman setelin sun tisujen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Luuli, ettei sinua kiinnosta. Minullakin on tässä yksi mies, joka tapasin jokin aika sitten, mutta ei ehdota uutta tapaamista, vaikka minä ehdotin ajankohtaa, joka ei hänelle sopinut. Viestittelee kuitenkin, enkä tiedä nyt mitä tässä pitäisi tehdä. Minua kyllä kiinnostaa, mutta tuntuu, että tämä ei nyt etene mihinkään ja mies ehkä odottaa, että minä tekisin jutusta lopun. Nyt tuli toinen treffikutsu ja tuntuu tyhmältä jättää ne väliin, jos toista ei kiinnosta yhtään.
Mutta voit kai olla menemättä sänkyyn? Katson aina yhden kumppaniehdokkaan kerrallaan. Luuletko, että elämäsi mies enää haluaisi sinua, jos tuossa välissä jaat itseäsi muille?
t.nainen
Ei treffailu kuulemma vielä mitään sitoutumista tarkoita eikä ekslusiivisuutta.Siinä vaiheessa on nykyään kuulemma ihan ok vielä tapailla useita ja vaikka sekstaillakin toisten kanssa, näin ovat isot pojat mulle kertoneet. Älä sekoita treffailua seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen28
No okei suttura, mä laitan femman setelin sun tisujen väliin.
Ei tarvii, en ole sitä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei treffailu kuulemma vielä mitään sitoutumista tarkoita eikä ekslusiivisuutta.Siinä vaiheessa on nykyään kuulemma ihan ok vielä tapailla useita ja vaikka sekstaillakin toisten kanssa, näin ovat isot pojat mulle kertoneet. Älä sekoita treffailua seurusteluun.
Kyllä tarkoittaa, jos haluaa laadukkaan ihmisen vierelleen. Arvoiltaan terveen ja itseä kunnioittavan. En ikinä ottaisi miestä, joka panisi muita tavattuaan minut.
Vierailija kirjoitti:
H-u-o-r-a se oli- Et menettänyt mitään. Mä testaan aina naista 3-4 tapaamisen verran. Heti muniin kiinni kävijät ja seksikokemuksilla kerskailevat luntsut eivät ole parisuhdemateriaalia ylpeälle miehelle.
Maailmassa ei ole mitään niin oksettavaa kuin liian helppo nainen.
Voisin kirjoittaa ihan saman, mutta miehestä. Enemmän olen tavannut kerskailevia ja sikailevia miehiä kuin samoin käyttäytyviä naisia. Sinä itsekin pidän oikeutenasi tapailla useaa naista samaan aikaan ja sekstailla niiden kanssa mutta samaa et soisi naiselle. Kiva kaksoisstandardi. Ei jatkoon.
Aloititteko te niiden ekojen treffien jälkeen parisuhteen?