Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderistä poistui taas yksi match, jonka kanssa kirjoittelin

Vierailija
19.11.2017 |

eikä mulla ole nytkään hajuakaan, kuka se oli. Huomasin vain sovellusta avatessani, että lista tiivistyi. Tuli vain mieleen se yksi mies tällä palstalla, joka kertoi kiusaavansa naisia katoamalla Tinderissä...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa? Miten?

Vierailija
2/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaa? Miten?

Kertoi että poistaa matchin ja uskoi että naiset jäävät kaipaamaan häntä. Mutta kun ei niitä edes muista. Pari parasta ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, no minä ainakin poistelin muijat suht pian jos näytti siltä ettei neitoa juttelu kiinnostanut. En minä jää sinne listoille roikkumaan joksikin huonon päivän varaseuraksi.

Vierailija
4/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, no minä ainakin poistelin muijat suht pian jos näytti siltä ettei neitoa juttelu kiinnostanut. En minä jää sinne listoille roikkumaan joksikin huonon päivän varaseuraksi.

Selvähän se. Tuskin kuitenkaan uskottelet itsellesi ja hykertelet, että se poistettu itkee, kun pääsi kala käsistä...

Vierailija
5/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvähän se. Tuskin kuitenkaan uskottelet itsellesi ja hykertelet, että se poistettu itkee, kun pääsi kala käsistä...

Miksi itkisi, kun ei ehditty edes tutustua moi:ta kummemmin? Ehkä korkeintaan sen takia itki, että se itsetuntoa kohottavien voitonmerkkien lista kutistui.

Vierailija
6/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itkisi, kun ei ehditty edes tutustua moi:ta kummemmin? Ehkä korkeintaan sen takia itki, että se itsetuntoa kohottavien voitonmerkkien lista kutistui.

Niin tämä on se pointti

Vierailija
8/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis tiedät, että olet jutellut hänen kanssaan, jos et edes muista kuka se oli?

Vierailija
9/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siis tiedät, että olet jutellut hänen kanssaan, jos et edes muista kuka se oli?

Siis mitä? Kuka se oli siis missä? Kuka minä olen?

Vierailija
10/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se poistui niistä, joiden kanssa olen jutellut.

Vierailija
11/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sen siis näkee? Minulla tulee tinderissä ne kaikki miehet, joiden kanssa keskustelu on avattu, siihen alas. Siellä on myös paljon sellaisia, joihin on kirjoitettu vain moi. Siksi ihmettelen, miten voit muistaa keskustelleesi jonkun kanssa, jos et muista kuka se edes oli. 

Vierailija
12/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kuka se oli siis missä? Kuka minä olen?

Aloittaja itse sanoi, ettei muista kuka sieltä on poistunut. En minä tätä nyt keksinyt. 

Vierailija
13/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sen siis näkee? Minulla tulee tinderissä ne kaikki miehet, joiden kanssa keskustelu on avattu, siihen alas. Siellä on myös paljon sellaisia, joihin on kirjoitettu vain moi. Siksi ihmettelen, miten voit muistaa keskustelleesi jonkun kanssa, jos et muista kuka se edes oli. 

Koska se poistui yläpäästä. Takerrut nyt epäoleelliseen ohi aiheen.

Vierailija
14/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen olet ja poimit miehiä ja käytät ja heität roskiin etkä edes muista kuka on poistunut mieli pahoitettuna syrjään.

Vierailija
15/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelin Tinderissä tovin erään miehen kanssa joka tuntui kovin aggressiivisesti suhtautuvan naisiin, jotka vedättää miehiä. Kysyin tarkemmin sellaisista naisista ja vastaus oli, että naiset haluavat että heitä jahdataan. Hän ei kuulemma jahtaa. Sanoi, että jos naiset lakkaa vastaamasta niin hänhän ei anele takaisin.

En oikein älynnyt alussa mistä se puhui, mutta väitti naisten olevan tosikkoja, huumorintajuttomia. Itse nauran aika paljonkin itselleni enkä tosiaa suutu pienestä, mutta miehen kanssa aikani juteltuani ymmärsin lopulta sen, miksi mimmit lopetti sen kanssa yhteydenpidon.

Mies oli yksinkertaisesti ilkeä, veemäinen ja kyyninen. Lapsivihamielinen ja jotenkin tosi mustamielinen... Itsekin lopetin yhteydenpidon ja toivon tosiaankin, että hän pitää lupauksensa eikä jahtaa. :D

Ja varmasti seuraavalle naiselle siellä jo valittaa, että naiset ovat huumorintajuttomia ja kuinka naiset haluavat hänen juoksevan heidän perässään. Varmasti on myös täällä palstalla aktiivisena, sellaiset vibat sen jutuista tuli...

Vierailija
16/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelin Tinderissä tovin erään miehen kanssa joka tuntui kovin aggressiivisesti suhtautuvan naisiin, jotka vedättää miehiä. Kysyin tarkemmin sellaisista naisista ja vastaus oli, että naiset haluavat että heitä jahdataan. Hän ei kuulemma jahtaa. Sanoi, että jos naiset lakkaa vastaamasta niin hänhän ei anele takaisin.

En oikein älynnyt alussa mistä se puhui, mutta väitti naisten olevan tosikkoja, huumorintajuttomia. Itse nauran aika paljonkin itselleni enkä tosiaa suutu pienestä, mutta miehen kanssa aikani juteltuani ymmärsin lopulta sen, miksi mimmit lopetti sen kanssa yhteydenpidon.

Mies oli yksinkertaisesti ilkeä, veemäinen ja kyyninen. Lapsivihamielinen ja jotenkin tosi mustamielinen... Itsekin lopetin yhteydenpidon ja toivon tosiaankin, että hän pitää lupauksensa eikä jahtaa. :D

Ja varmasti seuraavalle naiselle siellä jo valittaa, että naiset ovat huumorintajuttomia ja kuinka naiset haluavat hänen juoksevan heidän perässään. Varmasti on myös täällä palstalla aktiivisena, sellaiset vibat sen jutuista tuli...

Monella on jo profiiliteksti niin aggressiivinen, syyllistävä ja tuomitseva, ettei huvita tykätä.

Vierailija
17/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaa? Miten?

Kertoi että poistaa matchin ja uskoi että naiset jäävät kaipaamaan häntä. Mutta kun ei niitä edes muista. Pari parasta ehkä.

Tyypillistä naisten logiikkaa. Ap kertoi, että poistettu mätsi jäi vaivamaan ja miksihän se mies poisti mätsin. Tuollahan tavoite on jo saavutettu - nainen jää ihmettelemään ja vatvomaan asiaa. :D

Sitten joku tinderprinsessa yrittää epätoivoisesti kiistää, että eihän niitä kaikki miehiä edes muista....huoh.

Vierailija
18/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä poistan Tinderistä aika helpostikin matchin esim. kun ei enää kuulu 3-5 päivään. Myös sellaiset poistan, joiden kanssa keskustelu ei vain lähde käyntiin. Hyvin normaalia, et poistellaan matcheja puolin ja toisin. Jos on päästy whatsappiin asti niin sieltä olen poistanut vasta kun olen toivottanut hyvät jatkot. Itse olen kyllä ghostailua kokenut tuossakin mediassa.

Vierailija
19/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä poistan Tinderistä aika helpostikin matchin esim. kun ei enää kuulu 3-5 päivään. Myös sellaiset poistan, joiden kanssa keskustelu ei vain lähde käyntiin. Hyvin normaalia, et poistellaan matcheja puolin ja toisin. Jos on päästy whatsappiin asti niin sieltä olen poistanut vasta kun olen toivottanut hyvät jatkot. Itse olen kyllä ghostailua kokenut tuossakin mediassa.

Miksi ihmeessä ne pitää poistaa? Häiritseekö ne jotenkin tietä siellä? Minä en ole poistanut kuin yhden, joka puhui ruokottomuuksia. Siellähän roikkuvat. 

Vierailija
20/50 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaa? Miten?

Tyypillistä naisten logiikkaa. Ap kertoi, että poistettu mätsi jäi vaivamaan ja miksihän se mies poisti mätsin. Tuollahan tavoite on jo saavutettu - nainen jää ihmettelemään ja vatvomaan asiaa. :D

Sitten joku tinderprinsessa yrittää epätoivoisesti kiistää, että eihän niitä kaikki miehiä edes muista....huoh.

No en vaan havainto palautti mieleeni aiemman keskustelun. Se oli aloituksen aihe. Lukutaitoa.