Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei niin perus pikkujoulusäätö

Lillukka
19.11.2017 |

Meillä oli aikuisporukan pikkujoulut, sama duuni, eri toimipiste kuitenkin, mut porukka on muodostunut koulutuksen yhteydessä ja kokoonnutaan 2krt/kk nyt toista vuotta. Paikalle saapui 9 naista ja 1 mies. Oltiin yhden tyypin kotona ja oli ihan tosi hauskaa!

Mua jäi kuitenkin vaivaamaan asia, josta en voi puhua kenellekkää, koska oon naimisissa ja sen semmosta.
Olen huomannut jo aiemmin, että tää mies katsoo mua tosi usein, sittenkin kun katson häneen, hän jatkaa. Hänellä on ikää kuin sellainen kuunteluilme, vaikka en puhuisi mitään. Tätä tapahtuu kaikenlaisissa tilanteissa, joita nyt päivän aikana on. Olen ajatellut että hän varmaan katsoo kaikkia sillä tavalla, että on tapana tarkkailla ihmisiä, enkä ole asiaa sen enempää ajatellut. En ole aistinut minkäänlaista flirttiä tai seuraan tuppautumista tms, joka olisi laittanut ajattelemaan että siinä olisi muuta.
No juhlissa sitten. Hän katsoi mua suorastaan häiritsevän intensiivisesti ja kerta kaikkiaan liian paljon, jotta se olisi mennyt tavallisen katselun piikkiin. Huomasin myös, että hän ei todellakaan katselemaan muita samalla tavalla pitkään, paitsi tietenkin keskustellessaan, jolloin se kuuluu asiaan.
Outoa kuitenkin oli se, että edelleenkään ei mitään flirttiä tai et olisi pyrkinyt erityisesti mun seuraan tms. Hän kyllä vastasi hymyyn ja silloin käänsi katseensa, muuten se olin minä, koska tuntui tukalalta.

Niin ja sanottakoon, että en ole fyysisesti mikään joka pojan unelmamimmi. Pyöreä ja paarea enempikin. Toki tiedän et joitakin miellyttää, onhan mulla se mieskin, ja mulla on kauniit kasvot. No joo..
Tämä kuitenkin jäi kuitenkin häiritsemään.
Ja ettei kukaan kimmastu, niin hän ei kyllä kilpaile mun perheen kanssa. Saisi olla melkoinen kaveri, joka siihen kykenisi. 😂

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli ongelma?

Vierailija
2/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ongelma?

Ontuva prova

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma : miksi hän tuijottaa, ku ei kuitenkaan flirttaile mitenkään? 😯

Vierailija
4/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

autisti.

Vierailija
5/5 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

autisti.

Todennäköisesti. Tai muuten häiriintynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän