Tinderistä poistui taas yksi match, jonka kanssa kirjoittelin
eikä mulla ole nytkään hajuakaan, kuka se oli. Huomasin vain sovellusta avatessani, että lista tiivistyi. Tuli vain mieleen se yksi mies tällä palstalla, joka kertoi kiusaavansa naisia katoamalla Tinderissä...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero taitaa olla siinä, että miehet on naisille runsaudestaan johtuen yhdentekeviä, miehet taas kokee nämä asiat enempi fiiliksellä koska ne kohdalle sattuvat naiset on harvinaisempia. Siksi se pännii katsella sen mykän muijan naamaa siellä jonka kanssa on yrittänyt luoda keskusteluyhteyttä, vain saadakseen niitä "joo, jaa"-tason vastauksia. "Just nii, mä en kiinnosta ja siellä se vaan tsättää jonku paremman uroksen kans".
Mistä sinä tiedät, chattaakö joku jonkun muun kanssa vai ei? Minä en ole edes käynyt tinderissä neljään päivään, joten jos sillä välin on tullut uusi mätsi, joka on laittanut viestin ja hänellä on sääntö, että 3 päivän jälkeen pitää poistaa, niin enhän minä saa sitä viestiä koskaan. Ihmeellisiä hätähousuja.
Niin, mistäpä sen tietää kun uudessa Tinderissä ei tainnut enää nähdä onko toinen käynyt milloin linjoilla viimeksi. Paitsi että saapuneesta Tinder-viestistä pitäisi kyllä tulla ilmoitus puhelimessa, joten et voi leikkiä täysin tietämätöntä.
Sori vaan, mutta minä olen laittanut ne ilmoitukset pois päältä. Tiesitkö, että se on mahdollista?
Niinjoo sori, unohdin että naiset saa tonneittain viestejä joten tuota miesroskan määrää pitää koittaa rajoittaa. Sitten ehkä kerran viikossa hyvä jos vaivautuu Tinderiin koska ethän sä oikeesti ole edes mitään sieltä hakemassa. Mies taas onnessaan loikkii seinälle jos edes kerran päivässä luuri piippaisi viestiä siltä yhdeltä tinder-mätsiltä.
No jos aapeellä ei ole hajuakaan kuka se hävinnyt oli vaikka oltiinkin kauheasti mukamas juteltu, niin ei sitten ollut kovin tärkeä. Luultavasti näitä syvällisiä asioita ja kysymyksiä pitkillä virkkeillä hiessä naputellut mies, joka kyllästyi sinun yhden sanan toteamuksiisi. Tämä jos mikä tuli Tinderissä erittäin tutuksi, minä yritin panostaa viesteihin ja nainen paskat nakkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä poistan Tinderistä aika helpostikin matchin esim. kun ei enää kuulu 3-5 päivään. Myös sellaiset poistan, joiden kanssa keskustelu ei vain lähde käyntiin. Hyvin normaalia, et poistellaan matcheja puolin ja toisin. Jos on päästy whatsappiin asti niin sieltä olen poistanut vasta kun olen toivottanut hyvät jatkot. Itse olen kyllä ghostailua kokenut tuossakin mediassa.
Miksi ihmeessä ne pitää poistaa? Häiritseekö ne jotenkin tietä siellä? Minä en ole poistanut kuin yhden, joka puhui ruokottomuuksia. Siellähän roikkuvat.
Kyllä ne mua ainakin häiritsi. Joten poistin niitä aika ajoin. Ei tarvita kuin yksi hyvä match ja se on siinä. Eli löysin parisuhteen sieltä:)
Siis millä tavalla häiritsi? Etkö muista, kenen kanssa keskustelet, jos siellä on useampi mätsi? Tai jäätkö haikailemaan niiden muiden perään, etkä pysty keskittymään siihen, joka kiinnostaa eniten? Häiritseekö sinua facebookissakin, jos siellä on kavereita, jotka eivät päivitä mitään?
Mä poistelen, kun tulee turhaan katsottua, että kuka tämä nyt olikaan, ja sitten näkee, ettei kukaan kiinnostava.
Ap (muistin laittaa sen nyt)
Vierailija kirjoitti:
No jos aapeellä ei ole hajuakaan kuka se hävinnyt oli vaikka oltiinkin kauheasti mukamas juteltu, niin ei sitten ollut kovin tärkeä. Luultavasti näitä syvällisiä asioita ja kysymyksiä pitkillä virkkeillä hiessä naputellut mies, joka kyllästyi sinun yhden sanan toteamuksiisi. Tämä jos mikä tuli Tinderissä erittäin tutuksi, minä yritin panostaa viesteihin ja nainen paskat nakkasi.
Todennäköisesti niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero taitaa olla siinä, että miehet on naisille runsaudestaan johtuen yhdentekeviä, miehet taas kokee nämä asiat enempi fiiliksellä koska ne kohdalle sattuvat naiset on harvinaisempia. Siksi se pännii katsella sen mykän muijan naamaa siellä jonka kanssa on yrittänyt luoda keskusteluyhteyttä, vain saadakseen niitä "joo, jaa"-tason vastauksia. "Just nii, mä en kiinnosta ja siellä se vaan tsättää jonku paremman uroksen kans".
Mistä sinä tiedät, chattaakö joku jonkun muun kanssa vai ei? Minä en ole edes käynyt tinderissä neljään päivään, joten jos sillä välin on tullut uusi mätsi, joka on laittanut viestin ja hänellä on sääntö, että 3 päivän jälkeen pitää poistaa, niin enhän minä saa sitä viestiä koskaan. Ihmeellisiä hätähousuja.
Niin, mistäpä sen tietää kun uudessa Tinderissä ei tainnut enää nähdä onko toinen käynyt milloin linjoilla viimeksi. Paitsi että saapuneesta Tinder-viestistä pitäisi kyllä tulla ilmoitus puhelimessa, joten et voi leikkiä täysin tietämätöntä.
Sori vaan, mutta minä olen laittanut ne ilmoitukset pois päältä. Tiesitkö, että se on mahdollista?
Niinjoo sori, unohdin että naiset saa tonneittain viestejä joten tuota miesroskan määrää pitää koittaa rajoittaa. Sitten ehkä kerran viikossa hyvä jos vaivautuu Tinderiin koska ethän sä oikeesti ole edes mitään sieltä hakemassa. Mies taas onnessaan loikkii seinälle jos edes kerran päivässä luuri piippaisi viestiä siltä yhdeltä tinder-mätsiltä.
No en saa tonneittain viestejä, mutta se kyllä otti järkeen, kun niitä mätsejä ja viestejä piipitti keskellä yötä. Samasta syystä laitoin fb:n ilmoituksetkin pois päältä. En minä tarvitse ilmoituksia kuin whatsappista ja messengeristä.
Kyllä minä ihan oikeasti keskustelen tindermätsien kanssa ja yhdeksän kanssa olen ollut treffeillä. Ja sinähän se olet sitä roskaa rajoittamassa, jos poistat mätsit heti, kun joku ei vastaa. Minulle saa kyllä laittaa viestiä vielä vaikka puolen vuoden jälkeenkin.
Ja 16, 20, 22 ja lopuissa lukeekin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin aggressiivinen? Miksi kukaan lähtökohtaisesti nimittää itseään miesroskaksi? Vaikka olisi tositarkoituksella liikkeellä, en minä ainakaan halua antaa minkään hallita elämääni niin paljon etten voi olla sitä tekemättä kolme päivää välillä.
Eri asia jos siellä olisi jo joku erityinen, hänelle laittaisin viestin että olen vaikka viikonlopun saaressa, puhellaan lisää maanantaina.
Meinaatko että vaikka kesken sukujuhlien tai ystävän häiden pitää alkaa tarkistella ettei joku ventovieras ehkä jää vastaamatta? Ihmisellä pitää olla prioriteetit ja rajat! Luuletko että maailma pyörii sinun ympärillä?
No en ole enää tietenkään. Kirjoitin siitä kun minulla oli vielä Tinder.