Jos juot pullollisen punaviiniä, onko se mielestäsi paljon?
Kommentit (168)
No on se yhdelle hengelle todella paljon.
Itselleni maksimi on puoli pulloa jos haluaa ettei tule pöhnäinen olo. Itse pyrin noudattamaan sitä että jos tulen känniin omasta tai toisten mielestä niin olen juonut liikaa.
Ennen kuin alkaa juomaan sitä niin joo, mutta sen juomisen jälkeen se ei enää tunnukaan niin paljolta
Mä juon ton aina jouluna tosin vähän pidemmällä ajanjaksolla (ehkä 6 h). Ei ole paljoa mutta muuten en punkkua juo.
On se aika paljon. Tulen pieneen humalaan tuollaisesta määrästä. Yleensä juon illallisella 1-4 lasillista.
Jos olen ryyppäämään lähdössä, niin määränä ei olisi paljon, mutta ryypätessä en juo punaviiniä.
Ainakin minä sain tuolla määrällä ensin rasvamaksan ja sitten maksakirroosin. Näillä mennään, parannusta ei ole.(ok, maksansiirto)
Meillä pullo riittää kahdeksi päiväksi, juomme siis lasillisen per ateria.
Punkkua emme kyllä enää osta, jotenkin alkanut maistumaan puistattavalta.
Valkkaria silloin tällöin jos on hyvä kala- ateria, vajaa lasillinen sitäkin.
Päivässä ei, jos juot lasin lounaalla, toisen lojuessa iltapäivän lepotuolissa lukien kirjaa, kolmannen tehdessä päivällistä ja neljännen päivällisen kanssa.
4 tunnissa pullollisesta tulee jo hiprakkaan.
En pysty. Alan oksentaa ennen kuin pullo on lopussa.
Kuinka säännöllistä tuo on? Sinulla taitaa olla ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä sain tuolla määrällä ensin rasvamaksan ja sitten maksakirroosin. Näillä mennään, parannusta ei ole.(ok, maksansiirto)
Ei rasvamaksa ja maksakirroosi ihan pullollisesta vielä tule.
Jos on tarpeeksi pieni pullo... Piccolo pullo menee keposesti kerralla.
Kyllä sen pystyy juomaan. Aamulla on sitten vaan ihan karsea krapula.
Eli ei mitään järkeä tuollaisessa.
Ei ole. Alkoholistina olen tottunut paljon suurempiinkin määriin.