Riita miehen kanssa, hänen veljensä häihin minulle korkkarit vai ei (toivun jalan murtumasta)
Eli minulla oli jalka murtunut ja kipsi 6 viikkoa, sen jälkeen suositeltiin matalia kovappohjaisten kenkien käyttöä vähintään puoli vuotta. Nyt on kulunut 3kk. Periaatteessa pystyn seisomaan/kävelemään jonkin aikaa korkokengillä mutta kipeää se tekee.
Mies intää että "kaikilla muillakin naisilla" on korkkarit siellä ja että veljen vaimokin varmaan pahastuisi. Pitäisikö nyt sitten tehdä kompromissi ja olla siellä itse häissä korkkareissa ja jatkoille vaihtaa sitten matalat siistit kengät?
Kommentit (51)
Kerro miehellesi minulta sellaisia tervisiä että hän on suuren luokan paskaläjä.
Öö... kyllä juhlavat ballerinat on aivan yhtä hienot ellei jopa hienommat kuin korkkarit.
Et mene häihin tai laitat ne matalat kengät. Terveydellä ei leikitä ukon typeryyden vuoksi. Sä voi jäädä rammaksi lopuks ikää, jos lähdet korkkareilla. Idiootti ukko.
Miten hemmetissä sä olet tuollaisen ukon edes ottanut? Otan osaa.
Oikeesti näitä miehiä on! Muistan aikanaan kun kaverin sillonen poikaystävä ja nykynen aviomies tapasi kommentoida kaverin vaatetusta. Olivat eräänkin kerran Pietarissa turistimatkalla ja kaverilla oli hyvät remmisandaalit. Lättäpohjaset ja mukavat kävellä. Kuulemma miestä hävetti, kun tyttöystävällä ei ollut samanlaisia hienoja korkkareita niin kuin venäläisillä naisilla..
Esim. Zalandon sivuilta äkkiä katsomalla löytyy ainakin omaan silmään sopivia matalakantaisia juhlakenkiä kun hakee vaikkapa nahkaisia max. 65€ hintaluokassa olevia ballerinoja, pistokkaita ja loafereita. Kestävät sitten käyttöä ja näyttöä juhlien jälkeenkin.
Mieshän voi vaikka hyvän tahdon eleenä kustantaa nämä kengät, jos tajuaa toimineensa moukkamaisesti.
Muista vaatteista tietysti riippuu millaiset ja mitä materiaalia olevat kengät (ja laukku) tulevat kyseeseen, mutta uskoisin että tyylikäs ratkaisu löytyy. Monestihan häissä juuri iltamenoihin "pönötysosion" jälkeen vaihdetaan mukavammat kengät. Valokuvissa jos vaikka haluaakin poustailla stiletoissa niin illalla tanssihommissa voi olla jo toinen ääni kellossa.
Siis onko sulla jalkapöytä murtunut? Et missään nimessä laita korkkareita, kun niissä paine tulee nimenomaan päkiälle ja jalkapöydälle. Aika pahasti tainnut jalka kyllä mennä jos puoli vuotta pitää miettiä kenkävalintaa, itsellä murtui just pahasti jalkapöytä ja silti vain 3kk vammasta piti käyttää matalia tukevia kenkiä. Ystävän häihin ostin sirot ja juhlavat avokkaat, joissa oli holvikaaren tuki ja matala kiilakorko ja ei todellakaan tuntunut että kengät ei olisi sopineet asuun, päinvastoin!
Mä varmaan etsisin tukevat korkkarit matalalla korolla. Ja siis ihan siksi että itse haluaisin. Tottakai terveys ensin.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan etsisin tukevat korkkarit matalalla korolla. Ja siis ihan siksi että itse haluaisin. Tottakai terveys ensin.
Kiilakorko sopii parhaiten, sillä jalka ei rasitu samoin kuin piikkareissa. Helpompi kävellä kaikinpuolin. Hanki 5-6 cm kiilakorkokengät niissä löytyy kivoja ja siroja malleja myös.
Miten voit olla tuollaisen miehen kanssa? Toivottavasti et mistään pinnallisesta syystä.